POV Chrisa
Dzisiaj był w końcu dzień .Dzień,w którym poznam rodziców Alex .Oznaczało to,ze nie będziemy się już ukrywać .
W końcu mogę publicznie trzymać ją za rękę ,w końcu mogę ją całować publicznie i wreszcie mogę powiedzieć światu,ze jest moja.
Ale jednocześnie byłem bardzo zdenerwowany .Co jeśli mnie nie polubią?Co jeśli spróbują przekonać Alex ,ze nie jestem dla niej dobry?Właśnie wtedy jestem wyrwany z moich myśli,gdy Alex podchodzi za mną i obejmuje mnie ramionami.
-Cześć kochanie-mówi nieśmiało.
Mogę powiedzieć ,ze wyczuła moje zdenerwowanie ,zanim jeszcze zacząłem coś mówić.
-Będzie dobrze ,kiedy moi rodzice zobaczą ,jak bardzo mnie uszczęśliwiasz, jestem pewna ,ze cię pokochają-uśmiecham się do mnie ,a ja całuję ją w policzek.
Naprawdę mam taką nadzieję .
POV Alex
Zaskakująco nie jestem tak zdenerwowana ,jak myślałam ,ze będę.Chris uświadomił ni,ze bez względu na to ,co mówią moi rodzice ,nadal będziemy się kochać tak samo. Take wsparcie moich rodziców byłoby niesamowite i wiem ,ze wiele by to znaczyło dla Chrisa ,ale jeśli nas nie wspierają , to takie jest życie,nie wszyscy zgodzą się z tym związkiem ,ale tak długo ,jak Chris i ja jesteśmy szczęśliwi,naprawdę wszystko się liczy.
-Więc jak mam ją nazwać?powinienem ją przytulić ?podać im rękę?
Jak mam........
-Będzie dobrze ,po prostu bądź sobą i jak oni mogą cię nie kochać ?-mówię ,odcinając Chrisa od jego nerwowego bełkotu.
POV Chrisa
-Ok Chris ,jesteś gotowy hmm?-słyszę wołanie Alex z dołu mojego domu.
-Tak ,chwileczkę kochanie -mówię ,chwytając naszą walizkę.
Postanowiłem założyć białą koszulę i czarną dżinsy ,ponieważ mamy dziś wieczorem spotkać się z rodzicami Alex w ich domu na kolacji .Ponieważ mieszkają w Kanadzie ,przylecieliśmy tam dziś rano ,aby dotrzeć tam późnym popołudniem ,a następnie udaliśmy się do domu rodziców Alex na obiad .
Postanowiliśmy nie zostawać tam ,więc mieszkaliśmy w pobliskim hotelu, zdecydowaliśmy ,ze byłoby to zbyt niezręczne- zwłaszcza jeśli jej rodzice są przeciwni naszemu związkowi.
Chwytam naszą walizkę i wychodzę za drzwi pakuję swoje rzeczy do samochodu,Alex całuje mnie w usta i mówi -wszystko będzie dobrze.
Naprawdę mam nadzieję ,ze mam rację.
CZYTASZ
Chris Evans
RomanceOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie