POV Alex
Dzisiaj dowiadujemy się o płci dziecka. Powiedzieliśmy rodzinie Chrisa i są bardzo podekscytowani ,ale chcę powiedzieć to mojej rodzinie po dzisiejszym spotkaniu .Przynajmniej są tysiące mil stąd ,więc nie będzie tak żle .
-Jesteś gotowa kochanie ?-pyta Chris z uśmiechem na twarzy .Wyraźnie podekscytowany .
-Tak tylko trochę zdenerwowana -mówię całując go w policzek i razem wychodzimy .
Przyjeżdżamy do kliniki ,meldujemy się u recepcjonistki i siadamy w poczekalni .Niewiele mówiłam i naprawdę się denerwuje .A co jeśli nie usłyszymy bicia serca ? Mam tylko nadzieje ,ze nasze dziecko jest zdrowie .Chris zauważa moje zdenerwowanie i kładzie uspokajająco dłoń na moim kolanie .
-Wszystko będzie dobrze ,Alex -uśmiecha się Chris .
To ,co prawdopodobnie trwało 10 minut ,wydawało się wieczne .
-Alex Swan -ciemnowłosa kobieta nasz woła .Chris bierze mnie za rękę ,gdy idziemy za panią do małego pokoju .
-Lekarz zaraz będzie -uśmiecha się .
Siadam na łóżku i czekam .Wkrótce kobieta ,która przedstawia się jako doktor Granger ,podnosi moją koszule odsłaniając mój teraz brzuch i wylewa zimny żel na mój brzuch .Chris ściska moją dłoń ,patrzę i uśmiecham się do niego .
Następnie kobieta kładzie różdżkę na moim brzuchu i porusza nią .
-To jest twoje małe dziecko -mówi wskazując na ekran ,na którym widzę główkę i małe ciało .
-Chcesz poznać płeć ? -pyta .
-Tak !-Chris i ja mówimy jednocześnie .
-To dziewczynka ! -lekarz mówi .
Patrzę na Chrisa ,który ma łzy w oczach ,a on pochyla się ,żeby mnie przytulić .
-Kocham cię -szepcze mi do ucha - I kocham cię ,maleńka -mówi kładąc na moim brzuchu rękę .
CZYTASZ
Chris Evans
RomanceOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie