0.3 || a szavak

1.4K 66 37
                                    

Dagmar nem sok mindent csinált egész szombaton azon kívül, hogy elment bevásárolni. Úgy döntött, hogy pizzát csinál lakása sütőjében, amit az este végén vacsorának nevezhet. Gondolt a holnapi tervére is, ami valószínűleg a hétfői előadásaira való felkészülés. Talán ha kellően aktívnak érzi magát, elmegy futni vagy jógázni. Dagmar az étkezőasztalánál ült, közben a pizzát néhány szeletre vágta és megette, a telefonja közben a tányérja mellett feküdt, és végig görgette az Instagram kezdőoldalát. Tetszett neki néhány meme itt-ott, és felvisított, amikor viccesnek találta őket. Már néhány óra óta nem hallott a Kamu Landoról. Ma egy rövid pillanat erejéig ide-oda küldözgettek üzeneteket, a lány megérintette a Tinder ikont, hogy megnyíljon az alkalmazás, hogy újra elolvassa őket.

Azt mondta, jobb lett a napja, most hogy a lány üzent neki, Dagmar megforgatta a szemét, amikor ezt állította. Visszaírt, hogy a többi lány még nagyobbá teszi a napját, Lando pedig azt küldte, hogy még nem találkozott hasonlóval, mint ő. Ez volt az utolsó dolog, amit írt, Dagmarnak nem volt szarkasztikus megjegyzése, amivel reagálhatott volna. A lány úgy döntött, hogy elgondolkodik azon, mit is kérdezhetne tőle, mit válaszolhatna, hogy a beszélgetés úgy alakuljon, ahogyan ő szeretné: bevallja, hogy Lando Norrisnak adja ki magát, és felhasználta az F1-es pilóta képeit az Instagram-ról. Dagmar még mindig meg volt győződve arról, hogy ő semmiképpen sem lehet Lando Norris. Ma délután utánanézett Instagram-jának, és elegendő modellt, játékpartnert vagy alapjáraton lányt követ, akik melleiket és fenekeiket mutogatják a közösségi média platformján.

Néhány kép alá ő is kommentelt, így Dagmar biztos volt abban, hogy bármelyik lánnyal tud randizni, akivel csak akar. Nem, egyértelmű, hogy ő nem az igazi Lando Norris. Mégis kíváncsi volt, hogy ki az a személy, aki a profil mögött áll, és aki megpróbálja átverni őt. Dagmar megtörölte a kezét egy papírtörlővel, majd mindkét kezébe vette telefonját, hogy ujjait a billentyűzet fölé vigye.

Szóval, mit csináltál ma? Nem sokat írtál, gondoltam biztosan elfoglalt vagy.

Dagmar megnyitott néhány beszélgetést, amelyeket korábban megejtett, de még nem kapott választ. Azzal, akivel korábban kicsit elbeszélgetett, nem tűnt annyira vonzónak, mint amilyennek látszott a képeken. Olyannak tűnt, mint egy hülyegyerek, aki nem akar tőle mást, csak szexet, ezért a lány úgy döntött, azonnal törli a srácot. Felsóhajtott. Dagmar nem volt biztos abban (de igen), hogy az alkalmazást arra használta, amire valójában kellene. Látott néhány aranyos srácot? Abszolút (kettőt), de egyikük sem vonzotta őt igazán, és egyikük sem halmozta el szép üzenetekkel, hogy tényleg elmenjen és találkozzon velük. Ez a szélhámos hívta fel magára a figyelmet. Lando Norris hibája volt, hogy annyira elkötelezte magát a hamis Landoval, hogy csak azokra a hülyeségekre figyel, amiket küld neki. Dagmar úgy tett, mintha a szíve nem (természetesen igen) dobogna a torkában, amikor meglátta a képernyőn megjelenő értesítést.

Ma reggel az edzőterembe mentem edzeni egy kicsit. Nagyjából egész délután stream-eltem vacsora előtt.

Dagmar összehúzte szemét a képernyőre nézve. Mivel követte őt az Instagramon, megnézte a történeteit, a fiú rendszerint posztolt, hogy lássák, amikor közvetít. Megharapta az alsó ajkát, mégis úgy döntött, hogy semmit sem említ róla. Látta, hogy a buborékok felbukkannak, és megvárta, amíg elküldi az üzenetet, amit most írt.

De most már teljesen rád figyelek, kedvesem. Mit csináltál?

A lány egy apró kuncogást engedett ki, amit bepötyögött, könnyedén áttér egy másik témára, hogy kérdezzen a napjáról. Dagmar átlátott ezen, de erről sem akart mondani semmit. A lány válaszolt az üzenetére.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now