POV Alex
Dojeżdżamy do restauracji i naprawdę się denerwuję. Gospodyni prowadzi nas do naszego stolika i widzę ,jak reszta załogi siedzi i się śmieje.
Jestem trochę zdziwiona ,uwielbiam filmy.Widzę Scarlett Johansson ,Jeremy ego Rennera,Marka Ruffalo, Chris Hemswortha i Roberta Downeya Jr, siedzących razem przy stole.
Chris odchrząkuje i wszyscy obracają się zgodnie. Scarlett wstaje pierwsza i przytula mnie -Miło cię poznać ,Alex ,prawda -pyta.
-Tak ,też miło cie poznać -uśmiecham się .Następnie reszta obsady przedstawia się i razem z Chrisem siadamy przy stole.
W większości rozmowa toczyła się ,skąd jestem ,rozmawiają o filmowaniu i to wcale nie jest niezręczne .Ale pytanie wciąż nad nami unosi jak gęsta chmura :u moim wiekiem ,
Scarlett pyta-A wiec Alex ,ile masz lat -To znaczy po prostu wydajesz się umm-młoda -jąka się .
Chris ściska moją dłoń a ja uśmiecham się do niego ,po czym mówię-Hmm mam 17 lat.
-Prawię 18 -dodaje Chris .I cicho chichoczę słysząc ,jak próbuje poprawić sytuację.
Wszyscy patrzą na każdego ,nie wiedząc ,co powiedzieć .Chris przerywa ciszę mówiąc -Wiem ,o czym myślicie ale naprawdę się kochamy i sprawiliśmy ,ze to zadziałało , tylko się liczy-wszyscy się uśmiechają .
-Chris jest szczęśliwy ,ze jesteście razem -mówi Mark
-Tak wiek to nic innego jak liczba prawda-Robert się śmieje.
Kiedy wszyscy biorą udział we własnej rozmowie ,Chris całuje mnie w policzek i szepcze -Kocham cię -po czym kładzie swoją dużą dłoń na moim brzuchu i szepczę
-Tatuś też cię kocha.
CZYTASZ
Chris Evans
Любовные романыOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie