- Basszus.. milyen forró vagy – nézett fel rám teljes csodálattal.
Zavaromban csak elmosolyodtam, és hagytam, hogy folytassa a simogatást. Ekkor a másik kezét hátul, a derekam körül éreztem meg, egyre lentebb becsúsztatva azt a nadrágomba. Ahogy megéreztem a forró bőrét, azonnal libabőrössé váltam.
- Levegyük? – engedte lentebb a kezét a fenekemen, óvatosan megsimítva közbe érzékeny bőröm.
Nem tudtam mit is mondhatnék erre. Folyamatosan dúlt bennem a harc, a vágy és az elveim között. Az egész helyzet... ahogy ketten vagyunk egyedül a sötét szobában, Dhio remegő hangja, vörösen csillogó szeme.. teljesen megőrjít.
- Tudom, hogy élvezed – mosolyodott el, miközben közelebb hajolt újabb csókot adva. Viszont mire bármit is reagálhattam volna, éreztem ahogy megragadja a csípőmre húzott a nadrágomat, majd egy erős, határozott mozdulattal lentebb húzza azt. Próbáltam csípőmet megemelve segíteni neki, így teljesen a térdemig lehúzhatta rólam.
Mostmár teljesen meztelenül ültem előtte, és talán egyre jobban kezdtem levetkőzni a zavaromat. Dhio egy pillanatra sem látszott bizonytalannak, úgy tűnt teljesen ura a helyzetnek. Lassan visszavezette a kezét a combjaim közé, így már nem csak az anyagon keresztül érezhettem forró érintését. Lassú, körkörös mozdulatokkal simogatott, mire teljesen átadtam magam az érzésnek.
- Rohadtul akarlak – súgta rekedtes hangon, mire elkezdte lassan belémvezetni egyik ujját.
Kikerekedett szemekkel néztem fel rá és láttam, hogy ő is egyre szaporábban veszi a levegőt. Remegve lepillantottam a kezére és figyeltem, ahogy lassan mozgatni kezdi bennem a középső ujját. Éreztem, hogy egyre erősödik a hasamban a különös, forró érzés, minél bentebb halad. Nem siette el a dolgokat, gondolom látta rajtam mennyire új még nekem az egész. Mindeközben másik kezével pedig egyre erősebben kezdte a combomat markolászni. Egyszer csak egy újabb ujját éreztem meg magamban, de nem mertem felnézni rá.
Sosem csináltam még ilyet senkivel, így tényleg fogalmam sem volt, mégis mit kellene tennem, de úgy éreztem most valami teljesen megváltozott közöttünk, amit már soha nem lehet majd visszacsinálni.
Dhio váratlanul kihúzta belőlem ujjait, majd nedves kezével óvatosan megemelte az államat, hogy újra a szemébe nézzek. Folyamatosan rázott a hideg a közelségétől, és attól, ahogy teljesen enyémbe fúrja tekintetét. Egy kis ideig mégsem tett semmit. Nem tudtam rájönni, hogy csak azért, hogy tovább szenvedjek a vágytól, vagy mindössze azért, mert esetleg ő is érzhetett némi bizonytalanságot, a dolgok helyességét illetően.
Egy pillanatra már azt hittem meggondolta magát, amikor elengedett és oldalra nézett. De ekkor váratlanul jobb kezével megragadta a nyakamat és hanyatt lökött, teljesen belepréselve a testem a puha kis szürke kanapéba. Egy hang se jött ki a torkom a rémültségtől. Fogalmam se volt mégis mi történik. Teljes testemben remegve figyeltem, ahogy lassan felém mászik, egy pillanatig sem engedve a szorításából. Láttam, ahogy az arca is megváltozik. Immár egy cseppnyi kételyt sem láttam vörös szemeiben, csupán a tüzet és szenvedélyt. Nem is kellet neki több, hogy ismét heves csókban törjünk ki. Minél tovább tartott, annál erősebbé vált keze szorítása, nekem pedig egyre kevesebb levegőm maradt. Végül váratlanul elengedte a nyakamat, nagy szerencsémre, hogy kaphassak végre egy kis levegőt, de a bőröm még továbbra is égetett a lüktető fájdalomtól.
Épp levegőért kapkodva ziháltam, amikor láttam, hogy Dhio lassan leküzdi magáról pólóját, majd a kanapé végébe dobja azt.Továbbra sem mertem mozdulni, és reméltem, hogy nem tervez ismét kishíján megfolytani, mint az előbb. De úgy tűnt egészen más tervei vannak velem. Közeledni kezdett, majd nyakamba hajolva kezdte csókolgatni a bőrömet, de egyre inkább fordult ez is át erőszakos harapásokká. Már éppen kezdtem volna aggódni, az esetleges nyomokon, amiket hagyhat, mikor éreztem, ahogy a még mindig nyakában lógó hideg fém lánca hozzáér tűzforró mellkasomhoz, minek érintésétől azonnal végigfutott a gerincemen a hideg. Teljesen meg is feledkeztem egy pillanatra a nyakamat érő heves csókokról, és szívásokról.
Azonban Dhio ekkor lassan elkezdett egyre lentebb haladni a testemen, egyenesen a mellemen és hasamon át, majd belecsókolt a combom tetejénél lévő vékony puha részbe. Ekkor éreztem, hogy a legforróbb pontomat is eléri az ajka, majd nyelvét is bevetve folytatja a játékot. A forró, nedves érzéstől azonnal megfeszült a testem, és megemelkedett a csípőm. Dhio pedig egyre kevésbé bírt magával, egyre türelmetlenebbnek tűnt.
Volt egy olyan érzésem, hogy jelenleg is harcol a két énje egymással. Szinte percenként váltakozott a lassú, romantikus, és az erőszakos stílusa. De bármennyire is próbálkoztam, sehogy sem sikerült rájönnöm, melyik lehet a valódi. Vagy talán mindkettő az lenne?
A pillanatban, viszont koránt sem agyaltam ennyi mindenen. Mindössze egy dolog érdekelt: hogy kaphatnék ebből a csodálatos érzésből ennél is többet?
Egyre forróbbá és forróbbá vált a hasam, szemem pedig lassan becsuktam az élvezettől. A szobában egyedül Dhio halk szuszogását, és az én egyre hangosodó nyöszörgésemet lehetett hallani. Pedig én próbáltam visszafogni magam, de még sosem kaptam ilyen szintű gyönyört senkitől. Éreztem, hogy nem kell már sok, mire még jobban gyorsítani kezdett a tempóján.
Fejem teljesen hátra döntöttem, csípőm pedig remegve emelkedett fel a kanapéról. Hihetetlen eufória és nyugalom árasztotta el a testem abban a pillanatban. Csak feküdtem ott levegőért kapkodva, és figyeltem ahogy egyre jobban lassul az idő és a szívverésem is.
Alig láthattam valamit Dhioból a szinte vaksötét szobában. Mindössze a hold és a kinti lámpák elenyésző sárgás fénye világított át a redőny rései között, visszatükröződve a bútorokon és Dhio sötét kócos haján. Sosem éreztem még ekkora megkönnyebbülést. Abban a pillanatban valahogy nem is gondoltam semmire, csak hogy minden maradjon ilyen tökéletes, mint abban a percben.
Résnyire nyitott szemeimmel láttam ahogy Dhio mosolyogva felém hajol, és kisimítja összegubancolódótt hajam az arcomból. Én pedig már legbelül arra számítottam, hogy meg fog csókolni, de mégsem tette. Lassan kifújta a forró levegőt a nyakamra, mire halvány vigyorral felnéztem rá.
- Most rohadtul az enyém leszel – suttogta, önelégült mosolyra húzva a száját.
YOU ARE READING
Eltitkolt Érzelmek ✨
FanfictionFőhősünk Lana, a nyári szünet erejéig egy neki eddig ismeretlen unokatestvéréhez, Patrikhoz költözik, hogy megismerhesse a Budapesti életet. Időközben kiderül, hogy unokatesvére már viszonylag ismert rapperként dolgozik egy kiadónál, ezáltal Lana is...