BAB 5

11.1K 636 48
                                    

Sorry late update! Banyak kerja yang perlu di siapkan 😭 hope readers sekalian masih ingat ye cerita ni!

Jangan lupa vote and comment okay!🥺

🌻🌻🌻

"Hello Eryna yang cantik!! Dah habis waktu kerja kan? Haaa apa lagi jom la!" ajak Shawn sambil tersengih-sengih.

"Hah? Nak pergi mana? Malas la" ujar Eryna.

"Jom la! Kita pergi tengok wayang ke makan-makan ke?" ajak Shawn dengan penuh harapan.

"Jom la Eryna sayang.... Eryna yang cantik" pujuk Shawn sambil mengerdipkan matannya. Eryna yang cair melihat kecomelan Shawn pun terus sahaja bersetuju. Tidak mampu untuk dia menolak ajakan crushnya itu.

"Iyelah! Kejap saya pergi ambil barang dekat locker" ujar Eryna lalu menuju ke bilik pekerja.

"Yes!! Aku tekad nak confess hari ni juga"ujar Shawn sambil tersenyum memandang Eryna.

"Heii termenung apa tu? Cepat la" jerit Eryna yang sudah pun berada di pintu keluar kedai bunga tersebut. Shawn segera mendekati Eryna dan beriringan keluar bersama Shawn.


🌻🌻🌻


Satu jam kemudian mereka pun tiba di hadapan mall. Sebaik sahaja Shawn memarkirkan keretanya mereka berdua beriringan masuk ke dalam mall tersebut. Mereka berdua menuju ke tempat pawagam untuk menonton wayang.

Shawn menyuruh Eryna menunggunya, dia ingin belanja Eryna menonton wayang. Jadi Shawn yang pergi memilih cerita dan seat untuk mereka duduk.

"Nah!" Shawn menghulurkan secawan air ice lemon tea kepada Eryna.

"Terima kasih... Nanti saya bayar balik ye" ujar Eryna sambil menyambut huluran air daripada Shawn.

"Hish tak payah aku cakap. Aku belanja la. Dah jom" ujar Shawn lalu berjalan masuk ke dalam pawagam tersebut. Sebaik sahaja Eryna masuk dia memandang pelik ke arah Shawn yang sudah pun melabuhkan punggungnya di seat.

Pelik kenapa?

Sebab Shawn duduk di seat couple?! Adakah dia salah tengok?!

Sebab Shawn duduk di seat couple?! Adakah dia salah tengok?!

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

"Shawn... Kita salah seat ke?" bisik Eryna yang masih lagi berdiri itu. Dia berasa ragu-ragu mahu duduk di seat couple itu.

"Salah apanya? Betul la tempat duduk kita dekat sini" ujarnya sambil menunjuk nombor kerusi mereka.

"Tapi.....

That Girl Belong To The Devil!Where stories live. Discover now