Jangan lupa vote and comment banyak-banyak 😉💛
"Sayang!" Terjah Shawn ke dalam bilik H4. Khabar angin tentang Eryna menjadi hamba kepada Hazreen tersebar luas. Sebaik sahaja dia mendengar khabar angin itu dia menjadi tidak tentu hala fokusnya di dalam kelas sudah hilang. Apa yang difikirkan sekarang ini ialah keselamatan Eryna.
Terus sahaja dia menarik tangan Eryna agar menjauhi Hazreen. Kelihatan ada aura ketegangan di situ apabila Hazreen dan Shawn saling bertatapan dengan tajama antara satu sama lain.
"Jangan kacau kekasih aku" ujar Shawn dengan tegas. "Kalau kau nak hamba, ambil aku jadi galang gantinya bukan Eryna" tambah Shawn lagi. Eryna menyentuh perlahan bahu Shawn agar tidak mencari masalah.
"No Eryna!" Shawn membantah apabila Eryna memandangnya dengan pandangan jangan risau akan dirinya.
"Well macam kau dengar, dia yang cari pasal dengan aku jadi dia lah yang kena bertanggungjawab lagipun aku tak nak kau" balas Hazreen sinis sambil menyilangkan tangan di dadanya.
"Kau tak boleh ke bertimbang rasa sikit dengan perempuan hah!" Tengking Shawn yang sudah tidak tahan akan amarahnya. Selalu dia mendengar kekejaman Hazreen dan dia tidak sanggup untuk melihat Eryna di perlakukan begitu.
Shawn pun meluru ke arah Hazreen untuk menumbuknya namun Hazreen bertindak lagi pantas dengan mengelak dan menumbuk kuat perut Shawn. Jatuh terduduk Shawn kerana kesakitan tumbukan di perutnya itu. Eryna terus meluru ke arah Shawn.
"Sudah! Jangan cederakan Shawn dia takde kaitan dalam hal kita" Eryna cuba mempertahankan Shawn.
"Jadi?"
"Saya setuju jadi hamba awak" sebaik sahaja mendengar persetujuan daripada Eryna itu Hazreen tersenyum sedikit. Nampaknya rancanganya berjaya.
Tak lama lagi Eryna bakal jadi milik dia seorang sahaja.
YOU ARE READING
That Girl Belong To The Devil!
Romance⇨ SIRI KE-2 YOU'RE MY STELLA kisah anak-anak Haufan Hazzan dan Aira Medina Siapa masih ingat lagi Hazreen dan Hazreeq?! Haa mereka berdua ni la anak kembar sulung kepada Haufan dan Aira. Now umur mereka sekarang pun dah masuk 22 tahun dan merupakan...