Beomgyu ve diğerleri
Soobin:Çocuklar merhaba
Soobin:Nasılsınız?
Soobin:Niye kaç gündür sessizsiniz? Her şey yolunda dimi?Kai:Merhaba Hyung
Kai:Evet,her şey yolunda. İyiyiz merak etmeyin.Yeonjun:Merhabalar
Yeonjun:İyi olmanıza sevindim çocuklar ama sessizliğiniz hayri alamet değil. Taehyun ve senin sessizliğin normal de Beomgyu'nun sessizliği normal değil.Soobin:Evet, ben de öyle düşünüyorum. Beomgyu? Nerelerdesin?
Yeonjun:Hiç değilse yolda birilerini de mi görmüyorsun? Noldu? Farklı yol mu kullanıyorsun artık?
Kai:😂😂
Soobin:Yeonjun...
Yeonjun:Ne? Sürekli yolda birilerini görmüyor mu bunlar? Gören tüm gün dışarıda olduklarını ya da dilenci olduklarını sanır.
Soobin:Yeonjun, iki dakika durur musun?
Yeonjun:Yoo, niye böyle bir şey yapayım?
Soobin:🤦🏻♂️
Taehyun:Merhaba hyunglarım. Ben de iyiyim bir sorun yok sadece bu sıralar biraz yoğunum o kadar.
Soobin:Beomgyu nerde? O niye girmiyor? Hastalandı mı acaba?
Taehyun:İyi, yani iyiydi. Şimdi de iyidir herhalde.
Yeonjun:Herhalde mi? Siz birlikte değil misiniz? Yine mi küstünüz siz?
Soobin:Çocuklar, hala barışmadınız mı siz?
Yeonjun:Küs müydüler? Benim niye haberim yok?
Soobin:Olmaması normal. Sen o sıra kolundaki ahtopatla meşkuldün.
Kai:😂😂
Beomgyu: 😂😂
Yeonjun:Soobin, çocuk geldi, ortalığı ayağa kaldırma.
Soobin:Herneyse, Beomgyu niye bu kadar sessizsin? Her şey yolunda mı?
Beomgyu:Evet hyung, iyiyim teşekkür ederim. Biraz telefondan uzaklaşıp derslere yoğunlaşmak istedim.
Yeonjun:Yorgunluktan yanlış şeyler okuyorum. Az önce Beomgyu'nun derslerine odakladığı bir mesajı okudum. Soobin, tansiyonum düştü galiba, bir çikolata ver ordan.
Beomgyu:Hyung, komik değilsin.
Yeonjun:Ne?
Soobin:Beomgyu? Gerçekten iyi olduğuna emin misin? Biraz farklısın sanki.
Taehyun:Biraz mı? O ne zaman normal oldu ki? Her zamanki hali işte. Çok da takmayın kafanıza.
Kai:Kaos is coming
Soobin:Hyung iyiyim gerçekten bir sorun yok. Sıkmayın canınızı.
Yeonjun:Taehyun'a cevap vermedi mi bu? Her zamanki gibi çok haklısın bir kere öpeyim diye yazması gerekiyordu. Gerçekten bir sorun var. Çocuklar, neler oluyor?
Taehyun:Sorun yok. Beomgyu ve onun çocuk gibi davranması dışında. Artık söylenmiyorum, belki bir gün düzelir diye bekliyorum.
Soobin:Taehyun, bence sen de iyi değilsin. Ne olduğunu biriniz söyleyecek misiniz artık?
Beomgyu:Ben sustukça, sen daha da dibe batmaya başladın Taehyun ama biliyor musun ne var, s*ktir git. Sen ve senin kendini bilmiş hareketlerin beni yordu anlıyor musun?Bana söz verdiğin halde beni ekip o salak arkadaşlarınla takılman artık zerre umurumda değil. Nereye gidiyorsan, kiminle birlikteysen defol. Sadece sesini kes tamam mı?
Kai:Hyung, sakin olur musun? Az önce küfür ettin farkında mısın?
Yeonjun:Yazmaya korkuyorum ben de o küfürlerden yerim diye susuyorum.
Soobin:Beomgyu sakin ol önce. Taehyun isteyerek böyle bir şey yapmaz. Büyük bir yanlış anlaşılmazlık vardır. Dimi Taehyun?
Taehyun:Hyung az önce yazdıklarından sonra ne diyeyim ki? Ben ne yapabilirdim ki? Asıl sözünü tutmayan oydu. Bana söz verdiği halde Lee Sora ile birlikte yolda güle oynaya gidiyordu. Ben de arkadaşlarımın teklifini kabul edip onlarla gittim.
Yeonjun:Ben kimin suçlu olduğunu hala anlamış değilim. Bence ikinizde birbirinizi yanlış anlıyorsunuz?
Soobin:Ben de öyle düşünüyorum. Beomgyu geçen sefer bir daha olmayacak demedin mi? Yeniden denemeye mi çalışıyorsunuz?
Beomgyu:Ya cidden delireceğim artık. Taehyun bu zamana kadar akıllı rolü mü yapıyordun sen? Anlama sorunun mu var? Sana o gün sadece yolda karşılaştığımızı söyledim. Çok uzun sürmeden o kendi yoluna ben de kendi yoluma gittim. Ben sana bu zamana kadar verdiğim hangi sözü tutmadım gerizekalı? Ben kaç aydır o filmin gelmesini bekliyorum. Korku filmi sevmediğim halde sırf senin sevdiğin aktör oynuyor diye seninle gitmek istedim. Ama beyinsiz sen bana sormadan hemen arkanı döndün. Ben seni kaç saat o salonda bekledim biliyor musun? Ama yok nerden bileceksin ki. Hem Beomgyu kim ki? Bu grubun şaklabanı. Hiçbir zaman ciddi olmayan, her şeyi şakaya alan salağın teki. Ben de insanım. Her zaman gülüyorum, kahkaha atıp şakalaşıyorum diye bu beni duygusuz, işi yeramaz bir salak yapmaz. Beni sorgulamadan önce kendinizi sorgulayın. Gerçekten beni tanıyor musunuz yoksa tanımış gibi mi yapıyorsunuz diye oturup düşünün. Güle güle.
Beomgyu çevrimdışı
Kai:Ben yanına gidiyorum.
Soobin:Kai gitme, bırak biraz yalnız kalsın. Sadece Taehyun'a değil hepimize kırgınlığı var. Biraz sakinleşsin.
Yeonjun:Taehyun, Beomgyu'yu aramadan mı arkadaşlarınla buluştun?
Taehyun:Evet
Yeonjun:Aferin sana gerizekalı. Baksana çocuk kaç saat seni beklemiş. Ayrıca Beomgyu doğru söylüyor. Biz neyse de seni bu zamana kadar ne zaman ekip bir başkasıyla buluştu?
Soobin:Taehyun, sen böyle matıksız bir şey yapmazdın. Neden böyle bir şey yaptın ki?
Taehyun:Hyung, gerçekten bilmiyorum. Bana bir daha olmayacak dedi. Sen de biliyorsun, Lee Sora ile ayrıldıktan sonra kaç hafta kendine gelemedi. Şimdi onları tekrar öyle görünce beni unuttu sandım. Saatlerce beklediğini bilmiyordum zaten. Neyse, Benim dersim var hyung, gitmem lazım. Görüşürüz.
Taehyun çevrimdışı
Soobin:Pekala, görüşürüz Taehyun.
Yeonjun:Soobin ben Beomgyu'nun yanına gidiyorum. İçim rahat değil.
Soobin:Tamam, bana da haber verirsin.
Yeonjun:Tamamdır koca kafa
Ne bitmeyen kaoslardır bunlar yarabbim. Elim kaos yazmaya o kadar alışmış ki normal bölüm yazamıyorum yavrularım. Neyseciğime beni böyle sevin.
Bu arada 1 k olmuşuzzzzz, o yüzden hemen bir şampanya patlatayım. 🍾🍾Ve aynı zamanda yeni gelen okuyucularıma da hoş geldin diyorum. Deli yazarın deli okuyucuları olarak aramıza hoş geldiniz.🥂
Neyse, bYe.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Nepenthe / YeonBin
Hayran KurguBazen insan görmemesi gereken bir şeyi gördüğü için, bazense görmesi gerekirken her şeye kör olduğu için kaybediyordur... Taegyu #1 23.11.20 Hanse #1 Yeonjun #1 ...