[P R O L Ó G U S]

4.2K 87 15
                                    

"Ez az, minden el van intézve, most már készen állsz arra, hogy ráakadj néhány dögös srácra". Mondta Sarah, leülve a székre. "Nem tudom, mit gondoljak erről". Sóhajtott fel Dagmar, majd a Tinder profiljáról felnézett a legjobb barátnőjére. A szokásos péntek esti bor- és tapas estjük volt Londonban, a kedvenc éttermükben, és Sarah ismét felvetette a Tinder témát. Barátnőjének telefonján rajta volt egy darabig a randevú-alkalmazás, azóta megesett egy pár randi és forró éjszaka, de egyik sem volt hosszantartó. Sarah két évvel volt idősebb Dagmar-nál, de még mindig csak huszonegy éves. Dagmar habozott. Szeretett kikapcsolódni, és ha találna is valakit egy éjszakai klubban, majd végül smárolnának, avval sem lenne semmi baj. De nem akart hazamenni egy fiúval, hogy aztán benne legyen egy egyéjszakás kalandban, utána meg reggel kínosan kilopódzón a szobájából. Nem, neki nem ért annyit.

"Ne már. Nagyon mókás. És őszintén szólva, szerintem, sok bókot fogsz kapni". Sarah kinyújtotta kezét a pohár bor felé. "Nem leszek fent a Tinder-en, a bókok miatt". Odaadta neki a poharat Dagmar. "Egy kis titok; sok lány van ott". Kacsintott. Dagmar kuncogott, utána átlapozta a profilját. Bemutatja, hogy kicsoda, meg egy link az instagramhoz. "Itt az ideje, hogy találkozz egy kedves fiúval!" Bátorította őt Sarah. "Tizenkilenc éves vagyok, agglegényt keresek, nem pedig egy vágyakozó fickót." Felelte Dagmar, és válaszul kapott egy szemforgatást. "Nézd, ha elkezded balra vagy jobbra csúsztatni, szerezhetsz egy match-et azzal a sráccal, aki ugyanúgy kedvel téged, aztán kezdődhet is a szórakozás". Biztosította Sarah. Dagmar halkan sóhajtott és elment az alkalmazás fő oldalára. Felbukkant az első srác a képernyőjén, egy percig nézte a profilképét, és úgy döntött, hogy elég jól fest, így a lány jobbra húzta.

Dagmar folytatta néhányszor. Oké, ez kissé vicces. "Oh." Lágyan felsikoltott, és az első match-e valakivel hirtelen megjelent a képernyőn. "Aranyos". Mondta Sarah, miközben a válla fölé nézett. "Remélem, nem küldenek üzenetet". Morogta Dagmar. "Ez az egész lényege, te hülye". Rácsapott a vállára Sarah. "Fogadok, hogy olyan gagyi szöveggel kezdenek, amik nem is viccesek". Nézett fel Dagmar, és Sarah kacarászva vállat vont. Néhányszor balra vagy jobbra simított, Sarah visszadőlt a székébe, az ő telefonja is az ölében pihent. Dagmar balra húzott, mielőtt eljutott a következő profilra. A lány kissé jobban felült, hogy megnézze a képeit. Egy kis mosoly jelent meg az arcán. "Nézd, ez egy csaló". Kuncogott, és Sarah felé fordította a mobilját. "Édes, hogy azt tettei, ő lenne Lando Norris." Tette hozzá Dagmar. "Mi van, ha ő az igazi Lando Norris?" Sarah elvigyorodott.

"Úgy értem, ő fiatal. Az Instagram-ján meg a modellek kommentjein mutatkozó viselkedéséből fakadóan nem olyan ártatlan, mint azt sokan gondolják". "Ő még mindig az az aranyos F1 baba". Tiltakozott Dagmar, és a nemrégiben készített képet mutatta, ahol a McLaren még Landot hasonlította össze egy baby yoda-val. "Húzd jobbra és nézd meg, lesz-e match-ed. Akkor vallathatod őt". Mondta Sarah, Dagmar pedig nevetve rázta meg a fejét. Megnyomta a szívet, majd lezárta a telefont. Egy szórakoztató éjszakát töltöttek együtt, majd szét osztották a számlát, mielőtt elváltak, hogy aztán visszatérjenek a lakásukba. Dagmar Osloból jött, és szeptember óta tanul Londonban. A londoni egyetem közelében él, egy kis lakásban az egyetem többi hallgatójával, de ritkán látta őket. Szép és csendes volt, mindenre volt ideje és lehetősége tanulni. Dagmar a metróval jött haza, az egyik állomás egyébként közvetlenül az utca túloldalán volt.

Kivette kulcsát a táskájából, és kinyitotta az ajtót, hogy bejusson a lakásba. Dagmar megdörzsölte fáradt szemét, lerúgta a cipőjét, válltáskáját a kabátja melletti állványra tette, és felkapcsolt néhány lámpát, hogy nézzen egy kis Netflix-et, mielőtt aludni megy. Dagmar kivette mobilját a zsebéből, és ellenőrizte azt az üzenetet, amit Sarah küldött neki, hogy biztonságosan hazaért. Dagmar válaszolt rá, és felnézett a képernyője tetején megjelenő értesítésre: 'Tinder: új match-ed van!'. Dagmar felhorkant a lelkes üzeneten, majd ráment, hogy megnézze, hogy a srácok közül melyiknek tetszett jobban. Szemöldökét felvonta, amikor meglátta, ki az.

 Szemöldökét felvonta, amikor meglátta, ki az

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Mi van, ha ő az igazi Lando Norris?".

"Mi van, ha ő az igazi Lando Norris?"

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

LANDO NORRIS mint önmaga

SARA SAMPAIO mint Dagmar Borsheim 🇳🇴

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

SARA SAMPAIO mint Dagmar Borsheim 🇳🇴

Credit to: curvaparabolica

Sziasztok!

Na ez a nap is eljött, végre el sem hiszem. Remélem tetszeni fog nektek. 🧡

A borítót meg köszönöm szukanyandiii Nagyon kitettél magadért. 🧡


2021-et írunk, de a 2019-es naptár szerint megy a sztori, néhány 2020-as történéssel.

Jó olvasást!

Puszi-J

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now