Sempena 1st December sis update untuk readers kesayangan semua🥰
Jangan lupa vote and comment😉🤍
" Wǒ bù xǐhuān nǐ" ujar Hazreen kepada pelajar perempuan itu. Raut wajah perempuan itu pun sudah bertukar suram tambahan pula orang di sekeliling mereka mula berbisik.
Eryna yang mendengar itu mula menunjukkan blurnya. Sudalah dia masih lagi begginer dalam mempelajari bahasa Mandarin.
"Wǒ tu saya...." Otak Eryna mula meloading satu-satu perkataan yang di sebut oleh Hazreen. Masa-masa macam ni lah kau boleh jadi slow wahai otak marah Eryna di dalam hati.
"bù tidak... nǐ tu awak aduhhh! xǐhuān tolonglah otak proses cepat-cepat" gesa Eryna.
"Haaaa suka! Saya tak suka awak!" jerit Eryna tiba-tiba sehingga semua mata memandang ke arahnya. Termasuklah Hazreen. Eryna terus sahaja tersenyum kekok sambil menundukkan wajahnya kerana malu dengan kelakuannya sendiri.
"Mulut kau ni memang tak boleh control betul la Eryna" marah Eryna terhadap dirinya sendiri.
Semua tidak menghiraukan Eryna dan terus berpaling semula memandang adegan di hadapan mereka. Kelihatan pelajar perempuan itu masih cuba untuk meluahkan perasaanya dan dengan berani menyentuh lengan Hazreen.
Hazreen menjeling tajam ke arah perempuan itu. Berani betul memegang lengannya tanpa fikir panjang kek yang berada di tangannya itu ditolak oleh Hazreen tepat-tepat mengenai muka pelajar perempuan itu.
"What the hell bro!" Ujar Hazreeq lalu terus berdiri mendekati Hazreen. Begitu juga Rayyan dan Aliq.
"Reen, dia perempuan kot" tegur Aliq sambil memaut bahu Hazreen namun Hazreen hanya diam.
Kesemua mereka tercengang dengan tindakan berani yang dilakukan oleh Hazreen. Eryna juga turut terkaku, sambil menekup mulutnya. Semamangnya benar lah apa yang dikatakan oleh pelajar di sini Hazreen seoarang devil yang sangat kejam tidak kira sama Ada dengan lelaki atau perempuan.
Dan hari ini, Eryna melihat betul-betul di hadapan matanya kekejaman Hazreen. Sungguh dia tidak mempunyai perasaan belas kasihan mahupun terhadap perempuan.
Pelajar perempuan itu cuba menahan tangisannya. Sungguh dia berasa malu dengan keadaannya sekarang, sudahlah di reject malahan mukanya pula penuh dengan krim kek.
"Se- senior" panggil pelajar perempuan itu dengan gagap. Dia berharap kejadian yang berlaku ini hanyalah tindakan tidak sengaja daripada Hazreen. Walaupun di perlakukan begitu, pelajar itu masih bersangka baik terhadap Hazreen.
"Aku takkan pernah suka dengan perempuan yang macam kau. Mark my words" ujar Hazreen sinis sekali risk wajahnya ketat sahaja. Mata pelajar perempuan itu sudah bergenang dengan air mata.
YOU ARE READING
That Girl Belong To The Devil!
Romance⇨ SIRI KE-2 YOU'RE MY STELLA kisah anak-anak Haufan Hazzan dan Aira Medina Siapa masih ingat lagi Hazreen dan Hazreeq?! Haa mereka berdua ni la anak kembar sulung kepada Haufan dan Aira. Now umur mereka sekarang pun dah masuk 22 tahun dan merupakan...