2.1 || a versenypálya

715 58 39
                                    

Kora reggel szólt Lando ébresztője, hogy jelezzen itt az idő készülődni a pályabejárásra. Dagmar fészkelődött a matracon, a lepedők melegen és barátságosan tekeredtek körülötte. Lando karja a paplan alá csúszott, és a mellkasához húzta a lányt. "Fel kell kelni?". Motyogott halkan, keze a karjához simult, és lassan cirógatta a bőrét. "Körülbelül tizenöt ölelkezős percet számoltam előtte". Válaszolta Lando, és a lány felnevetett. "Jó". Hümmögte, fejét a mellkasán pihentette, miközben érezte, ahogy ujjait a hajában mozgatja. Csábító volt újra lehunyni a szemét, azonban a lány inkább a mennyezetre bámult, hallgatta a férfi lágy lélegzetvételeit és számolta a szívdobbanásokat. "Nagyon sok képet szeretnék készíteni rólad ma". Említette Dagmar, miközben ujjbegyével véletlenszerű mintákat rajzolt.

A libabőr gyengéden emelkedett a testén, miközben a lány körmei kissé csiklandozták. "Rólam? Miért?" Kérdezte Lando az oldalára fordulva, és a lány lassan a hátára feküdt. A könyökére támaszkodott, karja a derekára került. "Emlékek miatt". Mondta Dagmar. "És a zárolt képernyő miatt". Mosolygott rá, Lando szája is felfelé görbült, fürtjei lustán nyugodtak a fején. Majd előrehajolt, hogy megpuszilja, azonban a nő visszahúzta, amikor el akart húzódni. Karjait a nyaka köré tette, és örömmel csókolóztak egy darabig, mire tényleg ideje volt felkelni és felöltözni. Dagmar átlendítette lábát az ágy szélére, majd a bőröndje felé tartott, hogy tiszta fehérneműt, farmert és pulóvert vegyen fel. Lando elmondta, hogy először néhány hívást kell elintéznie, így volt ideje lezuhanyozni. Egy gyors mosdást csinált, már a barcelonai út előtt megmosta és leápolta a haját.

Dagmar lehunyta a szemét, amikor ráment a víz rainforest stílusban és a márványozott fürdőszoba tökéletesen illeszkedett a négycsillagos szállodához, ahol a csapat tartózkodott. Könnyen felismerte, miért nem rossz itt tölteni az időt, miután befejezik a pályán végzett munkát. Dagmar elzárta a zuhanyt, hogy ne menjen feleslegesen, és elvett egy törülközőt a kinti akasztóról. Kicsavarta vastag hajából a vizet, majd a törülközővel körbe fogta. Gyorsan megszárította a bőrét, és bele bújt az általa kirakott ruhákba, utólag fésülte meg hajkoronáját, majd használt egy szérumot, hogy megbizonyosodjon róla, a haja ma nem lesz túlságosan is göndör. Lando utána ment be a fürdőbe, majd a hoteli hajszárítóval megszárította loboncát. Leült az ágyra és fiút várta, hogy készen legyen, ami nem tartott sokáig. Lando egy McLaren-es pulóvert húzott magára, alá egy pólót, arra az esetre, ha a hőmérséklet felemelkedne a pályán.

Már megtanulta, hogy itt frissek a reggelek, így egy sapkát is tett a McLaren téli kabátjának a zsebébe. "Készen állsz az indulásra? A pályán fogunk reggelizni". Tájékoztatta Lando, Dagmar pedig bólintott, vállán egy válltáska pihent a cuccaival, majd kimentek a szobából. A csapat néhány embere, akikkel utaztak, az előcsarnokban várta őket. "Jó reggelt, haver. Ma van a te napod". Mondta Jon az edzője nagy vigyorral. "Biztosan". Válaszolta Lando, majd a keze lecsúszott Dagmar hátára, hogy egy kicsit előre lökje. "Ő Dagmar, a barátnőm". Mutatta be, Dagmar pedig meleg mosollyal nézett rá, miközben Jon-nal kezet fogott. "Nem fogok hazudni, Dagmar. Nem voltam meggyőződve a létezésedről, amikor rólad mesélt". Mondta viccesen Jon, és ez megnevettette, míg Lando lesütötte a szemét a beszóláson, és elhessegette.

Charlotte, a szőke hajú, aki a McLaren PR részleg fejese volt, is hamar csatlakozott hozzájuk. Kávét hozott a kezében, majd boldogan köszöntött Dagmar-nak és a csapat többi tagjának. "Buenos dias a todos". Nyilvánvaló volt, hogy ki csatlakozott hozzájuk végül. "Oh, nocsak. Lando barátnője." Vigyorodott el Carlos a csapattársán, és megbökte Lando bordáit, a büszke testvér-hangulat felbukkant, és nem is próbálta elrejteni. Carlos és Dagmar is kezet fogott, a spanyol is nagyon barátságos volt. A szálloda előtt parkoló kisteherautókhoz kalauzolták őket, majd gyorsan elvitték őket a versenypályára. "Voltál már valamilyen pályán, Dagmar?" Kérdezte Carlos, miközben leült Lando mellé, majd kissé előrehajolt, hogy ránézzen. "Még nem, ez lesz az első tapasztalatom egy ilyen helyen". Dagmar válaszul elmosolyodott. "Minden VIP". Vigyorodott el Lando, majd előhúzott a zsebéből egy paddock kártyát, és egy McLaren vendég kártyát.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now