Bundan önceki bölümü de okuyun yavrularım herkes bölüm 15den bölüm 17e geçmiş 16 arada kaynamış:DDDDD hatta bölüm 15 bile kaynadı son 3 bölüme dikkat edin bildirimler gitmiyorr maaleseefff
Beomgyu ve diğerleri
Beomgyu: Soobinim, yiğidim, ben geliyorum aç kollarını
Soobin: Ne?
Beomgyu: Ya utanmana gerek yok. Biz bir aileyiz.
Yeonjun hyung olanları anlattı, biz de seni yalnız bırakmamak için yanına geliyoruz.
Yoldayım, istediğin bir şey var mı?Soobin: Yeonjun size anlattı derken? Ve neden beni yalnız bırakamıyorsunuz?
Beomgyu: Ya işte olan her şeyi anlattı. Seni yalnız bırakmamamızı, tek başına kalırsan daha kötü olacağını, çalışmak isteyip dikişlerini patlatacağını, yemek yemeyeceğini söyledi.
Biz de bu yüzden yanına geliyoruz.
İstediğin bir şey var mı? Bak gelirken alayım.Soobin: Yeonjun?
Taehyun: Beomgyu, sana gerizekalı dediğimde bana kızıyorsun ama kendin gerizekalı olduğunu bir kez daha kanıtladın.
Kai: +
Beomgyu: Ya niye? Ne yaptım ki ben?
Yeonjun: Ulan Beomgyu, ulan gerizekalı. Ben size buraya gelip yazın diye mi anlattım kafası kocaman olup ama içinde beyin barındırmayan mal çocuk.
Soobin bilmesin, gidin yanına, ben de dersim bitsin geleceğim dedim mi demedim mi?Beomgyu: Dedin mi?
Yeonjun: Beomgyu geldiğimde hatırlat sana odamdaki şemsiye kolleksiyonumu göstereceğim.
Beomgyu: Senin şemsiye kolleksiyonun yok ki?
Yeonjun: Sana özel bir şekilde hazırladım, geldiğimde hatırlat tamam mı?
Beomgyu: Tamam, hatırlatırım.
Taehyun: Ya tamam diyor bir de.
Off Beomgyu, offfffBeomgyu: Ne be? Yine düdüklü tencere gibi sesler çıkarmaya başladın.
Her neyse, hyungcum, bir şey istiyor musun?Soobin: Çocuklar gerçekten iyiyim ben, eğer Yeonjun dediği için geliyorsanız hiç gerek yok ki.
Dikkat ediyorum kendime, çocuk değilim ben. Yeonjun çok abartıyor.Yeonjun: Evet, çok abartıyorum ben. Sırtındaki dikişlerin sayısını söylememi ister misin?
Soobin: Tamam, gelin çocuklar, bekliyorum.
Yeonjun: Akıllı çocuk, gelirken seni ödüllendireceğim.
Beomgyu: Iyy, iğrenç çift sizi.
Neyse, bakın yetmiş beşinci keredir soruyorum.
Bir şey istiyor musunuz? Yarım saattir salak salak dolanıyorum markette.Kai: Ben bir şey istemiyorum.
Taehyun: Ben de istemiyorum, kendin gel belaya sebep olma yeterli.
Soobin: Ben de bir şey istemiyorum. Evde her şey var. Yeonjun dün her şey almış.
Beomgyu: Ooo, ev erkeği olmuş bizim hyungumuz.
Yeonjuncum, sen bir şeyler ister misin?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe / YeonBin
FanfictionBazen insan görmemesi gereken bir şeyi gördüğü için, bazense görmesi gerekirken her şeye kör olduğu için kaybediyordur... Taegyu #1 23.11.20 Hanse #1 Yeonjun #1 ...