Część 40

344 10 0
                                    


POV Alex 

Obudziłam się dziś rano ,zauważając ,ze Chris nie jest w łóżku .Wychodzę z naszej wspólnej sypialni do kuchni i widzę Chrisa stojącego przy wejściu z dwiema  walizkami .Miał na sobie czapkę z daszkiem i obcisłą koszulkę ,która podkreślała jego część ciała i bicepsy .

                Wyglądał seksownie .

Wyrwałam  się ze snu jawie ,gdy Chris podszedł do mnie i całował mnie w czoło .

-Po co to wszystko ,zostawiasz mnie ?-żartowałam Chris wygląda na trochę smutnego i mówi ,ze nigdy mnie nie opuści ,zanim nie powie -Jedziemy na wycieczkę !

Szybko zjadłam śniadanie ,podczas gdy Chris ładuje bagaże do samochodu .

-Więc dokąd dokładnie idziemy ?-pytam kiedy zaczął  prowadzić .

-Czy pamiętasz ,kiedy pierwszy raz się  spotkaliśmy ,powiedziałaś mi ,ze właśnie przeprowadziłaś się do Kalifornii i nie miałaś okazji robić żadnych turystycznych rzeczy ?

            Wow ,to wydawało się wieki temu . 

-Cóż  ,właśnie to robimy ,mam wszystko zaplanowane -kontynuuje podekscytowany ,wręczając mi mapę z czerwonymi okręgami .

-Najpierw jedziemy do San Diego ,potem jedziemy na plaże Laguna ,potem kierujemy się do Santa Monica ,a potem z  powrotem przez San Fran -mówi Chris ,wyraźne podekscytowany .  Jego podniecenie sprawiło ,ze zachichotałam .

-Ok ,nie mogę się doczekać !-mówię 

Po kilku godzinach jazdy w końcu docieramy do naszego pierwszego  przystanku . 

Chris wysiada ,a potem biegnie dookoła samochodu ,żeby im pomóc .Wysiadam z samochodu i widzę tylko skaliste klify i drzewa otaczające duże jezioro  .To było piękne .Tak spokojny  zupełnie inny niż w Los Angeles .Chris wyciąga z samochodu  kosz piknikowy i  prowadzi nas do wody .Następnie kładzie koc na brzegu jeziora ,gdzie co jakiś czas napływa przypływ i chlapie nasze stopy .Widok był niesamowity. Przy cały stresie ,przez który ostatnio przechodziliśmy ,właśnie tego potrzebowaliśmy .

-Kocham cię Chris -mówię 

-Kocham cię Alex .

-Kocham cię Alex

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.
Chris EvansOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz