Beatrice's point of view
,,Ahojky, Beatrice." usměje se David široce, ukazujíc své bílé, rovné zuby, jakmile s Niallem dojdou ke stolu, u kterého sedím. Niall vypadá mou přítomností stejně zaskočen jako já jeho (přítomností). Snažím se tvářit neutrálně, abych neprozradila žádnou svou emoci, které momentálně bouří mým tělem, a nebylo nic podezřelého. Je totiž dost pravěpodobné, že by se David vyptával na zbytečné dotazy typu; ,,Proč se tváříš tak divně?", ,,Ty Nialla znáš?", ,,Odkud se znáte?", ,,Proč si mi ho nepředstavila už dřív?". Ne, díky - o takové hloupé dotazy nemám zájem.,,Beo, tohle je Niall. Nialle, tohle je Beatrice, má nejlepší kamarádka." představí nás krátce, ,,Můžete se zatím lépe seznámit, půjdu objednat něco k pití. Kde je vůbec Theresa?" pozvedne David své obočí. ,,Potřebovala na záchod." zodpovím jeho dotaz tichým hlasem, přičemž se snažím vyhýbat očnímu kontaktu s Niallem. Tahle situace je v háji. Hodně v háji. Co když Niall o mně řekne Zaynovi? Nebo ještě hůř, co když je Zayn někde poblíž? Z tohohle budou akorát další problémy. Dost velké problémy.
Je náhoda, že David s Tess narazili zrovna na Nialla? Nebo je tohle setkání celé naplánované Co když mě Zayn sleduje a ví o každém mém kroku? Co když poslal Nialla schválně, aby se zbavil mé společnosti, a dostal se ke mně lépe? Zayn moc dobře ví, že Davida přitahují muži. Ani bych se nedivila, kdyby mé myšlenky byly skutečností. Zayn je schopný čehokoli.
Co se mnou bude, pokud se opět dostanu do spárů Zayna? Zmlátí mě? Znásilní? Zabije? Musel šíleně zuřit, jakmile se dozvěděl, že jsem mu utekla. Ale přece jen by nebyl schopný mě zabít nebo snad ano? Na hotelu, ve kterém jsme strávili společnou noc, mi naznačil, že mu nejsem lhostejná, tudíž by mě nedokázal zabít.
Navíc mi slíbil, že už mi nikdy neublíží. Dodrží Zayn svůj slib? Věřím, že ano. Možná jsem až příliš naivní, ale věřím, že svůj slib dodrží. Věřím, že není tak špatný, jak se prezentoval první dny.
Poté, co David odešel a nechal nás s Niallem o samotě, Niall několik vteřin nejistě přešlapoval na místě, než si ke mně přisedl. ,,Ahoj..." pozdraví mě nesměle, přičemž se křečovitě usměje. ,,Ahoj?" zopakuju jeho pozdrav nevěřícně, ,,Nialle, co tu děláš?" zašeptám, načež jej probodnu svým chladným pohledem. Nedokážu určit, zda jsem více zoufalá či naštvaná.
,,Poslal tě Zayn?" položím mu další dotaz, aniž by stihl odpovědět na předchozí. ,,Co?! Ne!" odpoví rázně na můj dotaz, ,,Zayn mě neposlal." ztiší svůj hlas, ,,Jel jsem do obchoďáku se najíst a čirou náhodou za mnou přišel David, sám od sebe. Je moc milej a taky hezkej." ,,Drž se od Davida dál, Nialle." pronesu varovně, vraždíc jej chladným pohledem.
Je mi naprosto ukradené, že se David Niallovi líbí a naopak. Davida by nepotkalo nic dobrého, pokud by měl Nialla ve svém životě. Ne, když je Niall tím, kým je - členem mafie. A především by Davidovi tato krutá pravda ublížila.
Upřímně řečeno, David je ,,princeznička". Svou budoucnost si představuje až příliš růžově - velký rodinný dům, nespočet peněz na bankovním účtu, milující přítel a tři adoptované děti. O tomto David vždy snil. A nedokážu si představit, že by takový život měl zrovna s Niallem. Kdyby byl David s Niallem ve vztahu, tak David má možná milujícího přítele a nespočet peněz na bankovním účtu, ale taky by se každý den mohl bát o svůj i Niallův život. A k adoptovaným dětem by nedošlo už vůbec.
,,Proč? Kvůli Zaynovi?" pozvedne Niall své obočí. ,,To taky, ale hlavně kvůli tomu, co jsi zač." nepatrně se zamračím. ,,A co jsem podle tebe zač?" ,,Nialle, možná jsi milej kluk, ale jsi členem mafie. David by něco takového neunesl." povzdechnu tiše, ale náhle opět zvážním, ,,Opravdu se od Davida drž dál. Pokud se od něj nebudeš držet dál, tak půjdu na policejní stanici, kde všechno nahlásím. Varuju tě." ,,Tohle zní spíš jako vyhrožování." zkonstatuje. ,,Je to varování, Nialle." pronesu naprosto vážně - bez jakéhokoli náznaku pobavení.
ČTEŠ
Abducted [Z.M.]
FanficVždycky jsem milovala noční procházky. Procházet se opuštěnou Londýnskou ulicí, ničím a nikým nerušená. Vždy jsem se vrátila domů naprosto uvolněná, s uspořádanými myšlenkami. Ovšem jedna noc mi byla osudná. Nikdy si nepřestanu vyčítat, že jsem v tu...