Nagynehezen vége lett ennek a szörnyű 4 évnek a gimnáziumban. Lehet velem volt a probléma, de egyszerűen sehogy sem sikerült beilleszkednem az iskolámba.
Mindig is vidéki lánynak tartottam magam, 17 éve egy Demecser nevezetű kisvárosban élek, Szabolcs-Szatmár-Bereg megyében. Anyukám pár nappal a születésem után agyvérzésben meghalt, nagyon nehéz időszak volt ez édesapámnak, aki a tragédiától függetlenül tiszta szívből szeretett és gondomat viselte egészen mostanáig. Viszont jövőre egyetemre megyek, mégpedig Budapestre.Pár nappal ezelőtt pedig apukámnak támadt is egy "fantasztikus" ötlete. Említette, hogy nekem van egy Sólyom Patrik nevű unokatestvérem, akivel nagyjából 3 éves koromban találkoztam utoljára, és mivel nem is került szóba azóta ezért teljesen elfeledkeztem a létezéséről. Viszont apukám pár napja egy apróság kapcsán felhívta Patrikot és végül órákig tartó beszélgetéssé alakult a dolog. Megtudta, hogy pár hete vett saját lakást Csepelen, és hogy egyre csak sikeresebb az általam nem ismert karrierjében. Végül azt találták ki közösen, hogy mi lenne, ha az idei nyarat nála tölteném és megismerkedhetnék a Budapesti életmóddal, hogy könnyebben boldoguljak majd az egyetem alatt. Szóval így állunk, holnap utazok vonattal Budapestre, pontosabban Csepelre. Egyre izgatottabb vagyok, hiszen 17 évig alig mozdultam ki eddig a megyéből. De most úgy érzem hatalmas változást fog hozni ez a nyár az életemben... Meglátjuk mit hoz a jövő.
✨
Sziasztok, itt is lenne az előzmény/prológus, remélem tetszik, szerintem már mindenki rájöhetett hogy egy KMS-es storyval érkeztem nektek. Nem nagyon vagyok még otthon a fanfiction írásban, de minden erőmmel igyekszek érdekes történetet alkotni. Hamarosan érkezek majd nektek az első résszel, addig is szép napot mindenkinek!
✨
YOU ARE READING
Eltitkolt Érzelmek ✨
FanfictionFőhősünk Lana, a nyári szünet erejéig egy neki eddig ismeretlen unokatestvéréhez, Patrikhoz költözik, hogy megismerhesse a Budapesti életet. Időközben kiderül, hogy unokatesvére már viszonylag ismert rapperként dolgozik egy kiadónál, ezáltal Lana is...