0.6 || a válasz

1K 70 33
                                    

Lando eldobta a telefonját, amint elküldte a kérdést. "Bassza meg, bassza meg, bassza meg". Átkozódott, felpattant az ágyról, majd felállt, és ide-oda járkált. Biztos, hogy most megijesztette, vagy talán ki is borította. De nem várhatott tovább a kérdéssel. Az elmúlt napokban annyira sokszor üzentek egymásnak, és bár a lány még mindig nem bízott benne, válaszai mégis mosolyt csaltak az arcára, gondolatai pedig rajta, vagy pedig azon voltak, hogy milyen szép volt a képein. Lando visszavette mobilját a kezébe, de természetesen nem válaszolt semmit a lány. Most biztosan lesokkolódott. Lando beletúrt göndör hajába, aztán még párszor átnézte a szöveget. Barátságos volt, és ha el akarta utasítani, akkor megtehette és teljesen jogosan. Csak azt kívánta, bárcsak ne akarná letiltani, és kitörölni az életéből.

Mit fog tenni, ha a lány nemet mond? Követheti Instagram-on, és ott küldhet üzenetet, de biztos volt benne, hogy az kiborítaná, és még jobban összezavarná. Valószínűleg az a legjobb, ha megvárja a választ, és akkor kiderül, hogy benne van-e vagy sem. Lando hagyta, hogy ismét visszazuhanjon az ágyra, összekulcsolta kezeit a feje mögött, és a mennyezetet bámulta, miközben telefonja a hasán pihent. Egy hete még csak szórakozásból kezdte, és most üzenget ezzel a lánnyal, aki nagyon tetszett neki. Lando korábban még nem érzett ilyet, amikor Dagmar üzenetet küldött neki, és ez furcsa koncepció volt számára. Nagyon nem akarta ezt elcseszni, és a tény, hogy a lány jelenleg nem jelzett vissza semmit, annyira idegesítette, hogy majdnem felrobban. Isa egyértelműen azt tanácsolta, hogy várjon még, mégis figyelmen kívül hagyta, és megkérdezte Dagmar-t, hogy elakar-e menni vele valahova.

Talán Isa-nak igaza volt, nem kellett volna ezt tennie. Felemelte mobilját, és a társkereső alkalmazásra ment, azon belül a csevegésre, és beírta, a "Kérlek, ne tilts le" mondatot, de megrázta a fejét a gyerekes és kétségbeesett kifejezés miatt. Lando ráment a telefonján lévő gombra, hogy lezárja a képernyőt, nem írt be semmit a chat-be, majd úgy döntött, hogy addig hagyja, amíg nem válaszol igennel, vagy nemmel. Lando kikapcsolta a TV-t, amúgy sem nézte teljes komolysággal vagy egy órán keresztül. Levetkőzött, és az ágyba fekve magára húzta a takarót. Lando az oldalára fordult, és a kora esti órákban érzett álmosság teljesen elszállt a szervezetéből. A körmét harapta, amikor hátra fordult, és frusztráltan morgott egyet. Nem szabadna így éreznie egy lány iránt, aki azt hiszi, mindenről hazudik a Tinder-en. Nem szabadna gyorsabban vernie a szívének, amikor a nő cseveg vele az appon. Mindezt csak viccből, és nem az effajta dilemmák miatt.

Lando ki akarja adni, ami a szívét nyomja, de tuti, hogy Carlos az arcába nevetne. Nem volt kedve tájékoztatni erről Connort, vagy felhívni Olivert, rajta kívül most már mindkettőjüknek van barátnője. Úgy tűnik, egyedül fog ezzel megbirkózni. Lando az ágy szélére lendítette a lábát, utána felült érezve a hideg padlót a talpa alatt. Felkelt, ivott egy kis vizet dideregve a lakása hideg hőmérséklete miatt, és nem sokkal később visszament az ágyba. Lando még mindig ébernek érezte magát, tudta hogy addig fog tovább forgolódni, amíg a nap ismét a horizont fölé emelkedik. Megint mélyet sóhajtott, és a párna alá tette a kezét, küzdve a késztetéssel, hogy újra a kezébe vegye a telefonját, és ellenőrizze, küldött-e valamit vagy, hogy megerősítse a legrosszabb forgatókönyvről, amit kigondolt; letiltsa vagy törli a match-üket. Azt óhajtotta, bárcsak a való életben találkoztak volna, és nem ezen az alkalmazáson keresztül.

Lando fújtatott magában úgy érzi, túlgondolja meg hogy most eljutott a nevetséges részhez, amelyeknek semmi értelme sem volt. Szüksége volt alvásra, de tudta, hogy az adrenalin azonban az ereiben folyt, és azt kívánta, bár utazna az időben vagy, hogy belenézne a saját elméjébe. Felnézett a sötét mennyezetre, lehunyta a szemét, a szívverésére összpontosított, kezdve számolni őket abban a reményben, hogy agya hamarosan elfárad.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now