🌸 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟑𝟖 🌸

369 23 13
                                    

🌸

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

🌸

Madeline godzinę później wróciła do domku, nie zastając tam Nicky'ego. Zaczęła zastanawiać się, gdzie poszedł i co teraz robi. W głowie układała teraz najgorsze scenariusze.

Posadziła Kenzie na łóżku, również na nim siadając. Westchnęła ciężko, jednak z chwilą później poczuła wibracje swojego telefonu, dlatego wyciągnęła go z kieszeni swoich jeansowych spodenek.

Bubulek mój🤤💕
Wrócę, gdy ochłonę. Nie chcę zrobić Tobie lub Kenzie, czy Michaelowi krzywdy. Przepraszam za to, co się stało, i za to, co powiedziałem. Byłem wściekły.

Pani Harper😍❤️
Nie gniewam się, Nicky. Wracaj jak najszybciej. Kocham Cię.

Bubulek mój🤤💕
Też Cię kocham, Madeline. Wystroisz siebie, Kenzie i Michaela na godzinę osiemnastą?

Pani Harper 😍❤️
Jasne, ale po co?

Bubulek mój🤤💕
Mam niespodziankę.

Pani Harper😍❤️
Dobrze. Do zobaczenia, Nicky 💓.

Bubulek mój🤤💕
Do zobaczenia, kochanie. Muszę jeszcze załatwić coś z niespodzianką. Wrócę za około godzinkę. Pamiętaj, że bardzo mocno Cię kocham 💗.

Wyświetlono.

— Nicky będzie za godzinę. Nie martw się, Michael. Wszystko jest w porządku, wszystko sobie wyjaśniliśmy.— odpowiedziała i potarła jego policzek, czując rączki córki na swojej klatce piersiowej.

— Mama.— usłyszała Madeline, przez co rozszerzyła oczy. Otworzyła usta ze zdumienia, patrząc z niedowierzaniem na córkę, niemal ze łzami w oczach.

— Ślicznie, skarbie.— zachichotała i ucałowała jej czoło. Michael uśmiechnął się, biorąc jakąś zabawkę, aby pobawić się z dziewczynką.

Różowowłosa odetchnęła z ulgą, kładąc się na materacu, rozkładając ramiona, ale ona także dołączyła do zabawy swojej córki i brata.

🌸

Madeline obejrzała się w lustrze, zastanawiając się, czy wygląda tak, jak planowała. Była ubrana w śliczną, różową sukienkę do kostek z wycięciem na boku. Suknię ozdabiały różne gwiazdki, cyrkonie, tiul, koronka i inne błyskotki, nadając sukience piękny wygląd. Na sobie miała także białe szpilki, oczywiście pierścionek zaręczynowy i obrączkę oraz naszyjnik, który dostała o Nicky'ego. Połowa jej długich różowych włosów były związane w kitkę, a reszta pozostała rozpuszczona. Miała mocny makijaż – powieki miała pomalowane na kolor różowy z brokatem, usta podkreśliła błyszczykiem oraz doczepiła długie rzęsy.

— No, jestem gotowa.

Wyszeptała z uśmiechem, odwracając się w stronę Michaela, który siedział z otwartymi ustami, ciągle przyglądając się siostrze.

Jesteś Całym Moim Światem • Nicky Harper Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz