demanding night

1.8K 68 30
                                    

Beatrice's point of view
,,Kde jsou všichni?" vydechnu šokovaně, jakmile se vrátím ke skoro prázdnému boxu. Louis, Harry, Zayn a Alex jsou pryč - zůstala tu pouze Thea. ,,Copak já vím? Byla jsem pro pití, a když jsem se vrátila, tak byli všichni pryč." rozhodí Thea rukama. Thea musela chodit pro alkohol každých pět minut, protože atmosféra mezi námi byla příliš napjatá - všichni byli na Zayna stále naštvaní, a bylo třeba onu napjatou atmosféru uvolnit. Ovšem já a Thea jsme jediné, které nepily.

,,Super, takže teď je jako blbky budeme hledat." zafuním vztekle. Kolik času jsem mohla strávit na dámských toaletách, že mezitím všichni stihli utéct?

,,Jdu je hledat. Ty tady když tak zůstaň, kdyby se někdo z nich náhodou vrátil." pohlédnu na Theu. ,,Dobře." přikývne hlavou na souhlas. ,,A běda, že se opiješ a taky se někam ztratíš!" pohrozím jí svým prstem. ,,Neboj, neopiju." uklidní mě, ,,Já jsem totiž zodpovědná." pronese pyšně. ,,No to doufám." zamumlu si pro sebe a odkráčím pryč, míříc ke schodišti, které vede nahoru do patra, kde se nachází VIP sekce. Nejdu nikoli nahoru do patra, ale zastavím se na schodech - potřebuju totiž lepší výhled.

Bedlivě prohlédnu taneční parket, zda se mezi tančícími páry nenachází někdo z kluků či Alex. Ovšem ani jeden z nich se na tanečním parketu nenachází. Svůj pohled tedy přemístím k baru.

,,To snad ne." zakňourám tiše. Mám pocit, že se propadnu hanbou. Alex a Harry stojí na barovém pultu a předvádí jakési taneční pohyby. Bohužel, ani jednomu z nich to nejde, protože jsou příliš opilí.

S tichým zavrčením seběhnu schodiště. Mám chuť nafackovat sobě samotné za tento pitomý nápad - jet do klubu a oslavit Zaynovo vítězství.

,,S dovolením." zavrčím, přičemž lehce strčím do neznámého muže, když se snažím protlačit davem lidí. Za ten krátký okamžik se u Alex a Harryho stihl vytvořit hlouček lidí, který je podporoval pískáním a tleskáním. Zastavím se až tehdy, kdy stojím před barovým pultem, na kterém ti dva tanečníci předvádí své taneční pohyby.

,,Okamžitě slezte!" zasyčím, upozorňujíc na sebe. ,,Proč? Máme publikum!" zasměje se Harry, věnujíc mi svůj pohled. Jeho oči se náhle rozzáří a jeho taneční pohyby se změní, jakmile se klubem začnou rozléhat první tóny písně Macarena. To snad ne... Proč se musí tolik opíjet, když se neumí ovládat?!

,,Harolde, přestaň s tím! Co jste chlastali, že jste tak ožralí?!" zamračím se. ,,Toto." zaculí se Alex, přičemž ukáže na prázdnou láhev alkoholu. ,,Co to je?" uchopím prázdnou láhev do své ruky, načež si k jejímu hrdlu přičichnu. ,,It's vodka! Straight? No, gay!" zahuláká Harry - na jeho tváři pohrává opilý úsměv. Alex se jeho nesmyslnému prohlášení začne smát jako malá, zatímco Harry pokračuje ve svých tanečních pohybech. Zahanbeně schovám svou tvář do svých dlaní, jakmile se Harry plácne po svém pozadí. Aby toho nebylo málo, tak vysmátá, a především opilá, Alex všechny jeho taneční pohyby opakuje.

,,Alex, aspoň ty, prosím!" požádám ji zoufale, ,,Copak nemáte trochu soudnosti? Podívejte se, jakou ostudu děláte." rozhodím rukama. ,,Jaká ostuda? Tumhle se říká zábava! Nebuď suchar a přidej se k nám!" zasměje se Alex. ,,To radši budu suchar, než být středem pozornosti." zabrblám tiše. Chystám se odejít, protože nemá žádný smysl je přemlouvat, když mě stejně neposlouchají, ale zastaví mě náhlé Harryho přidušené vyjeknutí. Dříve, než se stihnu zeptat; ,,Co se děje?", Harry dopadne na svá kolena a skácí se dolů z barového pultu na zem. Alex okamžitě seskočí dolů z barového pultu a přispěchá Harrymu na pomoc.

Svými dlaněmi se zapřu o barový pult a vyhoupnu se nahoru, abych viděla na Harryho. ,,Jsi v pořádku?" zeptám se starostlivě. ,,Co myslíš?! Schytal jsem to do koulí!" zachraptí, přičemž jednou svou rukou drží své choulostivé místo a do své druhé ruky uchopí botu, kterou po něm někdo nejspíše hodil. ,,To bude dobrý..." usměju se křečovitě. Náhle mě do mého nosu udeří velmi známá vůně, načež se po mém boku objeví osoba, která je také na mém seznamu hledaných osob.

Abducted [Z.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat