0.4 || a vallomások

1.3K 65 60
                                    

Dagmar arra az asztalra tette le a táskáját, ahol a barátai szoktak ülni az óráik között. "Szia, Tinder bajnok". Jegyezte meg Sarah, Dagmar unott pillantást vetett rá. "Pofa be". Motyogta, majd kihúzott egy széket, hogy leülhessen, utána elővette az alufóliába csomagolt szendvicsét. "Találkoztál már aranyos fiúkkal?". Faggatózott tovább Sarah, Dagmar megrázta a fejét, aztán telefonját a kezébe vette, és feloldotta a képernyőt. "Sarah!". Kikapta Dagmar kezéből a telefont, és felnyögött. "Gyerünk, add vissza". "Még mindig azzal a kamu versenyzővel beszélsz?". Sarah hangja halk volt, szeme felcsillant, ahogy Dagmar-ra pillantott. "Még mindig ilyen kíváncsiskodó vagy?" Sziszegte Dagmar. "Gonosz". Mondta Sarah, miközben ellenőrizte a fiúkkal való match-elést. "Ő tök aranyos, nem kellett olyan rövid válaszokat adni! Dagmar, így nem fogsz barátot találni". Rázta meg a fejét Sarah.

Dagmar visszakapta a telefonját, majd megbizonyosodott arról, hogy nem nyitotta meg a pedofillal való beszélgetését. "Nem akarok pasit". Válaszolta Dagmar, miközben vizét az ajkához emelte. "Csak azt akarom tudni, hogy ki az a kamu profil, és ennyi." Hümmögte. "Azért mutattam meg neked a Tinder-t, hogy töltsd le, és keress valami kedves fiút nem azért, hogy aztán az idődet egy olyan valakire pazarold, aki hazudik az embereknek". Sarah keresztbe fonta a karját mellkasa előtt, ahogy elítélően nézett barátnőjére. "Talán szeretek vele beszélgetni". Suttogta majdnem. "Hogy mi?". Kérdezte Sarah, közelebb hajolva hozzá, Dagmar pedig figyelmen kívül hagyta. "Valld be!". Kísérelte meg Sarah, a lány pedig visszatekintett rá. "Talán szeretek beszélgaetni a hazudozóval". Válaszolta. "Istenem". Kuncogta Sarah. "Te magad mondtad! Mi van, ha ő valóban Lando Norris". Mondta Dagmar. "Akkor megnyertem a jackpotot, mert csak annyit csinál, hogy flörtöl velem". Tiltakozott Dagmar.

"Valóban ezt mondtam". Jutott eszébe Sarahnak, majd az alsó ajkát rágcsálta, mintha megbánta volna. "Nézd, óvatos vagyok, oké? Amit csinálsz, ugyanolyan veszélyes. Összeállhatsz egy gyilkossal, és nem térsz vissza az egyéjszakás kalandodról." Mondta Dagmar, mintha nyilvánvaló lenne, és bármelyik nap megtörténhet. "Oké, elég vallomásokból. Továbbra is ribanc leszek, és folytathatod a beszélgetést azzal a csalóval". Jelentette ki Sarah, Dagmar pedig bólintott. "Van még néhány órám". Állt fel Sarah. "Szeretlek". Dagmar szívet rajzolt a levegőbe, Sarah pedig megforgatta a szemét, de mégis elmosolyodott, miközben megfogta cuccait, és elment az asztaltól. Dagmar később egyedül maradt a menzában, mégsem bánta, amikor kinyitotta laptopját, és az egyetem portáljára ment, hogy bejelentkezzen és ellenőrizze a hétre vonatkozó feladatait. Rákattintott egy rövidre, amit ebben az órában befejezhet, mielőtt a nap utolsó tanórája elkezdődne.

A telefonkészülék mellette feküdt, ahogy a bluetooth fejhallgatóhoz csatlakoztatta, és a fülére tette. Kiválasztott egy random lejátszási listát, majd megnyitott egy dokumentumot, hogy utána felossza a képernyőt az olvasáshoz. Míg Dagmar figyelt, addigra a telója felvillant, értesítette, hogy Lando üzenetet küldött. Figyelmen kívül akarta hagyni, végezni a feladatát, mielőtt megnézné, de túl kíváncsi volt ahhoz, hogy várjon. Miután befejezte a mondatot, megfogta mobilját.

Nem hallottam felőled egész nap. Kezdesz hiányozni, ha továbbra is távol maradsz, drágám.

Dagmar kissé felkuncogott. Biztos volt benne, hogy ez csak egy újabb szöveg, amellyel flörtölhetett vele, de nem vette túl komolyan. Kicsit eltolta az útból laptopját, így volt helye feltenni a könyökét az asztalra, és bepötyögni egy választ.

Van egy olyan dolog, aminek a neve iskola "Lando". El kellett volna gondolkodni ezen, mielőtt profi imposztor lesz belőled.

Mégis egy percen belül válaszolsz nekem.

Harminc percem van az órám kezdetéig.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now