Dagmar nagyon élvezte az Osloban töltött hetét. Örült, hogy visszatért szülővárosába, ismerős valutával fizetett és az anyanyelvén beszélt. Gyönyörködte Norvégia természetét, és annak ellenére, hogy az ország sokkal hidegebb volt, csodálta a havat és a fagyos időjárást, amit kínált, és nagyon értékelte, hogy egész héten a szüleivel és nővérével tudott étkezni, ami semmibe sem került. Dagmar beszélt testvérével a Tinder letöltéséről, és hogy match-elt Landoval, aki szerinte pedofil volt. Lando és Dagmar a napok folyamán is csevegtek, és megbeszélték, mit csináltak karácsonykor. Lando néhány napot a családjával töltött Glastonbury-ben, mielőtt pár barátjával Dubajba utazott volna. Dagmar küldött valamennyi képet a havas Osloból, Lando pedig azt válaszolta, ezt túl hidegnek találja.
Az év utolsó napján felhívta a lányt, és jó éjszakai nagy bulit kívánt. Dagmar egész idő alatt mosolygott, csodálva, hogy ezért hívta. Hosszú ideje nem beszéltek, mégis elegendő volt néhány perc ahhoz, hogy meggyőzzék mindkettőjüket, újra találkozni akarnak egymással, amikor visszatérnek Londonba. Dagmar az újévet hangulatos körülmények között ünnepelte kint a hóban, körülötte lámpák, miközben tűzijáték robbant a levegőben, és egy pohár bort tartott a kezében, ahogy a ropogó tűz közelében ült. És akkor... Visszatért a normális életbe. Vissza a ritmushoz. Dagmar január harmadikán repült vissza Londonba. Az órái hatodikán kezdődnek, így volt pár napja, hogy kipakoljon. Nem sokat stresszelt. Lesz egy hét összefoglaló szemináriuma, majd két hét szabadideje három vizsgával, amelyekre tanulni és végül átmenni kell. És akkor kezdődik az év második féléve.
Dagmar egy nagysebességű vonattal ment London Heathrow-ból a Paddington állomásra, onnan metróval az Oxford utcáig. London esős utcáitól azonnal otthon érezte magát. Ujjai közé szorította ajtajának kulcsait, majd megnyomta az épület kódját, hogy bejusson. A lány maga mögött húzta a bőröndjét, és a lift felé ment, hogy eljusson az emeletére. Emlékeztette magát, szólnia kell a családjának, hogy biztonságos volt az útja, és hazajött. A lakásába menet az ügyintézővel találkozott, akinek irodája a földszinten volt. "Oh, szia Dagmar". Köszöntötte. "Tudtam, hogy ma hazajössz. Otthagytam az ajtódnál egy csomagot, ami a múlt héten jött". Közölte, éppen kérdezni akarta, hogy ki, amikor már lefelé tarott a lépcsőn. "Köszönöm". Motyogta Dagmar, majd tovább ment, míg a bejárathoz ért. Megnézte a kilincsen lógó táskát. Valami szalaggal volt lefűzve, kíváncsi volt, mi az. Talán Sarah hagyott neki ajándékot karácsonyra.
Dagmar kizárta az ajtót, majd kinyitotta, előbb begurította a bőröndjét, aztán levette a szütyőt a kilincsről. Hagyta, hogy az ajtó becsukódjon, és tovább gurította poggyászát a szobájába. Dagmar elsőként a fűtési rendszerhez sétált, feltekerte, hogy felmelegítse hideg lakását. Kibújt a kabátjából, és feltette a fogasra. Dagmar izgatott volt, mi van a tarisznyában, így az asztalra tette. Elővett egy ollót, hogy felvágja a szalagot, és belenyúlt. Kivett egy kis dobozt, majd egy kártyát talált az alján. Dagmar ismét a táskába nyúlt, hogy kivegye, mosolyogva fogott egy aranyos, csillogó karácsonyi képeslapot. Megfordította, hogy lássa az üzenetet, a kézírás meglepően szép.
Kedves Dagmar,
Ajándék karácsonyra. Ami valószínűleg egy hét múlva lesz esedékes, amikor hazaérsz, de csak ez számít :).
Lando.Dagmar mosolya egyre nőtt, és leszedte a papírt a ládikáról, hogy megnézze, mi az ajándék. Szemei a Bulgari dobozt leste. Érdeklődő volt, mégis szorongva nyitotta ki a szelencét, tudta, bármi is lesz, nagyon drága volt. Dagmar kinyitotta és egy csillogó nyakláncot látott, amely egy bársonyszöveten volt. A rózsaszínes lóhere néhány csillogó gyémánttal volt borítva. Egészen lenyűgöző volt.
YOU ARE READING
𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*
Fanfiction"I know your heart skipped a beat when we matched, doll". Ez egy fordítás, @curvaparabolica engedélyével olvashatod magyarul. #1 dating (2021.03.23.) ❤️ #1 tinder (2021.04.04.) ❤️ #1 romantics (2021.04.08.) ❤️ #1 mclaren (2021.04.30.) ❤️ #1 formula...