Dagmar egész szombaton aludt. Nem volt különösen sok tennivalója. A legtöbb esszét és a jegyzetek elolvasását már péntek előtt megcsinálta. Inkább egy szabad hétvégét szeretett volna, találkozni a barátokkal, vagy az ágyban tölteni az időt, miközben sorozatot néz a Netflix-en. Amikor kissé felemelte a fejét a párnákról, hallotta az ablakra csapódó esőcseppeket, majd felsóhajtott. Dagmar ásítás közben állához húzta a takarót, aztán megdörzsölte a szemét, mielőtt az éjjeliszekrényén lévő telefonhoz nyúlna. Dagmar kihúzta a töltőt a bemenetből, majd a másik oldalára fordult, hogy feloldja a teljesen feltöltött kijelzőjét. Pár értesítést kapott a Tindertől. Dagmar hazudna, ha azt mondaná, hogy nem nő az ál Landotól származó üzenet iránti kíváncsisága. Több sráctól is kapott már, és úgy döntött, hogy utolsóként nézi a legjobbakat.
"Oké, Jason". Motyogta Dagmar, amikor megnyitotta a csevegést. Nagyon jó megjelenésű, szőke, izmos és egy zenekarban játszik, ahogy írta a profiljára. Kedves tőle.
Gyönyörű vagy, Dagmar. Hiszel abban, hogy szerelem első látásra? Mert én biztosan 😍
Dagmar felhorkant az olvasás közben. Biztos volt abban, hogy ha az interneten beírja a "Tinder csajozós szövegei" kifejezést, megtalálja ezt a szöveget. Dagmar még néhányszor elolvasta az üzenetet. Nem tudta, mit kellene válaszolnia, előhívta a billentyűzetet. Talán nem akart mindenre megválaszolni. Vagy cserébe valami pimaszat
Haha.
Nem volt valami kedves válasz. A többi üzenet, amit megnyitott az is valami hasonló volt, bár az egyik srác, akit magasnak, sötétnek és jóképűnek írt le, küldött neki valami felvágósat, vagy valami mást, hogy elcsábítsa.
Szóval egyetem. Okos! Mit tanulsz jelenleg?
Dagmar ajkán kis mosoly ült. Talán ez egy olyan volt, hogy később valami szemtelent vagy bénát küldjön neki, de egyébként jobban szereti a mélyebb beszélgetéseket.
Nemzetközi üzleten vagyok első éves.
Végül készen állt a "Lando" beszélgetés meg nézésére, és jóval izgatottabb volt, mint amilyennek kellene volna lennie. A csaló utolsóként küldött üzenetet tegnap este, és érdeklődőtt, hogy vajon megkérdezi-e tőle, mit gondol a másik jobban megismeréséről szóló ötlettől. Mélyen legbelül igent akart mondani. De azt sem akarta, hogy elkapja, ha valóban egy perverz öreg ember várja, hogy találkozzon, aztán megölje őt egy sötét sikátorban London külvárosában. Köszi, majd máskor.
Jó reggelt, Dagmar. Remélem jól aludtál. Kérdezném, hogy élvezted-e a pihentető alvást, mégsem tudom elképzelni, hogy szükség lenne rá.
Dagmar figyelmen kívül hagyta a gyomra forgolódását, amikor néhányszor elolvasta a szavakat. Hogy lehet ennyire udvarias, míg ő tegnap este sokszor hazugnak nyilvánította? Mi volt ő eddig? Különböző történetei lennének, majd máshogy közelíti meg azokat a lányokat, akikkel match-elt? Valaki jelentette profilját a Tinder 'ügyfélszolgálatának'?. Dagmar a hüvelykujjkörmébe harapott, és röviden lerágta azt a részét, amely már letört. Visszafordult, és kissé hátra húzta a lepedőjét, mindkét kezébe vette a telefont, és felkészült a válasz írásához.
Jól aludtam. De nem csodálnám, ha ezt más lányoknak is küldöd.
Dagmar válaszolt, de nem látta, hogy gépelne. Néhány órával ezelőtt küldte a fiú az üzenetet, így valószínűleg nem volt telefonközelben. Dagmar kitornázta magát az ágyból, majd kivett néhány ruhát a szekrényéből. Bement a fürdőszobába, és ruháit a WC fedőre tette, mielőtt hagyná, hogy a víz jöjjön, és langyos legyen. Utána lezuhanyozott, élvezte így lassan felébred. Pár hét múlva érkezik a karácsonyi szünet. Egy hetet Londonban tölt, majd Oslóba repül, hogy az új évet a családjával töltse és a norvégiai barátaival. Alig várta. Az elmúlt egy-két hétben az egyetemmel volt elfoglalva, ami nehéz, de a munka is fárasztó volt, ám nem ez volt egyetlen, amit nem tudott elviselni. Dagmar nagyon büszke volt arra, hogy fegyelmezetten készül tanulásra és a feladatok elvégzésére, mielőtt a szabadidőre koncentrálna. Ezután elzárta a vizet, elvette a törülközőt, hogy megszárítsa haját és a testét, hogy aztán a sötét haja köré tekerje. Belebújt a papucsba, és újra az ágyra ült. Dagmar az ajkába harapott, amikor ismét megnézte a telefonját. Talán ma később válaszol.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...