"Úgyhogy, nem járok gyakran szórakozni". Kuncogott Lando, közben öntött egy pohár bort Dagmar-nak, ahogy kevertvodkát készített magának, mivel nemrég megajándékozták egy üveg Grey Goose-al. "De élveztem az utolsó bulit a klubban, ahova ma este elmegyünk, remélem vicces lesz." Fejezte be, Dagmar pedig bólintott, egy széken ülve a konyhapultnál. "Egyébként szeretek táncolni". A lány elmosolyodott, Lando pedig nevetgélve nézte, ahogy kortyol az italából. "Nos, nem tudok nagyon jól. Azt hiszem, neked kell megtanítanod". Fiús vigyor görbült ajkaira, erre a lány mosolyogva forgatta a szemét. "Biztosan". Nevetett Dagmar. "Nagyon szép a lakásod". Elmélkedett Dagmar, majd körülnézett az eléggé stílusos előtérben majd a takaros és tágas konyhában. Kicsi a saját lakása, kétszer is elférne ebben. "Köszönöm. Rendbe tettem, mielőtt felvettelek volna." Nevetett, és beletúrt a hajába. "Anyám besegített a nappalival". Mondta ezután szemtelenül.
"Nyilván". Kuncogott Dagmar. "Még mindig szép, sokkal inkább hasonlít egy otthonra, mint a lakásomra". Sóhajtott halkan Dagmar. "És sok ideig nem is vagy otthon!". Lando felnevetett a kiáltásán. "Ez egy F1-pilóta előnye". Mosolygott. "A barátaidra visszatérve...". Dagmar közben egy hajszálat csavargat az ujjaival. "Kivel találkozom ma este?". Kérdezte. "Ehm, jön Connor Hughes és Max Fewtrell is, ha ismered őket". Dagmar bólintott. "Hallottam róluk, az Instagram-odból és a Twitch élőadásaidból". Mosolygott. "Nézed őket?". Lando hirtelen elpirult, néha ostobaságokat tett vagy mondott játék közben, például ott felejtette az ételt a sütőben. "Néha". Dagmar kuncogott felháborodott arcán, amikor felemelte poharát, hogy egy nagyot igyon. "De ne aggódj, nem ítéllek el, amiket a játék hevében mondasz". Mosolygott, és egy kis vigyorral nézett le az üvegre.
Lando telefonja csipogott, majd kivette a farmer zsebéből, a képernyőn nézte a kapott üzenetet. "Oké, ők már ott vannak. Mi is indulhatunk, szeretnél?". Kérdezte Lando, mire a lány bólintott. "Persze, ahogy akarod". Mondta, és a fiú hümmögött, feloldva a telefonját, hogy válaszoljon. Később Lando gyorsan telefonált egy taxinak, míg Dagmar összeszedte a cuccait, és gyorsan meglátogatta a fürdőszobát, a tükörnél megigazította a haját és a rúzsát. Önmagát nézte, és észrevette rózsás színű arcát az alkohol miatt. Kissé elmosolyodott magában, és utoljára beállította a haját, majd megint kinyitotta az ajtót, hogy a folyosóra menjen. Lando felvett egy kabátot, és a lányét is, mosolygott, amikor elvette tőle. Az uber már a járdánál várt, Lando pedig bezárta az ajtót, aztán az autó felé indultak. Kinyitotta neki az ajtót, majd beült a hátsó ülésre utána, közben üdvözölte a sofőrt, és elmondta az úti céljukat.
Röviden összekapcsolták a tekintetüket, amikor egymásra néztek. Dagmar nem tudta megállni, hogy ne gondoljon bele, mi történne, ha egy kicsit be lennének csípve és úgy táncolnak a klubban. Kiverte a fejéből. Nem azért ment el Landoval, hogy ma este az ágyába kerüljön, csak jól akarta érezni magát. Az uber ledobta őket a klub elé, Lando fizetett, és aztán odament Dagmar-hoz, aki a járda szélénél várt rá. A zene kívülről kicsit hallatszott, és a táncparkett fényei is látszódtak a helyszínen. Dagmar a derekán érezte a fiú kezét, amikor a bejárat felé terelte. Egy kidobó várt az ajtó előtt, felhúzta a homlokát, amikor meglátta őket. Kissé lesütötte a szemét, és a személyi igazolványáért nyúlt, majd a kezébe adta, hogy megmutassa, elég idős a belépéshez. Lando is így tett, és utat törtek befelé. "Először szabaduljunk meg a dzsekinktől!". Kiáltotta a fülébe Lando, mire a lány bólintott, aztán indult a tömegen keresztül, hogy elérje a ruhatárat.
Lando a pult fölé hajolt, és a lépcső felé mutatva beszélt a mögötte álló sráccal. Dagmar nem hallotta a beszélgetésüket, ezért csak a kabátjával a karjában várt. Lando később érte nyúlt, Dagmar pedig zavartan nézett rá. "Jó magam is tudok fizetni a kabátért". Mondta, mire a férfi megrázta a fejét. "VIP vendégek vagyunk, nem kell fizetnünk". Magyarázta, mire a lány halkan felnevetett. Persze, hogy VIP vendég volt. "Jössz?". Kérdezte Lando felé nyújtva a kezét, hogy átjusson a táncparketten és a lépcsőkön, ahol a VIP fülkék voltak. Dagmar lenézett a kinyújtott tenyerére, és elfogadta a gesztust, érezte, ahogy ujjai becsukódnak a tenyere körül. Átmentek a táncoló testeken, és felmentek az emeletre, ahol egy másik táncparkett volt, bár ez valahogy mutatósabbnak tűnt, mint a földszinti. Lando gyengéden elengedte a kezét, amint tudott járni mellette, keze ismét lecsúszott a gerincén, miközben a barátaihoz irányította.
BẠN ĐANG ĐỌC
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...