Son 4 bölümü okuyup okumadığınızı kontrol edin bebekler
Soobin: Hanse, merhaba
Soobin: Özür dilerim, mesajını yeni gördüm.
Soobin: Nasılsın? İyi misin? Özlemişim seninle konuşmayı.
Soobin: Şu an iyiyim ama birazcık olaylar oldu, görüştüğümüzde konuşuruz, olur mu?Hanse: Tanrım, Soobin, salak çocuk.
Hanse: Ben de seni özledim. Ne kadar endişelendim biliyor musun?
Hanse: Haber vermek bu kadar mı zordu? Seni gördüğümde kafanı ezeceğim.Soobin: Özür dilerim, gerçekten, bu kadar uzun süreceğini ben de bilmiyordum.
Soobin: En kısa sürede okula geleceğim, o zaman konuşuruz.Hanse: Okula mı? Yarın partiye gelmeyecek misin?
Soobin: Ne partisi?
Hanse: Bilmiyor musun? Yeonjun'ların üniversitesindeki öğrenciler parti veriyorlar.
Hanse: Bizim üniversiteden de sadece bizim sınıfı çağırmışlar.
Hanse: Yeonjun sana söyledi sanıyordum?Soobin: Hayır, Yeonjun bana bir şey söylemedi, zaten partilere gitmediğimi biliyorsun.
Soobin: Ve asıl soru, neden sadece bizim sınıf? Üstelik basket takımının yarısı bizim sınıftanken?Hanse: Bilmiyorum ki, belki kavgayı bitirmek istemişlerdir?
Soobin: Öyle olduğunu sanmıyorum. Ben Yeonjun'la konuşayım.
Soobin: Sana haber veririm?Hanse: Tamam. Kendine dikkat et.
Soobin: Sen de.
***
Soobin: Partiden haberin var mı?
Yeonjun: Ne partisi?
Soobin: Gerçekten mi?
Yeonjun: Sen nereden öğrendin?
Soobin: Sorunumuz nereden öğrendim değil, neden benim haberim yok?
Yeonjun: Önemli bir şey değildi ki, ben de gidip hemen gelecektim.
Soobin: Gidecektin yani? Ve Hanse bana söylemeseydi benim haberim dahi olmayacaktı?
Yeonjun: Buyrun, ben de diyorum uzun zamandır nerdeydi bu yerden bitme.
Soobin: Yeonjun, bir şeyler çeviriyorsun sen. Neden söylemedin bana?
Yeonjun: Soobin gerçekten bir şey yok. Önemli değildi.
Soobin: Pekala, ben de geliyorum o zaman.
Yeonjun: Ne? Neden? Soobin gerçekten önemli değil, gidip hemen geleceğim.
Yeonjun: Hem dikişlerin var?Soobin: Önemli olup olmadığını oraya gittiğimde öğreneceğiz.
Soobin: Benden bir şeyler saklıyorsun ve bu benim hoşuma gitmedi.
Soobin: Dikişlerim oraya gitmemem için bahane değil.Soobin çevrimdışı
Yeonjun: Off Soobin off
Kitabım bile hayatım gibi gittikçe çöküyor😂😂arka fonda çalan vay ben ölem atın toprak üstüme, üstüme şarkısını duyuyor musunuz? 😂😂
Neysee, efenim, diğer bölüm kaos, kan, ter, gözyaşı dolu bir bölüm olacak 😂😂hazırlayın kendinizi. Saç baş dalmak isteyeceklerinizi şimdiden görebiliyorum ama sakin olun, ananız toparlayacak her şeyi.
Hatırlatma: Bölümlerimiz belli bir saat olmadan her pazartesi ve cuma yayınlanacaktır.
Öpüldünüz...
Bebeğim, Kaim iyi ki doğdun minik tırtılım kurban olurumm.Umarım sağlıklı, uzun, güzel yıllar geçirirsin abilerinle, ailenle, sevdiklerinle birlikte. Senii çok seviyorum
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe / YeonBin
FanfictionBazen insan görmemesi gereken bir şeyi gördüğü için, bazense görmesi gerekirken her şeye kör olduğu için kaybediyordur... Taegyu #1 23.11.20 Hanse #1 Yeonjun #1 ...