3.1 || az újrakezdés

741 44 29
                                    

Lando elégedetten sóhajtott, amikor Dagmar feje a mellkasán pihent. Filmet néztek, miután rendeltek a McDonalds-ból elvitelre, és stílusosan fejezték be a ballagást. Gyönyörű ruhája Lando egyik hosszú ujjú pólójára cserélődött, a felső elég nagy volt ahhoz, hogy eltakarja a combját, és olyan hosszú volt az ujja, hogy az öklébe tudta venni az anyagot. Dagmar feszülten, koncentráltan nézte a TV-t, azonban valami megzavarta az elméjét. Hirtelen felült, és a fiúra nézett. Lágy mosoly került az arcára, majd megfogta a távirányítót, és leállította a filmet. "Mi jár a fejedben?". Kérdezte Lando. "Nem gondolod, hogy egy kicsit többet kellene beszélnünk, most hogy újra együtt vagyunk? A mai nap gyorsan elrepült". Mondta Dagmar, nagy szemei az arcára siklottak. "Szeretnél róla beszélni? Nincs mit hozzá fűznöm ahhoz, amit ma délután mondtam." Lando keze felemelkedett, hogy megsimogassa az arcát.

"Nem tudom". Felkacagott a lány. "Azt hiszem, a szakítás az én hibám volt". Tette hozzá. Lando megrázta a fejét. "Mindketten benne voltunk ebben a kapcsolatban, Dagmar. Kettőnket lehet hibáztatni". Válaszolta Lando. "Nem voltunk arra felkészülve, hogy amint el kell mennem a versenyekre, még mindig suliban leszel, valószínűleg túl korán kezdtük el, de soha nem vesztettük el az egymás iránti szeretetet". Folytatta. "Ez amolyan megfelelő ember, rossz időpont, féle volt. Így emiatt sajnos sok érzelmen kellett keresztül mennünk". Mondta Lando, mire a lány bólintott. "Az az érzés, hogy folyamatosan hiányoztál... Azt az érzést keltette bennem, mintha a szívem minden alkalommal össze lenne zúzva a mellkasomban. És nem akartalak állandóan ezzel zaklatni, úgy éreztem, mintha én lennék a drámai és a figyelem hiányos". Sütötte le a szemét Dagmar. "Ugyanakkor egoistának vélem magam, amiért magamnak akartalak a kapcsolatunkban, és felelőtlen voltam, mikor elmentünk szórakozni, amint visszajöttél". Lando kuncogott a duzzogásán.

"De most diplomát szereztél. Idén leszel húsz éves. Fiatal vagy. Ahelyett, hogy munkát vagy más sulit keresnél, halassz egy évet. Egymásra fektessük azt az időt ahelyett, hogy csak az egyikünkre". Mondta Lando, eltűntetve a nő ajakbiggyesztését, ami mosoly váltotta fel. "Később nem lesz nehezebb?" Kérdezte Dagmar. "Mostantól nem kell mindent együtt csinálni, és nem kell minden versenyre jönnöd velem". Kuncogott, és ez Dagmar-t is meg nevetette. "Igazad van, aggódjunk ezen később, és csak élvezzük az együtt töltött időt". Mondta Dagmar, és Lando egyetértően bólintott. Előrehajolt és megcsókolta, párszor puszit nyomot. "Munkahelyemen a nyári szünet három hét múlva, augusztusban kezdődik. Azt hiszem, két hetünk van, mielőtt indulsz Spa-ba." Mondta Dagmar. "Kereshetünk egy szép helyet, ahol lehet pihenni egy kicsit". Javasolta Lando. "Az jó lenne". Mosolyodott el Dagmar. "Akkor talán valamikor eljöhetnél Norvégiába". Óvatosan érintette a témát, és megkönnyebbülést érzett, amikor mosoly került a fiú arcára.

"Persze". Mondta Lando, és egy pillanatra egymás szemébe néztek. "Befejezzük a filmet?". Hümmögte Dagmar, és mindketten kuncogtak, mivel a rövid szünetük valamivel hosszabb volt, mint ahogy azt gondolták. Lando ismét rányomott a lejátszás gombra, majd a mellkasára dőlt, karjával átölelte. A lány kellemesen sóhajtott, amikor visszatért az ölelésébe, sokkal jobban hiányzott ez, mint amennyire be szerette volna vallani.

Amikor Dagmar másnap reggel felébredt, az ágy másik oldala üres volt. A hátára fordult, és karjait a feje fölé nyújtotta, miközben halkan ásított. A lány az álláig húzta az ágyneműt, azonnal megérezte Lando kölnijének illatát, a friss paplanon keresztül. Dagmar csendben volt, miközben körülnézett a fiú szobájában, meglepően tiszta volt, amitől kuncogni kezdett magában. Felült és lábait az ágy szélére rakta, a függönyök felé tartott, és széthúzta őket. A kertre sütött a nap, úgy tűnt, hogy szép idő lesz kint. Dagmar meztelen lábakkal ment le a földszintre, feltételezve, hogy valahol a lakásban van Lando. Nem hallotta a lelkes játékhangokat a szimulátor szobájából. Dagmar elindult a konyhába, és egy pohár vizet ivott, hogy ne legyen száraz a torka. Kint hallott egy kis zenét, észrevette, hogy a kert ajtaja nyitva van. Egy kis mosolyra húzta a száját, amikor kiment, és látta, ahogy Lando néhány gyakorlatot végez a fűben.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now