Część 27

384 17 0
                                    


Dziś Chris zaczyna filmować .Przykro mi ,ze nie będę mogła spędzać większej części z Chrisem ,ale przynajmniej oboje byliśmy razem w Londynie .

Mogę powiedzieć ze Chris nie chce zostawiać mnie tutaj samej zwłaszcza odkąd dowiedział się,ze jestem w ciąży.Wczoraj wieczorem przewracał się i rzucał w łóżku ,a kiedy obudziłam się dziś rano ,spacerował po kuchni.

Próbowałam go uspokoić i powiedzieć ,ze nic mi nie będzie i ze to tylko 3 miesiące ,ale nic nie uspokaja jego nerwów .

-Naprawdę nie lubię zostawiać cię samej w mieszkaniu ,kochanie -zmartwiony Chris .

-Nic mi nie będzie -zapewniałam go 

-A poza tym i tak   mam dużo czytania do nadrobienia .-kontynuuje.

Mogę sobie tylko wyobrazić ,jak będzie, kiedy urodzi się dziecko i będzie musiał kręcić kolejny film.

POV Chrisa   

Uwielbiam aktorstwo i dopóki nie poznałem Alex ,był to mój priorytet numer jeden ,poza rodziną .Ale teraz myślę tylko o tym ,jak bardzo nie chcę kręcić tego filmu.

Może trochę przesadzam ,ale jedyne ,czego chce ,to lecieć z Alex do Los Angeles i być z nią  przez całą ciąże .Teraz ,kiedy kręcę ,utknęliśmy w obcym kraju na następne 3 miesiące. Właśnie wtedy wpadło na pomysł ,dlaczego nie zabiorę ze sobą Alex na plan?.Jedynym problemem jestem to ,ze nie wiedzą o Alex ,nie wiedzą o jej wieku i nie wiedzą ,ze jest w ciąży .  

Chris EvansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz