ASKM 19.2

41.7K 830 91
                                    

CHAPTER 19.2

Her Story...

" Dad! I don't want to go with you. I can't leave him Dad, you know how much I love him. Please Dad, please." my tears started falling as if there's no tomorrow " Please Dad, I'm begging you. Don't do this." I can't control my feelings right now, my legs collapsed. I fell on the ground because of sadness.

He just stared at me and said, " Then you choose. Either us, who's your own family or that bullshit Guy?" he said with his anger. Then he left me. He leave my room and shut the door.

I can't help but just cry. I cried the whole day. I just stayed at my room and felt miserable. I love him. I really really love him. I loved him since we we're young and until now I still do. He's the only man who captures my heart. He knows my weaknesess and strength, but what can I do? I love my family. I can't live without them. In fact, from the very start they like him for me, but when that bullshit Business Competition along both of our family came across. Everything gets hard. Even our relationship becomes affected.

I don't know how to ease this pain. Maybe I need to leave him, but I promise. I will be back and show him how I really love him. I need to break his heart for now. Coz I know this is the only way to make him forget me.

I know he will be with his Band Mate -- our best of friends on a Gig this Night. Call me stupid, I can endure it, but I really need to do this.

Oo ako ng tanga. Ako ang tanga. Ako na ang bobo. Ako na ang walang kwenta, pero masisisi nyo ba ako?

Nasa isang Gig ako ngayon kung saan sila tutugtog, may kasama akong lalaki. Nakita ko na silang bumaba ng Stage. Ibig sabihin tapos na silang tumugtog, humiwalay siya sa mga kabanda nya. Siguro papunta sya sa CR at tama nga ang hinala ko, pumasok sya doon at iyon naman ang naging tamang oras para gawin ko ang bagay na ito. I know it will hurt him, lalo pa at malapit na kaming magisang taon, but I must do this.

"Shit! Pin!" rinig kong sigaw nya.

"What the Hell!—" doon ko nalang naabutan na hawak-hawak niya na sa kleeg ang lalaking kahalikan ko ngayon. Sinuntok niya ito ng buong lakas.

Boogsh..

Makailang ulit nya pa itong sinuntok., dumarami na ang tao sa paligid. Hanggang sa nagpalitan na sila ng suntukan. Alam kong magaling sya sa aspetong 'to. Kaya naman lamang sya sa laban. Inawat ko na sila, pero sa hindi niya inaasahang pangyayari hindi sya ang kinampihan ko.

"WHAT DO YOU THINK YOU'RE DOING SETH?" sabay tulak ko sa kanya ng malakas para mapakalas sa hawak niya sa lalaking kasama ko. " You're being stubborn again! Stop this bullshit! You know what I really feel for you, huh?! You're just like a brother to me! Alagain lang kita! Tigilan na natin 'to! Alam mong ayaw ko sa mga isip batang kagaya mo!" I screamed.

" Pin..." mahina niyang bigkas ng pangalan ko at nakita kong may luhang pumatak sa mata niya.

Iniwan namin siyang tulala. Hinatak ko ang lalaking kasama ko ngayon palabas ng Bar. Pagkarating na pagkarating namin sa parking lot, agad kaming sumakay at pinatakbo ito ng matulin. Huminto kami sa isang bakanteng lote. The moment his car stopped, my eyes begun to waters. Naramdaman ko nalang ang pagyakap ng kasama kong lalaki ngayon.

" Steph, don't cry. I agree to your plan because I thought it will help you. But I guess it makes you more miserable..." wika nya sa malungkot na tono, habang hinihimas ang likod ko wari'y pinapakalma ako.

" Sorry for bringing you to this stupid plan, Jeff. Sorry... " I really can't talk right now because of crying and the pain that I'm feeling right now.

Ang Suplado Kong Manliligaw .℘ᶴᶬ. (Published)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon