- Most rohadtul az enyém leszel – suttogta, önelégült mosolyra húzva a száját.
Ezek szerint még nincs vége? – gondoltam egy pillanatra teljesen lefagyva. Mivel érdemeltem én ezt ki? Talán mindvégig érdekeltem... de hisz még egy hete sem ismerjük egymást. Nem is nagyon jutott még alkalmunk se igazán beszélgetni.. ha jutott is, akkor se tudtunk meg egymásról semmit. Én ezt nem értem.. nem tudom miért ilyen kedves velem most. De egy dologban biztos voltam: nem szúrhatom el. Nem teljesen tudtam, sőt időm se volt átgondolni akkor, mennyire szeretnék lefeküdni vele, de abban a pillanatban nekem nem is volt kérdés, hogy bele kell bennem, bármit is szeretne. Talán a fű? Vagy csak arra fogtam rá, azt hogy igen is élveztem azt a szeretetet és törődést amit kaptam tőle.. a sok negatív szava ellenére is. Így pár másodperc meglepettség után halványan bólintottam, jelezve Dhionak, hogy készen állok. Olyan ködösek az emlékeim az ezt követően történtekről, de az érzések tisztán megvannak. Ahogy heves csókok közepette egyszer csak megérzem magamban őt. Azt az élvezetet, ami akkor szétáramlott a testemben, és persze a fájdalmat, ami kezdetben csak fokozta a tüzet köztünk, de egy ponton mintha valami megváltozott volna. Talán kijózanodtak a gondolataim, és sikerült egészben átlátnom a dolgokat. Vajon tényleg jó döntés volt ez? Az égető fájdalomtól belém ütött a bűntudat is, pontosabban, hogy biztos vele kellett elveszítenem a szüzességem? Hisz nincs második esély, és egy olyan sráccal teszem ezt meg éppen, mint Dhio. Egy pillanatban viszont mégis sikerült kizárnom ezeket a zavaró gondolatokat, és újra a jelenre koncentrálhattam. Magamban rögtön ráfogtam a fűre és a piára az előzőket, így visszatérhettem magunkra, és az éppen történő dolgokra. Szerencsére Dhio észre sem vette a kis elbizonytalanodásomat.
- Baszki.. olyan szűk vagy – sóhajtott teljesen belém préselve magát, amit hangos nyögéssel jutalmaztam. Teljesen megőrjített, ahogy éreztem, hogy teljesen kitölt belülről.
Zihálva a nyakamhoz hajolt, kezével pedig lassan végig simította az oldalamat egészen a kulcscsontomig, majd óvatosan hátra döntötte fejemet és beletúrt a hajamba. Éreztem ahogy egyre közelebb hajol, majd vágytól fűtve megcsókol. Már viszonoztam volna a csókot, amikor váratlanul eltávolodott.
- És ez nekem gecire tetszik – súgta a fülembe, minek hallatán ismerős érzés járta át a testem. Combjaim és a hasam megfeszültek, ahogy a csúcsra értem. Erre láttam ahogy Dhio hirtelen kihúzza magát belőlem, és egyenesen a mellemre élvez. Éreztem ahogy a forró sperma végigfolyik a közöttük, egészen a hasam aljáig, amit Dhio halvány mosollyal nézett végig. Egy kevés a combomra is jutott belőle, ahol éreztem, hogy egyre lentebb folyik a bőrömön.
- Le fog csöppeni – szóltam halkan Dhionak, aki még mindig levegőért kapkodott.
- És ezt nem hagyhatjuk, igaz? – felelte, ravaszul, mire lassan a combomhoz nyúlt, ujjával óvatosan megállítva a cseppet. Visszahúzta a kezét, majd lassan belém nyomja nedves ujját, mire mosolyogva felnéztem rá.
ESTÁS LEYENDO
Eltitkolt Érzelmek ✨
FanficFőhősünk Lana, a nyári szünet erejéig egy neki eddig ismeretlen unokatestvéréhez, Patrikhoz költözik, hogy megismerhesse a Budapesti életet. Időközben kiderül, hogy unokatesvére már viszonylag ismert rapperként dolgozik egy kiadónál, ezáltal Lana is...