1.7 || az intimitás

1.3K 57 72
                                    

Lando arcán lágy mosoly ül, miközben nézte, ahogy a lány bele mélyíti kanalát a fagylaltba. Nem akart kérni desszertet, de látta, amint Dagmar a vacsora utáni ételekkel szemezett. Lando biztosította, hogy abszolút nem bánja, ha szeretne egy kis fagyit fogyasztani. A fiú nézte, ahogy az étterem gyenge fényei megvilágítják az alakját, a nyakát és a kulcscsontjait, amelyek a nyitott vállú felső miatt voltak láthatóak, az csipkés széle finoman pihent a bőrén. Ujjbegyeiben bizsergett a vágy, hogy nyomon kövesse nyaka vonalát egészen a kulcscsontjáig és a válláig, hogy érezze a finom bőrét. Lando felébredt a gondolataiból, amint kissé elfordította a tekintetét, de szemével végül egyenesen a lány felé nézett. Pár gyűrű strassza csillogott ujjai körül, a nyaklánc, amit ajándékozott neki, még mindig a nyakát díszíti. Tényleg nem tudta elhinni, milyen gyönyörű.

Dagmar befejezte a finomságot, boldogan rágta az utoljára hagyott epret, majd szalvétával megtörölte a száját és az ujjait. "Szeretnél inni valamit? Vagy irány haza?". Kérdezte nem bánva, hogy csinálni akart volna bármit is. "Nekem mindegy". Mondta kuncogva, miközben a fiú is ugyan ezt gondolta. "Elkérem a számlát". Elmosolyodott, aztán felemelte a kezét, hogy szóljon a pincérnek. Az egyikük elég gyorsan oda ért az asztalukhoz, majd nem sokkal később átadta a számlát. Lando végig húzta a kártyáját az olvasón, ott hagyta a blokkot, utána indulásra készen voltak. "Nagyon élveztem ezt a vacsorát". Mondta Dagmar, amikor megkapták a dzsekijüket. "Szép az étterem". Tette hozzá, a férfi ismét rámosolygott. "Ugye? Időnként ide szoktam hozni a családomat". Magyarázta. "Kevésbé merev, mint a többi étterem. Azonban, hogy őszinte legyek az ételek soha nem okoznak csalódást, bárhol is eszek". Lando elvigyorodott, erre a lány felkacagott.

Keze a csípője köré került, amikor a bejárathoz sétáltak. Az ajtóknál a felszolgálók barátságosan fogadták őket. Lando autója készen állt az étterem előtt, majd megint átvette a parkolószolgálattól a kulcsait. Kizárta a McLarent, utána felnyitotta neki az ajtót. Dagmar éppen be akart szállni az autóba, amikor is karok görbültek a dereka köré, és lágyan a kocsi fémvázának nyomódott. A lány egyik végtagja a mellkasának támaszkodott, mikor felnézett rá. Lando lehajolt, és elkapta a száját. A szeme lecsukódott, és majdnem beleolvadt a mögötte levő autóba. Volt valami a csókban, ami miatt libabőrös lett a bőre, egészen a nyakáig. Lando lassan elengedte. "Hazaviszlek". Motyogta, mire a nő bólintott, szavak a torkán akadtak. A kocsiban másabb volt a légkör, mint korábban, ezúttal nagyot nyelt, amikor Lando keze a combján pihent.

Nem sokat beszéltek a lakásához vezető út során, Dagmar azonban nem tartotta nyugtalannak a csendet. Az érintés miatt megnőtt a hő a hasában, és a szíve még mindig gyorsan dobogott a bordája mögött. Elméje csodálni és képzelni kezdett azon, mi történne, ha Lando a meztelen bőréhez érne, és meghittebben. Közel három hónapja ismerik egymást, nem fura, ha a következő szintre gondolt, igaz? Csak akkor vette észre, hogy elérték a lakást, ahol élt, amikor Lando leállította a járművet, és az egyik kijelölt helyen parkolt le. "Eljössz az ajtómig?". Kérdezte Dagmar, ajkát beszívva. "Persze". Mondta, rámosolygott, aztán kiszálltak. A keze a bicepszén nyugodott, miközben a megfelelő emelet felé tartottak.

Lando a közelében maradt, amikor elővette a kulcsait a táskájából, és kinyitotta az ajtót. Dagmar felé fordult, már átlépve a küszöböt. Szeme kicsit csillogott, mivel egyikük sem szólt semmit. Lando tett egy lépést előre, Dagmar pedig hátra, a fiú halkan kuncogni kezdett. Az ajtó becsukódott mögötte, és nem kísérelt meg távozni. Vihorászás csúszott ki a lány szájából, amikor levette kabátját a válláról, és a székre tette. Lando halkan kacagott, miközben követte a lányt, majd a térdeit kissé behajlítva megfogta a combjait és felemelte. A szobán visszhangzott a nevetés, amikor az ágyhoz vitte, lehajolt, hogy finoman rátegye a matracra. Dagmar kacagása elmúlt, amikor arca közel volt az övéhez, kezével a feje mellett támaszkodott. A lány kacsója az arcához simult, és ajkaik ismét összekapcsolódtak. Teste a lába között pihent, egyik tenyere a lány hajába csúszott a tarkójánál.

𝚃𝚒𝚗𝚍𝚎𝚛 - [𝙻𝚊𝚗𝚍𝚘 𝙽𝚘𝚛𝚛𝚒𝚜] *𝙱𝙴𝙵𝙴𝙹𝙴𝚉𝙴𝚃𝚃*Where stories live. Discover now