მიუხედავად იმისა რომ ამ პროცესებს ვერ ვიტანდი მაინც იძულებული ვარ რომ წავსულიყავი, ჯენისა და პატარას დავემშვიდობე და მამაჩემის სახლისაკენ წავედი თუკი ამ ტერიტორიას სახლს ვუწოდებთ. ის როგორც ხროვის ლიდერი თავის მგლებთან ერთად ცხოვრობს, ადრე მეგონა რომ ყველა მას პატივს ცემდა, უმეტესობა ახლაც პატივს სცემს მაგრამ ძალიან ბევრს მისი ეშინია. ვაღიარებ მამაჩემი დაუნდობელია, თუ ვინმე წინ გადაუდგება ისე გაასწორებს მიწასთან რომ წამითაც არ დაფიქრდება.
მისვლისთანავე ხროვას შევუერთდი და როდესაც ქუქი და პატარა ბავშვი დავინახე გამიკვირდა, პატარა ძლიერად ეკვროდა ცრემლიან ქუქის.
- ეს?...
- ლამაზია არა, ნეტავ საწოლში როგორი იქნება.- ამბობს ერთ-ერთი ალფა და ქუქის თვალებით ჭამს.
სასწრაფოდ ტელეფონს ვიღებ და თაეს ვურეკავ, ვესაუბრები და ვცდილობ მისთვის დრო მოვიგო ამისათვის მამასთან მივდივარ და ვესაუბრები თუმცა მიუხედავად თხოვნისა მაინც არ მომისმინა და ქუქის დაკითხვა დაიწყო, მე კი იძულებული ვიყავი მათთვის მომესმინა.
ვხედავდი ქუქის თუ როგორ იკრავდა პატარას და როგორ ავლებდა თვალს არემარეს.
- ჯობდა ჩემთვის უარი არ გეთქვა.
- ბოგამ... შენ?... ეს ყველაფერი...
- ჩემთვის ჯერ არცერთ ომეგას არ უთქვამს უარი, დამწყები შენ არ იქნები.
- მე შენი მეწყვილე ვარ, ასე როგორ მომექეცი?
- თითქოს და გადარდებდეს ეს ფაქტი, შენ შენი შვილები აირჩიე და არა მე.
- ახლაც ასე ვიზამ.- ამბობს და პატარას უფრო ძლიერად იკრავს სხეულზე.
ბოგამი მას თვალს ავლებს შემდეგ კი საუბარს იწყებს.
- მე პარკ ბოგამი რეზერვაცია Blood Moon- ის მომავალი ალფა ბრალს ვდებ ამ ბინძურ ომეგას ღალატში, მან ჩვენი წმინდა კავშირი შებღალა, არა მარტო მიღალატა ასევე ვიღაცის შვილებსაც ატარებდა მუცლით ხოლო როცა მასთან მივედი და გადავწყვიტე მათთვის მეორე შანსი მიმეცა ისევ სხვასთან წავასწარი.
YOU ARE READING
MY LITTLE OMEGA. / Completed / ✔️
Fanfictionა-არ მო-მომეკარო არ... - მისმინე ვიცი რომ არ გსიამოვნებს ჩემი შეხება, მაგრამ თუ გაგიშვებ დაეცემი. - ჯობია დავეცე ვი-ვიდრე შენ მეხებოდე.- ვამბობ ტირილით. - მაგრამ მე დაცემის უფლებას ვერ მოგცემ. ...