🌸 𝐂𝐇𝐀𝐏𝐓𝐄𝐑 𝟏 🌸

2K 59 25
                                    

🌸

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

🌸

Pięć lat później.

Madeline trzymała Nicky'ego za rękę, gdy stali przed swoim nowym domem. Kiedy osiągnęli osiemnasty rok życia, wyprowadzili się i zamieszkali w wynajmowanym mieszkaniu, ale teraz kupili własny, ogromny dom z ogrodem. Nie chcieli obciążać Anne i Toma ich utrzymaniem, więc postawili na swoim i wyprowadzili się, jednak byli częstymi gośćmi w domu rodzinnym Harperów. Anne nie mogła pogodzić się z tym, że w domu nie ma już nikogo prócz jej męża Toma i Pazurzastego. Prosiła, aby ktokolwiek został, ale rodzeństwo chciało dać rodzicom wolność. Musieli się usamodzielnić.

Nicky i Madeline zostali bardzo sławnymi piosenkarzami, celebrytami, znanymi na całym świecie. Wszystkim podobała się ich muzyka, a zarabiali niemało, bo grube miliony, dlatego było ich stać na ogromny dom. Pracowali w jednej wytwórni muzycznej, dlatego nawet w pracy byli nierozłączni. Ricky został znanym i szanowanym naukowcem, Dicky pracował w jednej z wytwórni filmowej, ale lubił także malować, natomiast Dawn została zawodową tancerką.

— Wchodzimy?— zapytał Nicky, patrząc na narzeczoną, która z szerokim uśmiechem skinęła głową. Ich własny dom to było ich największe marzenie. Madeline zawsze marzyła o wielkim domu z ogródkiem, a teraz jej marzenie zostało spełnione.

Podszedł do drzwi domu z białą, elegancką elewacją, wyciągnął z kieszeni swoich spodni pęk kluczy, znalazł odpowiedni i otworzył drewniane drzwi. Madeline na sam ten widok pisnęła z zachwytu, podbiegając do narzeczonego.

Kiedy weszło się do środka, po lewej stronie przy wejściu znajdowało się oddzielne pomieszczenie, jednak bez ściany głównej i drzwi – było otwarte. Podłoga w calutkim domu była drewniana i biała. W kącie znajdował się różowy, wygodny fotel z wysokim oparciem, obok niego stoliczek z różowymi różami, które Madeline wcześniej zakupiła, a pod fotelem rozpościerał się biały dywan z czarnymi wzorami. Ściany pokrywały lustra, sięgające od podłogi aż do sufitu. Naprzeciwko fotela znajdowała się biała, wysoka szafa – również z lustrem na drzwiach – oraz komoda na buty. Kilka metrów naprzeciwko wejścia, tuż przy ścianie w kolorze różowym, znajdowała się biała komoda, również z różowymi różami w białym flakonie. Znajdowały się tam także świeczki. Metr od komody znajdowały się białe, drewniane drzwi, prowadzące do jednej z łazienek.

Naprzeciwko wejścia stała przeszklona kabina prysznicowa, a tuż po prawej stronie od wejścia biały blat na całej długości ściany. Na blacie znajdowały się ozdobne kwiaty, świeczki oraz stos białych ręczników. Nie można było zapomnieć oczywiście o kranie i ogromnym, podświetlanym lustrze w kształcie gwiazdy. Przy jednej ze ścian znajdowała się także toaleta. Obok drzwi od łazienki znajdowały się takiego samego koloru drzwi do garażu.

Kiedy zeszło się po schodach, po lewej stronie była spiżarka z masą słodkości i innego jedzenia, a na wprost znajdowało się miejsce na samochody, rowery i inne pojazdy.

Jesteś Całym Moim Światem • Nicky Harper Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz