"Szeretnél valami nasit?". Kérdezte Dagmar térdre ülve, majd leállította a sorozatot, mielőtt elkezdődne az új epizód. "Van egy ötletem". Fiús vigyor jelent meg Lando jóképű arcán, aztán a kezét a lány combjára tette és az ölébe húzta. Dagmar felnevetett, karjait a nyaka mögé kulcsolta és a mellkasuk találkozott, miközben egymás szemébe néztek. Pulóverének anyaga puha volt az ujjai között. Lando ajka lágyan érintette a száját, a szeme becsukódott a gyengéd csóktól. Egyik keze felfelé mozdult a tarkójára, és szorosan fogta, miközben a csók kissé meghittebbé vált. Dagmar nyelve az alsó ajkához szorult, mielőtt a szájában kutatot volna. Lando szabad kezének ujjbegyei a háta csupasz bőrére terelődtek pólója alatt. Dagmar érezte, ahogy nő a libabőr a bőrén, és lassan elváltak egymástól.
Lando kissé homályosan nézett rá, beszívta az alsó ajkát és érezte, hogy bizsergenek, valószínűleg duzzadtak és vörösek voltak. "Hozom a harapnivalót". Mondta Dagmar egy kis mosollyal az arcán, felállt az öléből, Lando biccentett, miközben nagyot nyelt figyelve, ahogy eltűnik a konyhában. Benyúlt a szekrényébe, elő véve a vásárolt csokit szétbontotta, és egy tálba tette. Tett hozzá még egy kicsit, majd vissza akart menni Landohoz, amikor is megjelent a konyhában. Ránézett, és visszatette a tálakat a pultra, amiket fogott, bekapott egy darabot, majd megrágta, mielőtt lenyelné. Amikor néhány perccel ezelőtt megcsókolta, minden figyelmét és motivációját elvesztette, hogy folytassa a sorozatot. Visszaemlékezett a Valentin napi éjszakára, és a teste erős késztetést érzett, hogy megismételje.
"Gyere ide, drágám". Hangja rekedt volt, Dagmar megesküdött, hogy azonnal összeesne a konyha padlóján. Lando kezei a derekán pihentek, az orruk összeértek, amitől Dagmar halkan hümmögött. Ajkuk újabb finom csókkal kapcsolódott össze, és az ujjai a pulóverébe vájtak, és még jobban magához húzta. Felemelte a combján, lassan hátrafelé sétálva, mégis szinte megbotlott a saját lábán. Az ágy nagyot csikorgott, amikor mindketten rázuhantak a matracra, és egy pillanatra tágra nyílt szemekkel néztek egymásra. "Nem tört el, igaz?" Kérdezte Lando, Dagmar egy kicsit az ágy alá nézett, úgy tűnt, semmi sem tört el. "Úgy néz ki nem". Nevetett, és Lando is. Visszanyúlt a laptopjáért, becsukta és a padlóra tette, hogy ne essen le. A fiú kezével az ágyra lökte, és fölé került, hogy még egyszer megcsókolja.
Dagmar úgy érezte, mintha a szoba hőmérséklete emelkedne, valahányszor ajkuk egymáshoz ér és súrlódik. Nyelve a férfiéhoz simult, testük összepréselődött, és minden egyes eltelt másodperccel izgatottabbnak érezte magát. Landoval minden olyan természetesnek, könnyűnek tűnt, és kellemesnek érezte magát. Nem félt attól, hogy nincs elég tapasztalata ahhoz, hogy intim legyen vele. Ujjai a pulóver szegélyéhez indultak, kicsit elválasztották az ajkukat, hogy lekerüljön róla. Lando elővette a zsebéből a telefonját, aztán maga mellé tette, kissé felült, hogy segítsen neki levenni a pulóvert. A lány a földre dobta a ruhadarabot, ujjbegyével végig simított a fiú bőrén, amitől halkan felnyögött. "Jó lenne, ha szólna egy kis zene?" Kérdezte Lando, majd felnézett a lányra, mire bólintott. "Persze". Mosolygott, majd feloldotta a képernyőt, hogy megnyissa a Spotify-t.
"Készítettél lejátszási listát?". Kérdezte Dagmar, miközben vihogni kezdett, amikor visszanézett rá, elindult a zene, és telefonját az éjjeliszekrényre tette. "Talán". Válaszolta Lando, és mindketten felkacagtak, a magas kuncogása imádnivaló, mint mindig. Imádta, hogy milyen normális a helyzet, szexre készülve, és még mindig kuncogtak, viccelődtek egymásal. Dagmar a mellkasára nyomta a száját, majd csókot hagyott a testén és a hasán, amíg el nem érte a joggers szélét. Jókedvük már elcsitult, a szexuális feszültség még egyszer előjött. A zene jó adalék volt a légkörhöz, hozzáadva a lusta hangulathoz, amelyben jelenleg voltak. Dagmar kissé felült, majd levette a pólóját, amitől Lando káromkodott az orra alatt, hogy milyen gyönyörű. Kissé megfeszült, amikor a tenyerével végig simított a dudoron nadrágja alatt, amitől halkan morgott és türelmetlenebb lett.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...