"Asztalt két főre, legyen szíves!". Sarah kis híján kiabált a pincérnővel, aki barátságosan üdvözölte őket az ajtónál. Dagmar mosolyogva megrázta a fejét. A vizsgáik egyelőre véget értek, miután ma reggel fejezték be a jogi tesztjüket. Sarah küldött egy SMS-t Dagmar-nak, hogy nincs-e kedve jönni enni a szokásos helyükre, hogy egy kicsit ünnepeljenek és lazítsanak. Nem volt ideje pihenni a hétvégén, mert néhány napot az új kiszemeltjével töltött, valami sráccal, akit még akkor ismert meg, amikor előzőleg kimozdult. Dagmar azonnal elhessegette, különben is ez neki kedvez, mivel volt terve Landoval csütörtök este. "Biztos vagyok benne, hogy mára kiismertek minket". Kacagott fel Dagmar, amikor az egyik pincér intett nekik, ahogy elindultak. "Duh, normál sulis időben szinte minden pénteken jövünk." Sarah kuncogva dobta le a dzsekijét a szék támlájára. "Úgy érzem, rég óta nem láttuk egymást". Sóhajtott fel utána drámai módon, majd Dagmar is leült, lábait egymásra rakva.
"Nos, vizsgaidőszak volt". Dagmar összevonta a szemöldökét barátnőjére. "Csak én nem tudok bezárkózni és tanulni úgy, mint te. De ez meglátszik a jegyeken is". Mondta Sarah, aztán a kezére tette az arcát. "Amíg megkapod a kreditjeidet, nem aggódnék az érdemjegyeid miatt". Kuncogott Dagmar, Sarah pedig válaszul hümmögött. "Szóval, hogy mennek a Tinder randevúk?" A szeme felcsillant, amikor témát váltott, miközben Dagmar belülről omlott össze, ezt akarta elkerülni, azonban Sarah természetesen erről akart beszélni. Barátnője volt az, aki sürgette a randevúalkalmazást. "Rendben megy". Dagmar belül fuldoklott, és megkönnyebbült, amikor a pincérnő visszatért az asztalukhoz, hogy felvegye a rendeléseiket. Kettő koktélt kértek, és miközben Sarah beszélt a hölggyel, Dagmar csakis a válaszokra tudott gondolni, ha további kérdéseket tenne fel. "Csak rendben megy?" Legyintett Sarah. "Azok a fiúk, akik match-eltek velem, csak egyéjszakás kalandot akartak". Vont vállat Dagmar. "Mi a baj ezzel?". Kuncogott a lány.
"Figyelj, akkor először élsz nemi életet, majd másodszor, és mielőtt tudnád, ott maradsz reggelire, és máris rendeződni fog, drágám" Folytatta Sarah, amitől Dagmar felhorkant. "Úgy tűnik, van némi tapasztalatod". Ugratta, és a szőke felnevetett. "Lehet, hogy hamarosan munkám lesz, úgyhogy talán találkozok néhány kedves sráccal". Mondta Dagmar, lassan váltva a témát. "Munka? Hol fogsz dolgozni?". Kérdezte Sarah. "Egy hamburgerezőben a Marylebone meg a Patty & Bun közelében". Mondta neki Dagmar, kissé hátra dőlve, amint a felszolgáló megjött, és eléjük tette az italukat. "Hétvégén, jól tudom?". Mondta tovább Sarah, Dagmar pedig bólintott, miközben szívószálát az ajkai köté vette. "Ez nagyon szép. Csodálom, hogy van kedved dolgozni és tanulni is". Mondta Sarah, és magában megforgatta a szemét. Mindketten tudták, hogy Sarah csak azért tanult, hogy diplomát szerezzen, és alig várta, hogy végezzen. "De nem üzensz annak az F1-es pilótának, aki csalónak néz ki, vagy bármi másnak." Jelentette ki a következőnek, kortyolgatva a koktélt.
"Nem, nem igazán". Hazudott Dagmar, nos, nem hazudott teljesen. Nem hamis üzenetet küldött, hanem a valódit, és már nem a Tinder-en. "Egyébként jobb is. Mit szeretnék egy olyan embertől, aki még csak nem is önmagát adja egy társkereső oldalon". Kínos nevetéssel ráncolta össze a homlokát, de Sarah vette az adást és ő is nevetett. "De mi a helyzet veled és...". Dagmar az száját rágta, nem tudta a srác nevét, akivel a héten találkozgatott. "Noah". Fejezte be Sarah vigyorogva. "Minden rendben, kislány. Tudod, hogy két hét múlva mással lehetek". Intett, erre Dagmar felkacagott. Annyira különböztek egymástól, mégis olyan hosszú ideje voltak barátok. "Remekül vagyunk. Nagyon kedves. Már arról beszél, hogy esetleg elmennénk egy hétvégére, Edinburghba vagy talán Amszterdamba, Párizsba". Sóhajtott fel Sarah, arcán látszottak a szívszemek. "Úgy értem, Dagmar! Ne nézz így rám". Nevetett fel utána, szeme a tompított fényekben szikrázó nyakláncra esett.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...