Jangan lupa vote and comment banyak-banyak okay!🥰💛Happy reading readers sekalian!
🌻🌻🌻
"Abang Reen!!!! Abang Reeq!!!!" Jerit Arisa dengan kuat dari ruang tamu untuk memanggil abang kembarnya itu. Bukan sahaja dia menjerit malah dia memukul periuk belanga Aira dengan senduk agar abang-abangnya itu turun.
Maklumlah Aira dan Haufan keluar berdating, jadi hanya tinggal anak-anak sahaja di rumah. Tua-tua pun sibuk nak berdating ceh!
"Kuài xiàlái!!!!!! (Cepatlah turun!!!!!!)"
"Apa benda memekak ni Arisa!" Jerit Hazreeq sambil menuruni anak tangga diikuti dengan Hazreen yang sedang mendukung Afiya di belakangnya.
"Arisa nak pergi kedai bunga, so abang reen dengan abang reeq kena bawa. Mummy and daddy keluar" ujar Arisa sambil mematangkan gigi putihnya.
"Pergi dengan abang reeq tu, abang reen kena jaga Afiya" baru sahaja Hazreeq ingin membalas kata-kata Hazreen namun tiba-tiba sahaja si kecik Afiya menyampuk.
"Nak ikut!"
"No!" Balasan Hazreen laju sememanganya dia sungguh malas ingin keluar pada petang itu.
Afiya pula sudah tersebek-sebek ingin menangis. Matanya sudah mula berlinangan dengan air mata sambil memandang Hazreen until meminta simpati.
"Haa tak tahu, abang reen buat baby fiya nangis" provok Arisa sambil menuding-nuding jarinya ke arah Hazreen. Hazreen menjulingkan matanya ke atas.
"I'm sorry okay... Don't cry baby" Hazreen cuba untuk memujuk Afiya. Afiya memandang tepat pada mata Hazreen dengan pandangan yang sedih.
"Alright baby, we will follow abang reeq and kakak Arisa okay" ujar Hazreen mengalah. Lemah betul dia dengan pandangan mata adik bongsunya itu. Afiya pun bersorak kegembiraan. Mereka berempat pun segera bersiap.
Hillman ditinggalkan di rumah bersama-sama dengan Haiden dan Haider kerana Hilman masih lagi tidur.
🌻🌻🌻
Flamenia Florist
Mereka berempat memilih untuk membeli bunga dia Flamenia Florist. Memang kebiasaanya Hazreeq akan membeli bunga di kedai ini untuk diberikan kepada kekasih-kekasihnya.
"Selamat datang ke Flamenia Florist" ujar Eryna sebaik sahaja mendengar pintu itu dibuka. Sedikit pun dia tidak menoleh kerana sibuk menyusun bunga-bunga yang baru sampai sebentar tadi.
"Abang reeq, tolong Arisa pilihkan bunga yang sesuai untuk anniversary mummy dengan daddy" pinta Arisa sebaik sahaja mereka masuk ke dalam kedai tersebut.
"Ya Allah, abang reeq lupa la, hari ni anniversary mummy dengan daddy" ucap Hazreeq sambil menepuk dahinya.
Patutlah Haufan hanya keluar berdua sahaja bersama Aira kerana kebiasaanya mereka akan membawa Afiya dan Hilman keluar sekali.
"Abang reeq tak tahu la, biasanya abang reeq beli bunga untuk girl-girl abang reeq je. Tu pun beli roses je"
"Afiya rasa bunga apa yang sesuai ye?" Soal Hazreeq sambil menunduk untuk menyamai ketinggiannya bersaman Afiya. Hazreen sedang mencari parkir di luar jadi hanya mereka bertiga yang masuk dahulu.
YOU ARE READING
That Girl Belong To The Devil!
Romance⇨ SIRI KE-2 YOU'RE MY STELLA kisah anak-anak Haufan Hazzan dan Aira Medina Siapa masih ingat lagi Hazreen dan Hazreeq?! Haa mereka berdua ni la anak kembar sulung kepada Haufan dan Aira. Now umur mereka sekarang pun dah masuk 22 tahun dan merupakan...