2.9 || a megbánás

601 52 26
                                    

        Dagmar megbánta mindazt, amit Landonak mondott, amint hazajött, azután egy kicsit megnyugodott. Majdnem jelenetet rendezett az étteremben, és nemcsak saját magát, hanem Landot is zavarba hozta. Érzelmesen reagált, és nem igazán tudott kiigazodni azon, amikor azt mondta, hogy hiányzik a kapcsolatuk. Egy dolog, amit ő is hiányolt. Dagmar az elmúlt hetekben, amiket egyedül töltött, megpróbált túllépni Landon, nem sírt, most mégis úgy érezte, hogy a szemei ​​könnybe lábadnak, és potyognak lefelé, mielőtt észrevehette volna. Ostobának érezte magát, amiért olyasvalamiért pityereg, amit magának köszönhet, mégis kiengedte az összes felgyülemlett érzelmet. Dagmar mély lélegzetet vett, majd megtörölte az arcát és a szeme sarkát. Kifújt egy kis levegőt, és hagyta, hogy visszazuhanjon az ágyra. A helyzet nem áll jól, és pillanatnyilag nem tudta, hogyan is lehetne megoldani.

Jobb lett volna, ha ma nem találkoznak. Jobb lett volna, ha nem lesz részeg, és soha nem küldi el azt a hülye hangüzenetet. Dagmar már az első pillanattól kezdve mindent megbánt, ami miatt belekerült ebbe a zűr zavarba, amibe  még most is volt. Soha nem akarta azt mondani, hogy csak Tinder match voltak. Lando volt az első és örökké tartó szerelme, és sokkal többet jelentett annál a buta alkalmazásnál, amikor elsőnek találkoztak. Vett egy mély levegőt, azt akarta, hogy hagyja abba a sírást. Dagmar gondolkodva lehunyta a szemét. Időre volt szüksége. Sokkal több időre, mint egy hónap, hogy újra láthassa. A beosztása zsúfolt, és valószínűleg jobb is, hogy nem látják egymást, vagy többé nem is beszélnek. Barátnak lenni jelenleg kockázatos volt. Túl kellett rajta lépnie. De igazából soha nem lehet túllépni az első szerelmeden, ugye? Dagmar ismét felült, és levetkőzött, hogy lezuhanyozzon.

Meg kellett írnia a szakdolgozatát a londoni egyetemen folytatott tanulmánya utolsó éve miatt. Volt ideje befejezni, de jó jegyet akart elérni. Most lett vége a vizsgaidőszaknak, és az osztályzatai rendben voltak, mint mindig. Dagmar örült, hogy az Landos helyzet nem ment rá a tudására, miközben fontos iskolai feladatot végzett. Dagmar megfürdött, hogy felfrissítse az agyát, kényelmes ruhát vett fel, és letelepedett az íróasztalára, miután elindított egy zenét. Kicsit kinéz az ablakon, rátekintett az Egyesült Királyság fővárosának forgalmas utcáira. Dagmar kinyitotta laptopját, és elindította az általa készített kutatási prezentációt, amely tartalmaz néhány megjegyzést és javítani valót, a tanárától kapott. Ezt felhasználja az esetleges kutatásaihoz. Kinyitott egy teljesen új, tiszta dokumentumot, és szemével a Word üres oldalával nézett farkasszemet. Tudta, mire van szüksége. Egy vadonatúj, íratlan fejezetre az életében.

        Lando élete folytatódott az ebédjük után is. Mindazonáltal megbánta azt, hogy találkozót ajánlott fel egy ilyen rövid idő elteltével. Mindketten alkalmazkodniuk kellett ahhoz, hogy már nem lesznek együtt. Gyakrabban futott, hogy kiszellőztesse a fejét, és így tett ma reggel is. Friss volt a levegő, felvette a pulóverét, miközben végigfutott az erdő sáros ösvényén. Fején volt a fejhallgató, és futás közben lenézett az útra. Lélegzete egyenletes volt, és a szívverését is meg tudta állapítani. Amióta Dagmar otthagyta az étteremben, valami marja a mellkasát. Olyan érzése támadt, mintha bocsánatot kellene kérnie, a találkozó miatt. Ugyanakkor úgy érezte, hogy bocsánatot kell követelnie. Ahogyan reagált a lány, arra nem volt szükség. Folyamatosan azt gondolta, hogy több időre van szükségük, mielőtt rendesen beszélgethetnének. Bár csalódottsága felerősödött, a véleménye megváltozott, és talán azt gondolta, hogy jobb lenne harcolni érte.

Igazából nem sokat beszélt az edzőjével és a csapattal a szakításról. Megkérdezték, hogy mikor jön el Dagmar egy versenyre, de ő csak megvonta a vállát, mondván, hogy az iskolával van elfoglalva, meg hogy nincs sok ideje, és a kapcsolatuk háttérbe szorult. Lando még mindig nem érezte magát ritmusban, miközben az eredményei jók voltak, és jól érezte magát az autóban. Lando folytatta a futását, amíg meg nem tett egy 10 kilométeres kört, majd szándékosan leült a kertben a kanapéra, lábait a párnákra tette. Hátradőlt a telefonjával. Gyűlölte, hogy állandóan újra akarta olvasni a csevegésüket, megnézni a közösen készített képeket, ami csak három-négy volt, de mégis akarta. Hüvelykujjával kiválasztott néhány képet, és a törlés gomb felett lebegett, hogy törölje őket, de még mindig nem tudta megtenni. Lando mélyet sóhajtott, és maga mellé tette a mobilját a heverőre. A fiú felnézett a kék égre, és ha nagyon keményen koncentrált az érzéseire, magányosnak érezte magát. Már két hét telt el az étteremben történt eset óta, és csak tudni akarta, hogy van a lány.

Semmit sem tett közzé az instagram-on, a facebookja is ugyanolyan üres volt, mint korábban. A barátnője sem rakott ki egy képet sem kettejükről. Remélte, hogy jól van, kuncogott magában. Saját maga javasolta, jobb lenne szakítani, és most valószínűleg önmaga az, aki nagyon szerente újra összejönni. Helyesbítés, eleve nem akart szakítani vele, de nem tudta, hogyan vigasztalhatná meg, amíg távol van, és a lány sem tudott állandóan vele menni. Megszakadt a szíve, hogy tudta, még mindig nagyon hiányzik neki. Világos volt, hiányzott neki. Kibaszottul. És ez még jobban fájt.

        A versenyhétvégék és a Jonnal való edzések apránként segítették túllendülni ezen az egészen. Május óta nem beszélt Dagmar-al, és már július eleje volt. A sok idő jót tett mindkettőjüknek. Lando továbbra is kapcsolatba szeretett volna lépni vele. Kérni, hogy ezúttal jó környezetben tudjanak találkozni, de valami mindig visszatartotta, amikor a hüvelykujja a billentyűzet felett volt. Minden olyan gyorsan ment, túl gyorsan. A hirtelen szakítás, a rengeteg esemény, az érzések, amelyek mindenütt ott voltak. Tudta, hogy hamarosan végezni fog, és tudni akarta, hogy a nyár után, vagy akár a nyár folyamán visszamegy-e Norvégiába. Van-e még esély arra, hogy valaha is újra láthassa. A nyári szünet neki is közeledett. Magyarország után, ami a szezon első felének utolsó futama, elmegy néhány barátjával. Várta a néhány hét kikapcsolódást, mozgalmas idény volt, és a magánélete sem volt kevésbé jobb.

Lando az osztrák és a silverstone-i hétvége között az londoni lakásában töltötte az idejét. Egyszer egy estén azt csinálta, hogy játék és live-ozás helyett Netflix-et nézett. Csörgött a telefonja, megnézte a képernyőt, és arra számított, hogy az egyik srác kérdezi meg, miért nincs online. Azonban ismeretlen szám volt, egy pillanatig mérlegelt, majd úgy döntött, hogy felveszi. "Szia, itt Lando". Beszélt a telefonba. "Szia, Lando. Remélem, nem zavarlak ezen a csütörtök estén. Sarah vagyok, Dagmar barátja." Lando szíve kihagyott egy ütemet, mivel ez volt az első jele annak, hogy kicsit kapcsolatba került Dagmar-al. "Minden rendben?". Kérdezte, kicsit egyenesebben ülve. "Persze. Az idő, hogy egy lány túllépjen egy kapcsolaton túl sokat vesz igénybe". Válaszolta Sarah, Lando pedig kuncogott. "Egyébként egyre inkább elismeri, hogy bánja a szakítást. Nyári utat terveztünk, talán ez jót tesz neki." Hallgatta, ahogy a lány folytatta.

"A diploma osztónk július 19-én lesz, pénteken. Lesz egy ünnepség és egy buli. Úgy gondoltam, szép meglepetés lenne, ha eljönnél. Biztos vagyok benne, hogy nem lesz mérges, mint az előző alkalommal, amikor megpróbáltátok beszélni". Mondta Sarah. Lando pár másodpercig hallgatott. "Tudod, nem akarom elrontani a bulit". Mondta, gondolkodva azon, hogy jó döntés-e vagy sem. "Nézd, az egyetem elvégzése az egyik legfontosabb nap. A családja sajnos nem tud eljönni. Nagyon szeretném, ha meg tudnátok beszélni a dolgaitokat aznap". Folytatta Sarah, ezzel végül meggyőzve. "Július 19-ét mondtál?". Kérdezte Lando. "Aha". "Egyébként hogyan szerezted meg a számomat?". Kérdezte. "Dagmar telefonjáról, amikor nem figyelt". Kuncogott Sarah. Jó, Dagmar nem törölte a számát. "Rendben, ott leszek". Lando bólintott maga elé. "És, Sarah? Köszönöm, hogy felhívtál". Mondta. "Nem tesz semmit. Akkor ott találkozunk!". Sarah letette ezután a telefont, Lando pedig hátradőlt a fejét a kanapé párnáira tette. Már most ideges volt, amikor arra gondolt, hogyan reagál Dagmar, de pillanatnyilag alig várta, hogy július 19-e legyen.

Credit to curvaparabolica

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Место, где живут истории. Откройте их для себя