Elérkezett az ősz az Egyesült Királyságban, London megmutatta, hogy tipikus őszi idő van, beleértve a kinti esőt is. Dagmar-nak nem volt vele problémája. Landonak volt egy hét pihenője a versenyei között, így örült, hogy otthon maradhatott vele, összebújtak a lakása kanapéján, miközben a fűtés be volt kapcsolva. Vagy pedig a konyhaasztalnál ült, és majszolta a harapnivalót, amit Lando készített, miközben egy könyvet olvasott. Addig a fiú a játéktermében végzett néhány gyakorlatot vagy streamelt. Mint ma. Az eső az ablakokra és a tetőre pottyant, Dagmar pedig hátradőlt a kanapé karfájára, aztán szétterült rajta. Felemelte a könyvét, és ujja az oldal alatt pihent, hogy lapozzon. "Dagmar!". Kiabált Lando az emeletről, egy kicsit felnézett. "Babe, gyere fel az emeletre, kérlek". Tette hozzá, és a lány kiengedte a levegőt, ennek ellenére mosoly került az arcára. Miután Dagmar újabb versenyekre ment el Landoval a rajongók pedig elkezdtek felfigyelni rá. Hiszen Lando már nem egy szingli pilóta, és úgy döntöttek, az lenne a legjobb, ha mindenben nyitottabbak lesznek.
Dagmar úgy döntött, hogy a közösségi profilját titokban tartja, mivel Lando már osztott meg olyan pillanatokat, amikor együtt voltak. Nem olvasott sok posztot magáról, bár tudott a sok rajongói oldalról, akik edit-eket készítenek róluk, és sokan küldenek neki ilyet. Aranyos. Dagmar egyszer már megjelent az egyik élőadásában, amikor hozott neki egy muffint, amit sütött, miközben játszott, és a chat felrobbant, mindenfélét kérdeztek róla. Dagmar becsukta a könyvét, miután egy papírdarabot csúsztatott az oldalak közé, és az asztalon hagyta, ahogy felfelé tartott. Hallotta Lando kuncogását a szobából, majd gyengéden bekopogott az ajtón, mielőtt belépne. "Ah, nagyszerű". Mosolygott rá Lando, amikor felé tartott. "A chat könyörgött, hogy engedjem meg, hogy játssz velem egy kis Fall Guys-t". Mondta Lando, kissé hátra tolva a székét, hogy az ölébe húza. "Oh, valóban?". Kérdezte Dagmar halkan nevetve, és örömmel érezte, ahogy karja körbe öleli a derekát, miközben az egyik combjára ült. "Még soha nem játszottam, nem akarom magam zavarba hozni". Mondta.
"Nem, nem, megtanítalak". Mondta, és röviden elmagyarázta, hogyan kell játszani a játékot. Néhány gyakorló kört megcsinált, és túlságosan lefoglalta a képernyő, hogy lássa, miket kérdeznek. "Valaki kérdezi, hogy találkoztunk." Vette észre az egyik kérdést Lando, és ujjaival összegyúrta pulóvere anyagát, amit a lány viselt. "Nos, a Tinder-en". Mondta Dagmar, és visszanézett Landora, mire a képernyőre kiabált. "Lezuhantál!". Mondta, és a lány nevetni kezdett. "De igen, a Tinder-en ismerkedtünk meg, először azt hitte imposztor vagyok. Addig bűvöltem, hogy végül csak kíváncsi lett, és meg akarta tudni, valóban igazi vagyok-e vagy sem". Folytatta Lando, miközben szüneteltette a játékot. "Szóval, igen. Nem számítottam rá, hogy egy F1-es pilóta van fent a Tinder-en, mert miért lenne szükséged a Tinder-re?". Kuncogott Dagmar. "De örülök, hogy elfogadtam az ajánlatodat, és elmentem veled arra a vacsorára". Mondta mosolyogva a lány. "Én is". Elégedetten hümmögött Lando. "Visszamegyek a földszintre". Mondta Dagmar, és felállt. "Mindjárt befejezem a streamet". Mondta Lando, miközben ránézett.
"Rendben, kicsim". Simogatta meg Dagmar az arcát, automatikusan boldogan elmosolyodott, amikor a nő lehajolt, hogy puszit lopjon. "Szeretlek". Szólította, amikor a lány kisétált. "Én is szeretlek". Mondta, már félúton a lépcsőn. "Ő a barátnőm". Mondta büszkén Lando, fiús vigyorral. "Jövendőbeli feleség vagy valami ilyesmi". Mondta véletlenszerű kézjelekkel. "Csinálok neki vacsorát, úgyhogy egyelőre elbúcsúzom". Mondta Lando a chat-nek, élvezte a játékot. "Később találkozunk!".
Credit to: curvaparabolica
Köszönetnyílvánítás/Acknowledgment
First of all, thank you so much curvaparabolica for letting me translate this book. ❤ I laughed and cried in the meantime, but I think it's a good story for your success. ^^
Szeretném mindenkinek megkösszöni, aki végig itt maradt mellettem és elolvasta a történetet. Nagyon, nagyon örülök, hogy tetszett nektek, ez az olvasottság, a kommentáradat, és a vote-ok száma is alátámasztja. ❤
Hogy mi lesz ezután? Meg mondom őszintén, van tervben 2 új történet, amit lefordítanék. De azok fogalmam sincs, mikor lesznek publikálva. Az biztos, hogy egy kis időre visszavonulót fújok, ugyanis saját magamra és a tanulásra kell koncentrálnom.
De ne aggódjatok vissza fogok egyszer térni, csak türelmet szeretnék kérni tőletek. 🙏🏻 Hamarosan egy új történetnél találkozunk. 😘 😁
Legyen további szép napotok!
Puszi-J
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...