Część 42

333 13 2
                                    


POV Chrisa

Po około 7 godzinach porodu Alex urodziła naszą piękną córeczkę o imieniu Lilli .Po raz pierwszy trzymałem w ramionach jej małe kruche ciało i już czułem do niej więcej miłości ,niż myślałem ,ze to możliwie .Ostrożnie podaję Lilii Alex ,całując ją w czoło ,a kiedy patrzę na moje dwie piękne dziewczyny ,czują się jak najszczęśliwszy mężczyzna na ziemi .

POV Alex      

Po 7 strasznych godzinach porodu urodziłam swoją piękną córkę Lilli .Jestem w szpitalu już od 2 dni i dziś w końcu wracam do domu .

Chris kazał mi usiąść na wózku inwalidzkim -Chociaż nie chciałam ,nalegał .Podwiózł mnie do samochodu ,z Lilii  w moich ramionach i zapięliśmy ją w jej fotelik samochodowym , a  ja usiadłam z nią z tyłu ,podczas  gdy Chris ostrożnie jechał do domu.

-Wiesz ,ze możesz jechać trochę szybciej -zachichotałam 

-Po prostu nie chcę  uderzać  w żadne nierówności i przestraszyć Lilii.-mówi zmartwiony Chris .

Chichoczę na jego odpowiedź i postanawiam pozwolić mu prowadzić tak ,jak było .Kiedy docieramy do naszego domu, Chris szybko  wstaje z siedzenia kierowcy ,odpinając Lilii z jej fotelika samochodowego i wnosząc ją do domu.

-Więc Lilii ,to jest twój dom-mówi Chris do śpiącego dziecka w jego ramionach ,zanim udaje się do pokoju dziecięcego i delikatnie umieszcza ją w łóżeczku .

Podchodzie do łóżeczka ,a  Chris obejmuje  mnie ramionami w talii i umieszcza brodę w zgięciu mojej szyi. Stoimy  w ciszy ,podziwiając nasze piękne nowo narodzone dziecko.

Chris EvansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz