Önceki bölümleri okuyup okumadığınızı kontrol edin bebeklerim. İyi okumalar.
Beomgyu: Benimle ilgilenin, çok zor günler yaşıyorum.
Yeonjun: Ne oldu diye sormaya korkuyorum o yüzden sormayacağım.
Taehyun: Grupta yokmuşum gibi davranın lütfen.
Kai: Hyung, iki gün rahat durunca bitleniyor musun sen?
Soobin: Ya neden öyle şeyler diyorsunuz ki?
Belki çocuğun bir sorunu var?Yeonjun: Soobin yüz verme şu salağa yine ne yaptı da gruba böyle yazdı.
Soobin: Yeonjun saçmala.
Kai: Hyung haklı, en gruba benimle ilgilenin diye yazdığında babasının arabasını çalıp, karşı komşunun köpeğinin evini diğer komşunun bahçesine kadar süreklemişti.
Taehyun: Bunu bu dünyada başarabilen tek insan evladı var o da Choi Beomgyu. Kırmızı kitaba ismini yazmak istediler de evinin adresini bulamadılar.
Kai: Oha, gerçekten mi?
Taehyun: Sence bunun gerçek olma ihtimali var mı gerizekalı?
Soobin: Şşş, birbirinizle doğru konuşun. Beomgyu ne oldu?
Hadi anlat. Kötü bir şey yok dimi?Beomgyu: Hyung senden başka kimse sevmiyor beni bu grupta.
İstiyorsanız hemen çıkabilirim gruptan.Yeonjun: Ajitasyon başladı bakıyorum.
Soobin: Yeonjun yeter! Şimdi hepinizi gruptan çıkaracağım.
Görmüyor musunuz çocuk iyi değil.
Saçma salak konuşmayı bırakın da yardımcı olun.
Beomgyu, anlat bakalım noldu?Taehyun: Beomgyu, gerçekten bir şey mi oldu?
Beomgyu: Evsiz kaldım yani babamla kaldık.
Yeonjun: Ne? Ne demek babamla evsiz kaldık? Annen nerde? İyi mi?
Kai: Oha, sen dün o yüzden mi beni aradın?
Beomgyu: Evet, sizde kalabilir miyiz diye soracaktım ama açmadın sen.
Kai: Özür dilerim, çok sonra gördüm önemli değildir diye aramadım tekrar.
Nerdesiniz şimdi? Bize gelin.Soobin: Her şeyden önce, Kai hiç değilse doğru dürüst yalan söyleseydin.
Tüm gün telefonla oynuyorsun aramayı görmemen gibi bir ihtimal yok.
Sen ona oyun oynuyordum o yüzden açmadım de.
Ve Beomgyu, şimdi nerdesiniz? Ne oldu anlatacak mısın artık?Yeonjun: Soobin olan grupta utanmadan yalan söylüyorsunuz. Ne diyim ben size.
Beomgyu: Hyung işte dün annemle babamın evlilik yıl dönümüydü babam da anneme sürpriz yapmak istedi.
Biz de evi güllerle, mumlarla, balonlarla süsledik.
Ama annem eve gelir gelmez bizi kovdu, sokağa atılmış kedi gibi kapının önünde kaldık.Yeonjun: Bir dakika, sürpriz yaptığınız için mi evden atıldınız?
Öyle şey mi olur?Kai: Acaba sürprizi mi beğenmedi ki? Çok mu abartı buldu?
Taehyun: Bu yüzden olamaz. Beomgyu'nun annesi böyle şeylere bayılır.
Başka şey olmuş.Beomgyu: Halim olsaydı seni öperdim ama hiç halim yok.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe / YeonBin
FanfictionBazen insan görmemesi gereken bir şeyi gördüğü için, bazense görmesi gerekirken her şeye kör olduğu için kaybediyordur... Taegyu #1 23.11.20 Hanse #1 Yeonjun #1 ...