2 თვე გავიდა რაც ქაიმ ჯენის ხელი სთხოვა, რაც მამამ ქაის მართველად არჩევა გადაწყვიტა. ერთმანეთს ხშირად ვხვდებოდით. მამასა და ქუქის მამას შორის ნელ-ნელა უფსკრული გაქრა, ერთმანეთს მეგობრულად ესაუბრებოდნენ, თვაიდან არ ვიცი ეს რამდენად გულწრფელი იყო მათი მხრიდან, ხშირად ვფიქრობდი რომ ამას მხოლოდ იმიტომ აკეთებდნენ რომ ჩვენ გული არ გვტკენოდა თუმცა ბოლოს მივხვდი რომ მათ ნელ-ნელა ძველი ურთიერთობა უღსდგებოდა. ისინი მეგობრობდნენ, ვერ ვიტყვი რომ საუკეთესო მეგობრები იყვნენ თუმცა საკმაოდ ახლო მეგობრები გახდნენ, იმდენად დაახლოვდნენ რომ ერთმანეთის ზურგის გამაგრება თვალდახუჭულებს შეეძლოთ რაც პირადად მე მახარებდა.
- დარწმუნებული ხართ რომ ბაბუასთან და ბებიასთან გინდათ დარჩენა?- ვეკითხები პატარებს, რომლებიც იღიმიან.
- თაე ჯერ არ გამზადებულხარ, პატარებო რაღას უცდით.
- მათ წამოსვლა არ უნდათ.
- რატომ?
- არ ვიცი ბებიასთან და ბაბუასთან უნდათ დარჩენა.
- ბავშვებო....
- Mummy გთხოვთ.- ამბობენ ღიმილით და მალევე მამაც მიყოლიებს მათ წაყვანაზე.
პატარები მიდიან თუ არა ქუს თვალს ვავალებ და მაისურს ვიძრობ, სანამ შხაპს ვიღებს ჩემთვის სამოსს ამზადებს და მეღიმება.
- რა ხდება?
- ისეთი არაფერი.- ამბობს ღიმილით და ბაგეებზე ვკოცნი რაზეც კოცნითვე მპასუხობს.
ჩაცმაში მეხმარება, პერანგზე ღილებს მიკრავს და თვალს მავალებს.
- პატარავ მეჩვენება თუ ბრწყინავ.
- არვიცი, ვბრწყინავ?
- ბედნიერი ხარ...
- ასეა, ძალიან ბედნიერი ვარ, შენ ჩემს გვერდით ხარ, პატარები გვყავს, უბედნიერესი ვარ თაე, უბედნიერესი.
- მიხარია თუ ასეა, მიყვარხარ.
- მეც მიყვარხარ,- ამბობს ღიმილით.
ESTÁS LEYENDO
MY LITTLE OMEGA. / Completed / ✔️
Fanficა-არ მო-მომეკარო არ... - მისმინე ვიცი რომ არ გსიამოვნებს ჩემი შეხება, მაგრამ თუ გაგიშვებ დაეცემი. - ჯობია დავეცე ვი-ვიდრე შენ მეხებოდე.- ვამბობ ტირილით. - მაგრამ მე დაცემის უფლებას ვერ მოგცემ. ...