1.4 || a reggeli

1K 60 50
                                    

Lando sejtette, hogy körülbelül egy óra telt el, mióta ágyba bújtak. A könyökére támaszkodott, és lenézett Dagmar-ra, aki a mellkasához bújt. Beszélgettek arról, hogy ki hol alszik. Lando attól félt, hogy túlságosan is bekerülhet a személyes szférájába, ha egy ágyban alszanak. De a lány megrázta a fejét, és azt állította, nem akarja, hogy a hideg nappaliban aludjon, miközben az ágy elég nagy mindkettőjük számára. Lando végül feladta, és megengedte a lánynak, hogy az éjszaka közepén lezuhanyozzon, mert azt mondta, hogy undorítóan izzadt. Elmosolyodott a gondolaton. Egy pólót készített ki az alváshoz, ami a lány combjáig is érhet. Lando végignézett a smink nélküli arcának sziluettjén, nyomon követve az orcáját.

Érezte, ahogy lélegzete lágyan végig hasít a mellkasán, kezei pedig rajta pihennek összetéve. Lando végig húzta ujjait a hosszú haján, tudva, hogy ideje neki is aludnia. De nem akarta, hogy az éjszaka gyorsan teljen, amikor elalszik. A folyosón tett első csókjuk után nem csókolóztak, azonban ismét vágyott az érzésre. Megesküdött, hogy a szíve majdnem felrobbant, amikor ajka hozzáért a lányéhoz, és azonnal melegség töltötte be a hasát. Most meg ez a gyönyörű, fiatal nő aludt az ágyában, az oldalához simulva. Landonak meg kellett csípnie magát, hogy emlékezen ez a valóság. Találkozott vele a Tinder-en, és volt egy tökéletes match-ük. Igazi volt az egész. Halkan hümmögött, karjával körbe ölelte a derekát, és engedett az alvásnak, amely fel akarta emészteni a testét. Lando nagy sóhajjal hunyta le a szemét, és ő is álomba merült.

Annak ellenére, hogy utoljára aludt el, ő volt az első, aki felébredt. Dagmar álmában megfordult, feje még mindig a karján volt. A szobában még sötét volt, azonban a függönyök némi fényt be engedtek. Lando óvakodott attól, hogy ne feküdjön rá a hajára, így összefogta, hogy a párna fölé terítse. A póló az éjszaka folyamán feljebb csúszott a combján, és egy kicsit látszódott a hasa. Egy kis mosoly került az arcára, és ujjbegyét végig húzta rajta, tudva, hogy csiklandozni fog. Dagmar álmában megmoccant, amikor érezte az érintését, és hamarosan álmos kuncogással ébredt fel. "Hé, hagyd abba". Hátára fordult, és lejjebb tolta a pólót. "Jó reggelt". Mosolygott rá Lando. "Jó reggelt". Válaszolta ásítva, karját a feje fölé nyújtva, és a háta ívbe feszült. "Jól aludtál?". Kérdezte Dagmar, és ragyogó szeme Landoéra szegeződött. "Ébren voltál, amikor elaludtam". Mondta következőnek.

"Jól aludtam". Bólintott Lando, egyik kezével megsimogatta az arcát. "Te hogy aludtál?". Kérdezte utána, és lenézett rá. "Mint egy kisbaba. Kényelmes az ágyad". Dagmar ismét elmosolyodott. "Örülök neki". Lando ajka még egyszer felfelé görbült. "Szeretnél megint zuhanyozni? Közben csinálhatok reggelit". Hümmögte Lando. "Igen, persze". Dagmar bólintott, és felült. A fiú követte a lány példáját, és lerúgta magáról a lepedőket. "Majd ehm...". Mondatát ásítása szakította félbe, amikor a szekrénye előtt állt. "Megtarthatod a felsőt". Mondta a fiú végül, egy pulóvert kiválasztva magának. Dagmar figyelte, ahogy ott áll, kezét felemeli, hogy megvakarja a tarkóját, szemével kicsit végig siklik izmos felsőtestén és hajlékony bicepszén. "Ha nem bánod". Dagmar féken tartotta a hangját, mire a fiú megrázta a fejét.

"Végül is visszakapom. Vagy nem. Rád bízom". Lando elvigyorodott, mire a lány kuncogott. "Törülközők a fürdőszobai szekrényekben vannak". Dagmar bólintott, és ő is felállt, a haját a vállára igazítva, és elvette a pólóját, amelyet az asztalra tett, a többi ruhája mellé. A felső valószínűleg túl nagy számára, de mindenképp beletúrja a tegnap este viselt szoknyába. Bement a fürdőszobába, és bezárta maga mögött az ajtót. Dagmar hagyta, hogy a víz előbb langyos legyen, és egy törölközőt vett ki a szekrényből, ahogy Lando mondta. Felakasztotta az akasztóra, majd levetette a hálóingjét, hogy bemásszon a fülkébe. Ujjaival végig túrt a haján, hogy megfelelően benedvesítse, majd a tusfürdőért nyúlt, hogy megmossa a testét. Kicsit beleszagolt, mielőtt kis mennyiséget tenne a kezére.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now