you are like my brother

2K 81 9
                                    

Beatrice's point of view
,,Co to, do háje, děláš?" zašeptám do jeho rtů. Polibek mu vůbec neoplácím. Pokud si myslel, že týdenní ignoraci a proběhlou hádku mezi námi napraví jedním pitomým polibkem, tak se zatraceně spletl. Absolutně nechápu, co jej popadlo. Alkohol z něj necítím, tudíž pod vlivem alkoholu není. Sjel se snad? Šňupl si toho kokainu, který zde ta blonďatá dívka nabízí? A co měla znamenat jeho slova, že tady na mě čeká? Pronesl je jen tak nebo skutečně věděl, že sem přijdu?

,,Líbám tě. Vím, že se ti to líbí, jen se tváříš nedobytně. Přestaň se tomu bránit." přejede svým jazykem po mém spodním rtu, který následně skouskne. Lehce sebou trhnu. Ne, že by mě jeho kosnutí zabolelo, ale lekla jsem se!

Zayn se nad mou reakcí pouze zasměje, přičemž svůj smích utlumí mými rty. Položím své dlaně na jeho statná ramena a pokusím se jej od sebe odtáhnout. Po chvíli svého snažení se odtrhnu od jeho rtů tím, že svou hlavu natočím do strany.

Bohužel, Zayn se nevzdává. Jeho rty sjely na můj krk, na kterém začaly sát mou pokožku. Cítím, jak se má krev sráží v důsledku tvoření malých modřin. Tohle zažívám poprvé. Je to zvláštní pocit, ale přesto příjemný. Po mém těle probíhá příjemné mravenčení. Ale přece nenechám Zayna, aby mě líbal.

Svými prsty vjedu do jeho havraních vlasů, ,,Přestaň." zasyčím a zatahám jej lehce za vlasy, což způsobí, že Zayn tiše vzdechne. Jakoby má slova neslyšel - i nadále pokračuje v tvoření malých modřinek na mém krku. Náhle skousnu svůj spodní ret. Na pravé straně krku, kde se nyní nachází jeho rty, mně z nepochopitelného důvodu cosi zabolí. Už to přestává být příjemné jako zpočátku.

Kolem nás je ruch. Poté, co se ke mně Zayn přihlásil, si nás nikdo nevšímá. ,,Okamžitě přestaň, Maliku." zavrčím a stisknu jeho rameno, jakmile vytvořená modřinka na mém krku bolestí zapulzuje. ,,Popros." uchechtne se do pokožky mého krku. Svým nosem se otře o mou tvář, na kterou mě následně provokativně políbí. Jeho rty sjíždí po mé tváři, přes čelist až k mému krku, u kterého se opět zastaví. Aby toho nebylo málo, tak se jeho nenechavé dlaně objeví na mých bocích, které následně něžně stiskne.

,,Naser si, nebudu prosit! Okamžitě mě pusť nebo dojdu pro Harryho!" pronesu varovně, přičemž jeho ruce překryju svými, snažíc se je oddělat z mého těla. Jedna jeho ruka z mého boku přece jen zmizí, ale hned na to se objeví na mém pozadí, přes které mě drze plácne. Slabě nadskočím a překvapeně vydechnu. Co si to dovoluje?! Nejsem žádná jeho soukromá děvka! Takhle mě osahávat nebude.

,,Být tebou zůstanu v mojí přítomnosti. Nemůžu ti totiž slíbit, že tě jeden z těhlech kriplů neznásilní." zašeptá do mého ucha. ,,Jakej je rozdíl, když mě znásilní někdo z nich nebo ty?" odfrknu si. Zaynova hlava spočine na mém rameni, jeho rty blízko mého krku, na který náhle vtiskne něžný polibek.

,,Jsi v tom tak sexy, Beatrice." pronese, přičemž i svou druhou dlaň přiloží na mé pozadí, přes které mě začně provokativně hladit - občas jej chvilkami stiskne. Má slova úspěšně ignoroval - místo zodpovězení mého dotazu mele naprosté nesmysly. Až později mi dojde význam jeho slov.

Cože to řekl? Sám Zayn Malik prohlásil, že jsem v něčem sexy? Ten se musel hodně sjet, jinak by něco takového nepronesl. Ale nebudu lhát, jeho slova mě maličko potěšila, což se nedá říct o jeho dotecích. Ani zdaleka se mi nelíbí, že se mě dotýká takto intimně, když se ke mně nechová mile. Pravděpodobně se ani neumí chovat mile. Anebo co já vím, proč se chová jako naprostý idiot.

,,Dej ty svoje pracky pryč, Maliku." varuju jej, načež si odfrknu. Opravdu poprvé se mě někdo takto dotýká. Mám z jeho doteků smíšené pocity. Jsou příjemné - po mém těle probíhá příjemné mravenčení. Ale na druhou stranu nejsou příjemné, protože to jsou právě jeho doteky.

Abducted [Z.M.]Kde žijí příběhy. Začni objevovat