"Elmehetünk valamivel korábban?". Kérdezte Lando, miközben a konyhapultnak támaszkodott a reggelijével. "Úgy akkor hamarabb készen leszünk". Folytatta, miközben Jonra pillantott, aki a konyhaszigeten ült. "Igen, hogyne. Van terved?" Kérdezte az edzője. "Van egy Valentinom, Jon". Mondta csábítóan Lando, miközben felvonogatta vastag szemöldökét. "Oh nahát, és sikerült is magadtól megkérdezni?" Ugratta Jon, erre Lando lesütötte a szemét. "Igen, az elmúlt pár hétben láttam". Elárulta. "Ez cuki". Búgta Jon válaszul. "Akkor kezdjünk dolgozni" Tette hozzá. "Azt akarom, hogy formában legyél ma estére". Vigyorodott el az edzője, Lando pedig felnyögött, könnyű edzést remélt, mégis úgy tűnt, hogy Jon készen áll rá uszítani a sok kardió gyakorlatot, így fel kell készülnie egy nehéz reggelre és délutánra.
Közel kétórás kerékpár túrával kezdtek. Az időjárás nem volt éppen remek, és csak azt kívánta, bárcsak mielőbb vége lenne. Lando nem tudta megérteni, hogy néhány pilóta élvezettel edzett és lett fitt a versenyekre. Ha csak kilenc órás alvásra lenne szükség, soha nem jutna be az edzőterembe. Egyébként még mindig a biciklin ült, és úgy látszott, az útnak korán sincs vége. Közvetlenül dél előtt megérkeztek a McLaren technológiai központba, majd a konditerem felé tartottak, miután kerékpárjaikat lerakták. Lando a vállára tette hátizsákját, és üdvözölte az ottlévőket. Landonak néhány percbe telt, mire felvette rövidnadrágját és egy száraz felsőt, majd megnézte a telefonját, mielőtt kikapcsolná, és a táskájában hagyná. Jon közben előkészítette a súlyokat, Lando sejtette, hogy holnap fájni fog a nyaka. "Kész vagy?". Jon elvigyorodott, miközben átadta neki az erősítő gumiszalagot a G erők begyakorlására.
"Voltam valaha?". Válaszolta Lando, és mindketten kuncogtak. Lando előbb pár bemelegítő mozdulattal kinyújtotta az izmait, majd a fejére kapta a szalagot, és ülve maradt, míg Jon elkezdte húzni. Bőre kipirosodott, és hamarosan elkezdett izzadni, miközben próbált ellenállni a nyakát és a fejét érő nyomásnak. Lando lehunyta a szemét, és más dolgokra gondolt, hogy az edzése gyorsan elteljen. Mint például a vacsorára, ami ma este lesz Dagmar-ral. A tréningezés után rózsákat akar venni, nem azt a nagy csokrot, ha nem csak azt az elegendő mennyiséget, amit Valentin-napra lehet ajándékozni. Nem akar közhelyes lenni, azonban szeretett a nőnek virágot adni. Jon megkérte Landot, hogy feküdjön le a masszázsasztalra, majd felakasztott néhány súlyt, amely a fejpánthoz volt kötve. Lando érezte, ahogy égnek az izmai, majd halkan felnyögött, amikor a súlyt rendkívül nehéznek titulálta. "Öt másodperc". Motyogta Jon, mielőtt leszedte volna a nehezékeket.
Néhány kör úszással fejezték be az edzést, Jon nagyobb nyomást gyakorolt azzal, hogy mérte az időt, ezzel azt akarta elérni, hogy tényleg dolgozzon meg érte, miközben Lando már lihegett, vagy majdnem vizet nyelt, valahányszor felemelte a fejét a vízből, hogy lélegezzen. Landonak el kellett ismernie, elégedett volt, amikor hazafelé biciklizett. A tréning befejezése mindig jobb érzés volt, mint az indulás. Maradt még néhány órája, ezért először a lakásába ment, és úgy döntött, kiválogatja, hogy mit akar viselni. Vagy esetleg elmegy és vásárol valami újat, mivel amúgy is meg akarja venni a rózsákat. Nem mintha szeretett volna shoppingolni, ezért talált egy tisztességes inget a szekrényében, és egy nemrég megvett farmert. Fehér tornacipője még jól is áll a szetthez. Előre kiterítette, utána bement a fürdőszobába zuhanyozni meg lemosni az izzadságot a testéről. Lando nem tudott nem a lányra gondolni. A tegnapi beszélgetésükre emlékezett vissza. Imádta, hogy ennyire őszinte és ennyire világos abban, mit érez és mit szeretne.
Lando nem érezte, hogy a kapcsolatuk gyors lenne, vagy valami hasonló. Tökéletes úgy, ahogy van. Ilyen fiatalon nem követelőztek egymással, ami nagyon fontos volt. Mindkettőjüknek szüksége volt a szabadságra akár egy karrierhez, akár az egyetemen folytatott mozgalmas tanulmányokhoz. Fürdés után Lando felvett egy nadrágot és egy pulóvert, nem törődve azzal, hogy rendesen felöltözzön egy virágboltba menéshez. Kizárta a garázsban parkoló autóját, és tolatva a tornácra hajtott. A lakása közelében volt egy aranyos üzlet, így úgy döntött, hogy oda megy, nem vesztegeti az idejét arra, hogy London belvárosába vezessen. Lando elég határozott volt abban, amit akar, és azonnal kért egy kis virágcsokrot. A hölgy felajánlotta, hogy tesz hozzá rózsaszín és fehér rózsákat is, így a színek szépen együtt fognak állni, Lando boldogan bólintott. "Meglep ma valakit?" Kérdezte mosolyogva, miközben a fiú még mindig a virágokat nézte. "Igen". Vigyorogva megerősítette. "Megkérdezhetem, hogy kit?" Kérdezte szép díszeket rakva a virágszálak köré.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...