Mire végeztem a ruháim és egyéb dolgaim kipakolásával, elment vagy 20 perc... Patrik még mindig sehol. Gondoltam rá, hogy lehet fel kellene hívnom, de biztos csak dugóban van.
Pesten gyakoriak a dugók, nem?
Hamar unatkozni kezdtem, szóval gondoltam ismét csak felmegyek youtube-ra és körülnézek kicsit ennél a kiadónál. A Hypebeast kapcsán elég könnyű volt kiderítenem, hogy "King Monroe Sound" a kiadó neve.
Mivel elhoztam a fülesemet meg is hallgattam pár zenéjüket, pontosabban a Turnup - ot, a Gubát, a Hangover - t és az Exclusive2 - őt. Elég érdekesnek tartottam őket. Mivel angolul csak nagyon alap szinten tudok, alig értettem belőlük valamit, de Patrikot mindegyikben felismertem. Vajon a többi srác lenne Patrik barátja? Vagy csak együtt dolgoznak? Mindenképp meg fogom kérdezni, ha visszajön. De vajon mikor jön?
Már több mint fél órája elment és még mindig nem hívott. Végül arra jutottam, hogy kimegyek a nappaliba tévézni, mivel tudom, hogy azzal gyorsan eltelik az idő. Pont a Joker ment, amit nem rég láttam, de azért gondoltam megnézem. Mivel az egész kanapé tele volt ruhákkal, ezért mindet a sarkába pakoltam egy hatalmas kupacba, így maradt egy kis helyem leülni.
Mennyi ruhája van ezeknek?
Kb 1 órája lehetett, hogy elment amikor végre valahára nyílt az ajtó, és Patrik lépett be, viszont sehol nem láttam a kezében kaját...
- Hát te, hol jártál? - kérdeztem kissé ingerülten.
- Ömm, beugrottam egy kicsit... a srácokhoz - mondta vállat vonva.
- 1 órára?
- Hát Gabi írt, hogy meg kéne beszélni valamit, aztán végül kicsit tovább maradtam... - magyarázkodott.
- És hoztál valami kaját? - néztem rá reménykedve.
- Baszki, elfelejtettem - hajtotta fejét a tenyereibe. - Fuhh, ne haragudj, teljesen kiment a fejemből - magyarázkodott.Nem szeretném már most leordítani szegényt. Emberből vagyunk, hibázhatunk.
- Értem. Nem haragszok - vontam vállat, mivel azért eléggé mérges vagyok, de semmi kedvem veszekedni.
- Figyelj... este fele megyünk pár haverommal a Gardenbe inni... meg beszélgetni. - tette gyorsan hozzá. - Ott esetleg tudnál enni valamit, nem?
- De itthon nincs semmi? A hűtőbe? - kérdeztem, miközben rájöttem, hogy eddig is simán megnézhettem volna, amíg egyedül voltam, de eszembe sem jutott...
- Max pár doboz sör. Nem igazán szokott itthon lenni kaja. De akkor nem jössz el velünk a Gardenbe? - nézett rám kiskutya szemekkel.
- Hát az attól függ... - mosolyogtam.
- Mitől?
- Hogy kik lesznek ott...
- Hiába mondok neveket, attól még nem fogod tudni kikről beszélek - vont vállat értetlenül.
- Akkor mondd el ki kicsoda, egyszerű - néztem rá lelkesen. - Azért mégis csak szeretném tudni kikkel fogok találkozni.
- Ja, hát ott lesz Álmos, őt Youngfly néven ismerheted, róla nem is tudom mit mondjak... az biztos, hogy elég crazy a srác, nagyon jó haverom. Aztán ott lesz még Gabi azaz Bj, más néven Young Mole... - kezdett bele.
- Az nem az a vakondember? - tört ki belőlem a nevetés.Milyen hülyén hangzik már kimondva.
- De ő az... van egy pár neve. Ő csinálja az alapokat, övé a kiadó is. Na, és még talán Ricsi is jön, ha ráér... de ez még nem biztos.
- Akkor öten leszünk? - kérdeztem.
- Akkor eljössz? - mosolygott, miközben rágyújtott egy cigire, majd az erkély fele indult.
- Talán - nevettem.Még szép, hogy elmegyek.
- Ha talán, akkor fél 7-re legyél kész. Addig is van pilóta keksz a konyhába - kacsintott, majd becsukta az erkély ajtót.
YOU ARE READING
Eltitkolt Érzelmek ✨
FanfictionFőhősünk Lana, a nyári szünet erejéig egy neki eddig ismeretlen unokatestvéréhez, Patrikhoz költözik, hogy megismerhesse a Budapesti életet. Időközben kiderül, hogy unokatesvére már viszonylag ismert rapperként dolgozik egy kiadónál, ezáltal Lana is...