2.0 || a barátnő

812 61 45
                                    

Dagmar még egyszer utoljára átnézte a holmiját, mielőtt összehúzná a bőröndjét. Ma sikerült órát cserélnie, így korábban eljöhetett, úgyhogy nem hagy ki semmi fontosat. Minden gond nélkül repülhetett Barcelonába, már alig várta, hogy a spanyol földre tegye a lábát. Lando küldött neki képeket tegnapról és a mai napról, vagyis a teszt első pár napjáról. Szerinte kissé hűvös volt Barcelonában, de sütött a nap, és úgy várta, hogy megmutassa neki a garázst, az autóját, meg a szüleinek és a csapatának. Dagmar arca lángolt a gondolattól. Bemutatni a szüleinek, az olyan érzés, mintha összetartoznának. Imádta. Válltáskáját felkapta, miután ennivalót tett bele. A Paddington állomástól a londoni Heathrow repülőtérre tartó gyorsvonattal fog menni, ami mindig el szokott tartani egy darabig.

Lando azt mondta, hogy felveszi a repülőtéren, aztán ott vacsorázhatnak, ahol szeretnének. Dagmar megfogta a cuccát, miután nagyon, nagyon megbizonyosodott róla, hogy mindene megvan, majd becsukta maga mögött az ajtót, bezárta és kulcsait egy cipzáras zsebbe tette a táskájában, hogy ne veszítse el őket. Egy bluetooth fejhallgatót viselt, hogy közben élvezhesse a zenét, és letöltött néhány részt az általuk nézett sorozatból. Igen ők. Lando és Dagmar együtt kezdték nézni A nagy pénzrablást, és az első epizód óta rá vannak cuppanva. Lando előre megnézett néhány részt, miközben egyedül volt a szállodai szobájában, Dagmar könyörgött, hogy ne mondjon el semmit, mert utoléri a gépen. Jesszus, annyira barátnő-barát dolog, hogy legszívesebben hányni tudna, ugyanakkor annyira imádta.

Dagmar felhívott egy uber-t, hogy vigye ki a vasútállomásra, majd be ült a hátsó ülésre, miután segített a sofőr a csomagjaival. Telefonon lenémította Sarah-t, aki rengeteg üzenetet küldött, hogy jó szórakozást kíván Barcelonában. Meg hogy mindent tudni akar, amikor visszatér, és reméli, hogy hoz neki szuvenírt. Dagmar kuncogott, biztos keresni fog valamil nevetségeset, amivel visszavághat Sarah-nak. Az út viszonylag rövid volt, és a bejárat előtt dobták le. Dagmar megragadta ismét a bőröndjét, a táskáját pedig a másik kezébe vette. A vonat már ott volt, és körülbelül tizenöt perc múlva készen állt az indulásra. Egy négy üléses üres vagonban foglalt helyet, poggyászát közel tartva. A repülőtérre vezető út során más utasok nem voltak vele, valószínűleg azért, mert nyári hétköznap volt, annak ellenére, hogy a nemzetközi repülőtér mindig zsúfolt.

Amikor a kapuban lepakolt egy karamellás macchiato-val, sms-t küldött Landonak, hogy tudassa, hamarosan felszáll a járata. Nem tartott sokáig, hogy visszaküldjön egy üzenetet, amiben az állt, hogy szinte alig várta, hogy újra láthassa. Dagmar elmosolyodott a szív hangulatjelen, négy napja találkoztak utoljára, közben sms-t váltottak és telefonáltak, mégis intenzíven vágyódtak egymás után. Dagmar kortyolt egyet a kávéból, és végig mérte a különböző embereket, akik vele repülnek, és elgondolkodott azon, hogy vajon ki ül le mellé. Látott néhány utazót egy Forma-1-es ruhában, azonnal sejthette, hogy miért repülnek Spanyolországba. Végre elérkezett az idő, hogy felálljon és beálljon a sorba a gépére. A beszállókártyáját még egyszer beszkennelték, majd a kapun át a repülőgéphez ment. Eszébe jutott az ülésszáma és a sor, mielőtt összehajtaná és a hátsó zsebébe tenné.

Dagmar berakta a bőröndjét a felső csomagmegőrzőbe, majd leült a sor közepére, barátságosan üdvözölve a felé biccentő társát. A gép fel szállt, és fülhallgatóval, telefonjával a kezében hátradőlt, hogy eltöltse az időt.

Lando lelkesen várakozott a barcelonai El-prat repülőtér csarnokában. Kapucniját a hajára húzta, és a mennyezetet támasztó betonoszlopnak dőlt, kezében volt a telefonja, hátha felhívja a lány, de csak olyan üzenetet kapott, amiben az volt, hogy a gép megérkezett. Figyelte az embereket, akik a hallból érkeztek, és sejtette, hogy Dagmar is hamarosan odaér, ​​mivel neki nem kell másik poggyászra várnia. És igaza is volt. Mosolya kiszélesedett, amikor meglátta, ahogy odasétál hozzá. Dagmar elengedte a bőröndjét, hogy szorosan, mosolyogva megölelje. "Hiányoztál". Motyogta Lando, miközben elhúzódott tőle és megcsókolta. "Te is hiányoztál". Dagmar elmosolyodott, mire még egyszer megpuszilta. "Jó volt a repülés?". Kérdezte Lando, miközben elvette tőle a poggyászát, és ujjait a lányéval összefonta.

"Jó, megnéztem A nagy pénzrablás néhány epizódját". Kacagott Dagmar, Lando szeme felcsillant, amikor meghallotta a vékony hangot. "Az jó, legalább eltelt egy kis idő". Nevetett Lando. "Az biztos, de a repülés nem volt olyan hosszú". Válaszolta Dagmar, közben kisétáltak a repülőtér automatikus ajtajain, hogy a parkolóba menjenek. "Körülbelül húsz percre van Barcelona központja. Van egy szép hely a szálloda sarkánál, Carlos és én ott voltunk tegnap este". Tájékoztatott Lando, ami azt jelenti, hogy ma este lehet enni. "Rendben, nekem teljesen jó bármi". Mosolygott Dagmar, és elindultak Lando autójához, amelyet a McLaren Spain bocsátott a csapat rendelkezésére az itt töltött időre. Nem igazán volt hely egy bőröndnek, azonban sikerült beraknia az ülések mögé. Dagmar be ült az anyósülésre, Lando pedig levette rendetlen fürtjeiről a kapucnit.

A nő nem tudta megállni, hogy ne túrjon végig ujjaival, amitől Lando mosolyogva felé fordult, majd lehajolt, hogy újra megcsókolja. A szálloda felé menet beszélgettek az elmúlt napok eseményeiről. Dagmar unalmas szemináriumairól és előadásairól mesélt, és gyakran panaszkodott, hogy nem akar erről beszélni, mert valószínűleg a fiú nem tartotta érdekesnek, mégis folytatta a kérdezősködést. Lando elmondta neki az első napját a kocsiban, valamint a csapat és Carlos előzetes tesztelését, miközben készített néhány képet a 2020-as új csapatruházatról. Elmagyarázta, hogy Henrik a médiacsapatból készít egy McLaren unboxed videót, hamarosan a nő is láthatja, hogy miről beszél. Dagmar szerette, hogy ilyen nyugodtnak látszik, és valóban készen áll az új szezonra. Az egyik keze a kormány alsó részét fogta, míg a másik keze a lány térdén pihent, körmeivel néha végig simított a karján, miközben beszélt. A nap éppen lement, még nem volt késő, amikor a szállodához értek.

Lando leparkolta az autót a privát parkolóban, és leállította a motort, mielőtt a szárnyas ajtókat kinyitná. Dagmar kiszállt a kocsiból és magához vette a táskáját, míg Lando hátrafelé sétált és kivette a bőröndjét. Átmentek a Grand Marina szálloda előcsarnokán, ami Barcelona partjánál volt. Lando a szobájához kalauzolta, Dagmar csodálta, hogy milyen fényes és tágas. A nagy ablakok tökéletes kilátást nyújtanak a naplementére és a tenger feletti napfelkeltére. "Szeretnél lemenni az étterembe, vagy itt üljünk még egy kicsit?". Kérdezte, amikor a nő lerakta egy sarokba a bőröndjét, a tetejére pedig a táskáját. "Mehetünk az étkezdébe, eléggé éhes vagyok". Nevetett. "Örülök, mert én is. Ma ebédeltem a pályán, és ennyi volt." Lando arcán lusta vigyor ült. Ismét kimentek a szobából, le az előcsarnokig, majd a kijárat felé, hogy kint sétáljanak a járdán. A sós szellő miatt arra gondolt, hogy Norvégia mellett utoljára az Egyesült Királyságon kívül járt, és ez már egy jó ideje volt.

"Mi az?". Kérdezte mosolyogva Lando, amikor kezét a karjába akasztotta, miközben egymás mellett haladtak. "Semmi, csak boldog vagyok". A nő elmosolyodott, Lando pedig kuncogva puszit nyomott a halántékára. "Örülök, hogy boldog vagy. És hogy itt vagy". Mondta Lando, majd keze lecsúszott a karján, hogy újra megragadja az ujjait, és lassan a kezüket előre hátra lendítette közöttük. Dagmar érezte, hogy növekszik a hő az arcán, és a szíve kissé gyorsabban dobogott, a szavaitól. Kedvesen fogadták őket az étteremben, ami rendesen tele volt, Lando már kifejtette népszerűségét a barcelonai lakosok körében. Sikerült asztalhoz vinnik őket. Aranyos hely volt, és szorosan együtt ültek a kis asztalnál. Majdnem hangosan nevetett azon a gondolaton, hogy Lando tegnap ugyanúgy ülhetett itt a csapattársával. "Tudod, már alig várom, hogy megmutassam az autót". Kezdte azután Lando, hogy a pincérek felvették a rendelésüket és az italukat.

"Különösen azért, mert ismered az F1-et, nézed, kíváncsi vagyok a reakciódra, hogy mindezt nagyon közelről láthatod" Mosolygott, ő pedig visszamosolygott. "Én is". Lélegzet visszafojtó nevetést hallatott. "Azt hiszem, mindent megteszek, hogy ne akadjak ki belülről. A többi versenyző miatt is, akikkel valószínűleg találkozni fogok". Magyarázta, amitől Lando is kuncogni kezdett. "Ki a kedvenced, rajtam kívül természetesen". Vigyorgott, és pirulással fújtatott. "Nos, azt kell mondanom, hogy Charles Leclerc nagyon jóképű, és Antonio is." Vonogatta a szemöldökét, és egy lágy pír jelent meg a fiú arcán. "De a legszebb és legaranyosabbak azok, akik egy narancssárga autót vezetnek". A szíve meglágyult, amikor figyelte, ahogy a fiú arca felcsillan, bár mindketten tudták, hogy a lány csak viccel. "És véletlenül neki van a legcsodálatosabb barátnője". Lando szeme kissé elkerekedett, ahogy egymásra néztek. Ha már jó ideje randevúzol, akkor meg kell kérdezned valakit, hogy a barátod/barátnőd legyen, vagy ez egy automatikus jel egy idő után?

Dagmar nem szólt semmit, csak elmosolyodott, és ezzel biztosította, hogy rendben van. Biztosította róla, hogy valóban a barátnője.

Credit to: curvaparabolica

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now