conversation with dad

2K 78 18
                                    

Beatrice's point of view
,,Ano, ta blbka se konečně probrala." odfrknu si a obdaruju Zayna svým zamračeným pohledem. ,,Co chceš?" zeptá se jej Harry nepříjemným hlasem. Docela mě překvapí, jakým tónem hlasu Harry promluvil. Se mnou komunikoval v naprostém pořádku a na Zayna je nepříjemný. Vadí mu, že nás Zayn vyrušil nebo mezi sebou mají nevyřešené spory?

,,Od tebe nic, Stylesi. Slzavý údolí?" zašklebí se na Harryho provokativně. Zayn si pravděpodobně všimnul Harryho zarudlých očí od pláče. ,,Ano. Brečeli jsme nad tvou debilitou." předběhnu Harryho v odpovědi na Zaynův stupidní dotaz. Zayn na mě překvapeně pohlédne, zatímco Harryho koutky rtů zacukaly pobavením.

,,Budeš tam jen tak blbě stát a zírat? Přišel si, protože si očividně něco chtěl. Od Harryho nic nechceš, tak hádám, že chceš něco od blbky. Takže co chceš?" nasadím chladnou masku, skrývajíc své skutečné emoce. Jak Zayn ke mně, tak já k němu. Nenechám se sebou stále zametat a neustále dělat ze sebe pitomce.

,,Aby si se mnou šla za Scottem." zatne Zayn svou čelist. Očividně se mu nelíbí můj přístup k němu - tak ať. Čekal snad, že se budu chovat jinak? Že se budu i nadále chovat mile, když on se ke mně chová jako ke kusu hadru?

,,Beatrice by měla ještě odpočívat." ,,Ne, to je dobrý." přeruším Harryho, kterému následně věnuju svůj upřímný úsměv, ,,Půjdu se Zaynem za tátou. Ráda bych si s tátou totiž promluvila." ,,No moment. Já neřekl, že s ním budeš mluvit. Řekl jsem, aby si se mnou šla za Scottem. Jen se tam ukážeš, to je celý. Nepotřebuju vést žádnej posranej debatní kroužek." zamračí se Zayn. Co prosím? Zakazuje mi snad mluvit s mým vlastním otcem? Kdo si, do háje, myslí, že je? Už mě ta jeho nesnesitelná arogance opravdu štve.

,,Uh, opravdu? V tom případě nikam nejdu." zamračím se tentokrát já. ,,Máš smůlu. Už si řekla, že půjdeš." probodne mě svýma tmavýma očima. ,,Ty máš smůlu. Buď tam půjdu a rovnou si promluvím se svým otcem nebo tam nepůjdu vůbec. Vyber si." semknu své rty do úzké linie. ,,Je snad nějakej problém v tom, aby si promluvila se svým tátou?" promluví Harry. ,,Jo, to teda je!" vyprskne Zayn. Pouze nevěřícně pozvednu své obočí. Co to s ním, sakra, je? Má nyní jednu ze svých vzteklých nálad?

,,Tak to mi řekni jakej, protože to nechápu." vybídnu jej. ,,Nemusím ti nic říkat. Prostě se zvedni a pojď, kurva." zavrčí Zayn podrážděně. ,,Nebuď na ní hnusnej." promluví znovu Harry. ,,Proč bych nemohl? Seš snad její ochránce nebo co?" pohlédne Zayn na Harryho, vraždíc jej svým chladným pohledem.

,,Nejsem. Jen mě sere, že se aspoň na chvíli neumíš chovat normálně k holce, který si totálně dokurvil život." zavrčí Harry a vstane z postele, stoupajíc na své nohy. ,,Jdeme." raději zakročím, než se mezi nimi něco stane. Nerada bych byla svědkem jejich rvačky.

Pomalu vstanu z postele, stoupajíc na své nohy, a přejdu blíže k Zaynovi. ,,Jdi za dvojčatama, prosím. Pak s tebou chci ještě o něčem mluvit." informuju Harryho, na kterého pohlédnu přes své rameno. ,,Eh... Fajn." vydechne Harry souhlasně.

,,Mám říct nějaký heslo, abych mohla projít nebo co?" pohlédnu na Zayna, který stále stojí ve dveřích pokoje, čímž mi znemožňuje projít. Za mými zády se ozve Harryho pobavené uchechtnutí.

,,Vtipná." zpraží mě Zayn svým pohledem, načež se natočí do boku, abych kolem něj mohla projít. S menším úšklebkem na mé tváři opustím Harryho pokoj. Líbí se mi takhle Zayna provokovat. Aspoň vím, jak se cítí on, když mě provokuje.

,,Takže... Kde vězníš mého otce?" položím Zaynovi dotaz, přičemž na něj pohlédnu, jakmile se objevil po mém boku. ,,Však ty to místo moc dobře znáš." věnuje mi úšklebek. Pomalu mi dochází význam jeho slov - naráží na tu sklepní mísnost, ve které mě zpočátku věznil. Na tu sklepní místnost, ve které mě znásilnil. Narážel svými slovy na fakt, že mě v té sklepní místnosti znásilnil, když pronesl, že to místo moc dobře znám? A co měl znamenat ten jeho úšklebek?

Abducted [Z.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat