უნივერსიტეტში დავდივარ და ვგრძნობ მის მზერას არ მიახლოვდება თუმცა მისი თვალები ყველგან დამყვება, რაც თავიდან მაღიზიანებდა თუმცა ახლა ოდნავ მამშვიდებს. გამოცდები ახლოვდება რაც დიდად არ მახარებს ჩემს კონსპექტებს ხელს ვავლებ და კიბეებისაკენ მივრბივარ როდესაც ვიღაცას ვეჯახები.
- ბოდიში.
- თვალები არ გაქვს.- ყვირის და ვხედავ როგორ უელავს თვალები წითლად.
- ბოდიშს გიხდით ვერ დაგინახერთ.- ვჩურჩულებ და წასვლას ვაპირებ როდესაც მისი ხელი მიჭერს.
- რადგანაც ჩემი დღე გააფუჭე მგონი ცუდი არ იქნება თუ ცოტას გავერთობი.- ამბობს და ხელს ძლიერად მიჭერს თუმცა ხელის კვრით ვიშორებ ერთ-ერთი აუდიტორიისაკენ მივრბივარ და კარს მალევე ვკეტავ.
- ჯანდაბა ახლა რა გავაკეთო...- ვამბობ ჩურჩულით მალევე ტელეფონს ვიღებ ბაღში ვრეკავ და პედაგოგს ვუხსნი რომ მისვლა დამაგვიანდება.
სწრაფადვე კარი იღება როდესაც ოთახში ის იდოტი შემოდის და პირდაპირ ჩემსკენ მორბის წამიერად გავურბივარ თუმცა მისი ხელები მიჭერენ.
- გამიშვი იდიოტო, გამიშვი თორემ...
- თორემ რა პატარავ, იცი ჯობდა ასე ძალიან არ შეგეტოპა ახლა იძულებული ვარ დაგსაჯო.- ამბობს სიცილით და ხელებს უფრო ძლიერად მიჭერს.
- მომაშორე შენი ბინძური ხელები, მომაშორე ახლავე.- ვყვირივარ და ვცდილობ მის მოშორებას.
- გ ა ჩ ე რ დ ი... დ ა მ ე მ ო რ ჩ ი ლ ე.- ისმის მისი ხმა და მიუხედავად იმისა რომ არ მიუნდა თავს ოდნავ ვხრი.
- ახლა კი კარგად გავერთობით პატარავ.- ამბობს ღიმილით და ხელებს ჩემს სხეულზე ასრიალებს თუმცა მალევე ვიღაცის ხელები გლეჯენ ჩემს თავს ხელებიდან, გაცეცხლებული ალფა ძირს ვარდება მე კი როდესაც მას ვხედავ მშვიდდები.
- შენ ვინ ჯანდაბა ხარ?- ისმის ბიჭის ხმა რომელიც ფეხზე დგება და სამოსს ისწორებს.
ESTÁS LEYENDO
MY LITTLE OMEGA. / Completed / ✔️
Fanficა-არ მო-მომეკარო არ... - მისმინე ვიცი რომ არ გსიამოვნებს ჩემი შეხება, მაგრამ თუ გაგიშვებ დაეცემი. - ჯობია დავეცე ვი-ვიდრე შენ მეხებოდე.- ვამბობ ტირილით. - მაგრამ მე დაცემის უფლებას ვერ მოგცემ. ...