2 miesiące później
Jestem teraz w 18 tygodniu ciąży i widać mój mały brzuszek .Zaczęłam mieć wiele zachcianek.
Czasami w środku nocy mam ochotę na czekoladę i Chris pobiegnie do lodówki i przyniesie mi.
Był niesamowity .Chrisowi pozostało tylko 2 tygodnie do filmowania i jestem naprawdę podekscytowana powrotem do domu i zamieszkaniem z Chrisem ,a potem zakładaniem pokoju dziecięcego.Nadal nie wiemy ,co mamy ,ale umówiłam się na spotkanie w tym tygodniu ,w którym wrócimy i nie mogę się doczekać ,aż się dowiemy .
POV Chrisa
Zastały mi tylko 2 krótkie tygodnie kręcenia ,potem Alex i ja możemy wrócić do domu.
W końcu możemy załatwić rzeczy dla dziecka,takie jak udekorowanie pokoju dziecięcego ,przeniesienie wszystkich rzeczy Alex i ustalenie płci dziecka .
Naprawdę nie ma dla mnie znaczenia ,co mamy ,bo kocham to bez względu na wszystko ,to moje dziecko.Część mnie pragnie chłopca ,a druga część pragnie małej dziewczynki.
Ale zawsze możemy mieć więcej dzieci . W końcu zawsze chciałem mieć dużą rodzinę. Za kilka dni są urodziny Alex i chcę zrobić coś specjalnego .Postanawiam,ze zabiorę Alex pociągiem do Paryża ,gdzieś ,gdzie zawsze chciała iść.
Pamiętam ,kiedy pierwszy raz się spotkaliśmy ,powiedziała mi ,ze numer 2 na jej liście marzeń to miłość w Paryżu .
CZYTASZ
Chris Evans
Roman d'amourOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie