"Izgatott vagy az első futamod miatt?". Kérdezte Lando, amikor befordult bérelt McLaren-jével a pálya bejárat közelében. "Nagyon". Mosolyodott el Dagmar, majd alsó ajkába harapott. Csodálatos volt eddig a hétvége, és nagyon örült, hogy ismét beengedték a McLaren boxba. Utoljára a barcelonai téli teszten volt, azonban egy igazi versenyhétvége sokkal izgalmasabb. "Valószínűleg sokat kell készülnöd az futam előtt, szóval jobb lesz ha...". "Ha közvetlenül mellettem maradsz". Szakította félbe Lando, még mielőtt kezdené, hogy ma reggel teher vagy zavaró tényező lenne. Dagmar arca kissé elvörösödik, majd halkan felnevetett. "Akkor jó". Lando elégedetten bólintott, amikor megtalálta a kijelölt parkolóhelyet, beállt aztán leállította a motort. Dagmar kinyitotta az ajtót, és boldogan kiszállt, lapos szandált viselt, mivel még mindig fájt a talpa a magassarkútól, amit tegnap este viselt.
Lando úgy vélte, hogy abszolút lenyűgöző látvány volt, laza blúzt és egy hozzá illő felsőt viselt, a fülbevalókkal, amiket ajándékba adott neki, gyönyörűen festett. Rámosolygott, majd felvette a hátizsákját, a kabátját pedig az autóban hagyta, egy rövidnadrág volt rajta. A fehér McLaren pólótól még barnábbnak tűnt a bőre, Dagmar csodálta a színt, különösen azért, mert tökéletesen illik izmos felsőtestéhez. "Ne ijedj meg a kamerától, rendben?". Lando kezével finoman végig simított a gerincén. "Úgyis meglátnak minket". Mondta, mire a lány felkacagott. "Ha igen, akkor lesz néhány aranyos kép rólunk". Kisfiús vigyorra húzta a száját, majd puszit nyomott a lány arcára, amint a paddock felé indultak. Azonnal észrevett néhány paddockban lévőt, feltartották a telefonjukat egy képért, és szerették volna, ha aláír néhány dolgot. Tegnap már megtapasztalta ezt Dagmar, de ma volt a legforgalmasabb nap, így megvárta, aztán folytatták útjukat a McLaren motorhome-ig.am
Dagmar nem ismerte elég jól az utat, és nem érezte magát eléggé biztosnak ahhoz, hogy Lando nélkül sétálgasson. Lando megfogta a lány kezét, amikor ismét együtt mentek, kis időre egymásra mosolyogtak, majd Lando összefonta ujjaikat és úgy lengette közöttük. "Először elmegyünk enni". Említette, valamennyivel volt reggel nyolc után, így Dagmar is reggelizhet. "Ezután néhány PR dolog lesz, de tizenkettő óra után együtt tudunk lenni. Jonnal elvégzünk néhány gyakorlatot a pihenő szobámban, majd felkészülök a versenyre. Az autókat a rajtrácsra tolják a kezdés előtt, majd az utolsó mozzanat pedig a himnusz. Három óra messzinek tűnik, de hamarabb eljön, mint gondolnád". Kuncogott Lando, mire Dagmar bólintott. "Egész idő alatt csak melletted leszek". Mondta, a fiú ránézett egy pillanatra, érezte, ahogy a melegség elönti a mellkasát. "Oké". Mosolygott, tudta, hogy nem lesz képes letörölni az arcáról.
Elmentek a hospitalty felé, miután még néhány rajongó megállította képért vagy autogramért. Találkoztak Max Verstappen-el, Lando pedig bemutatta a holland pilótának, a lány tudta, hogy Lando és Max pályán kívül is jóban vannak. Ő miatta volt az, hogy Lando véletlenszerű holland szavakat kiáltott a szobában. Dagmar örömmel ült le és élvezte a jól elkészített reggelit, amit a McLaren szolgált fel. A lány élvezettel harapott az áfonyás muffinba, és ízlelte a kapucsínót. Dagmar boldog volt, és tudta, hogy akkor is, amikor Landora néz, ahogy beszélt néhány szerelőjével, ahogy kuncogott és mosolygott, annyira nyugodt volt. Ezt akarta, együtt lenni vele.
Dagmar nézte, ahogy Lando felveszi a ruháját. Inkább a szűk tűzálló felsőben csodálta, azonban emlékeztette magát, hogy ezen túl még sokszor fogja látni így őt. Jon átadta neki sisakját, de mielőtt felrakná a balaclaváját, majd a sisakját, felé hajolt. Dagmar rámosolygott, amikor néhány tincset a füle mögé túrt, és gyengéden megcsókolta. "Szeretlek". Szólalt meg. "Én is szeretlek. Légy óvatos és találkozunk a verseny után". Motyogta Dagmar, erre a fiú válaszul hümmögött, aztán újra megcsókolta. A szerelők elvigyorodtak, és néhányan vicceskedve füttyentettek ezzel piszkálva a pilótájukat. Lando elengedte a lányt, ő pedig helyet hagyott, hogy ellépjen, és a boksz hátsó részén maradt. Izgatott és ideges volt egyszerre, amikor Lando kihajtott a garázsból, hogy felálljon a rajtrácsra, majd a nemzeti himnuszt énekelték, mint ahogy korábban mondta, pár dolog történt a futam megkezdése előtt. A garázsban lévő TV-képernyő megmutatta, hogy az autók elindultak, megkezdve a felvezető kört.
Az egész csapat ideges volt a verseny előtt, és ez látható volt a médiacsapaton is, akik lassan megálltak és figyelték a futamot. A szerelők visszajöttek, és a székeket oda rakták, ahol korábban az autók álltak. Dagmar a nyakláncával babrált, miközben mély lélegzetet vett, a szíve gyorsan vert. Mosoly került az arcára, bár ideges volt Lando miatt, a csapat légköre mégis jó volt. Az autók ismét felálltak a helyükre, majd a lámpák nem sokkal később kialudtak. Mindenki feszült volt, és mohón nézte, ahogy Lando megcsinálja-e az első kanyart. Dagmar megkönnyebbült, amikor látta, hogy igen. Néhány körrel később Alex Albon előzte meg, de Lando ennek ellenére elképesztően vezetett. Tudta, hogy Lando a dobogóért reménykedik. Az időmérője borzalmas volt, mégis a negyedik helyet szerezte meg. Ma reggel meg azt hallotta, hogy a harmadik rajtkockából indulhat, mivel Hamilton büntetést kapott. A csapat realista volt, nem voltak nagy elvárásaik, de Lando erre nem sokat reagált.
Lando mondta Dagmar-nak, hogy ő volt a szerencséje, hiszen itt volt a hétvégén, és megszerezte a legjobb kvalifikációs eredményét a Forma-1-ben. Remélte, hogy egy kis szerencse ma is megjutalmazza. Észre sem vette, hogy a körmét rágja, amikor is Charlotte felajánlott neki egy vizet, végül sikerült elvennie körmét a fogaitól. A verseny különféle eseményekkel folytatódott, egyes pilóták balesettel, mások technikai problémák miatt estek ki. Dagmar keresztbe tette az ujjait, hogy Lando legalább képes legyen behozni az autót. Jelenleg még a negyedik helyen haladt. Nagy hangok törtek ki a garázsból, amikor Albon megpördült, miután össze ütközött Hamiltonnal, és nem sokkal később Landonak sikerült megelőznie Perezt, így a harmadik helyen volt. 2 kör volt hátra, és a markában tartotta a dobogót. A szerelők idegesen felálltak, Dagmar pedig emlékeztette magát, hogy lélegezzen. A szíve gyorsan kalapált, és azt kívánta, bárcsak lengetnék a kockászászlót ezzel vége lenne a futamnak. Lando az idővel versenyzett, hiszen Lewis időbüntetést kapott.
"Istenem". Sikított fel mellette Helen, amikor a harmadik helyen végzett. "Ez egy dobogó!". Dagmar elmosolyodott, amikor Helen-re nézett. "Gyere! Biztosítsunk helyet a parc ferme-ben!". A karjánál fogva megragadta Dagmar-t, és a boxutcából a parc ferme felé rohantak. Lando csapata vidáman ujjongott, ezzel a hétvégi a munkájukat díjazták. Kell egy kicsit várniuk, mire az autók is megérkeznek, mivel még mindig a kivezetőkörüket rótták. Dagmar a kerítésnek támaszkodott. Érezte, ahogy szemei könnyeznek, nem akart sírni, de nem tehetett róla, olyan hatalmas büszkeséget érez a barátja iránt. Bottas jött be először a Parc Ferme-be, Leclerc követte, végül Lando. Amint leállította a kocsit, kiszállt az üléséből. A csapat karjaiba ugrott, mire Dagmar-hoz ért levette a sisakját. "Szerelmem...". Vigyorgott. Dagmar egyszerre nevetett és sírt, meleg kezével az arcát simította, aztán lehajolt, hogy megcsókolja. "Az én szerencsém". Motyogta az ajkaira. "Mindezt magad csináltad". Kuncogott a lány, a fiú letörölte a könnyeit.
Lando a homlokát a lányéhoz támasztotta, majd utoljára puszit nyomott a szájára, és interjúra kellett mennie. Dagmar szeme a büszkeségtől volt könnyes, a szeretettől és a boldogságtól, miután mindenen keresztülmentek. Ez a hétvége pedig ismét megerősítette, hogy összetartoznak, bármi is történjen.
V É G E
Credit to: curvaparabolica
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...