Chris spojrzał na mnie zmartwieniem w oczach...-Chris ,zaczęłam -Okłamałam cie i bardzo mi przykro ,po prostu nigdy nie myślałam ,ze będzie tak poważnie ,a ja......
-Alex -Chris odcina mnie ,kładąc dłoń na moim ramieniu .
-Co jest?
Mimo ,ze spokojny i opanowany ,mogę powiedzeń ,ze był zdenerwowany w środku.
-Wiesz jak ,kiedy się poznaliśmy ,powiedziałam ci ,ze mam 23 lata?
Skinął głową wyraźnie pamiętając ten moment.
-Nie mam 23 lat ,ja tak naprawdę mam 17 lat
Oczy Chrisa rozszerzyły się ,a jego twarz była mieszaniną gniewu ,szoku i bólu.
Nie mogłam dłużej znieść napiętej atmosfery ,więc przerwałam ciszę.
-Tak ,przepraszam ,nigdy nie wyobrażałam sobie ,ze czułabym się w ten sposób z tobą.Przepraszam i całkowicie,jeśli nigdy więcej nie chcesz mnie widzieć -płakałam
Chris pozostał spokojny -Proszę Chris ,powiedz coś!-Błagałam .
-Alex ,dlaczego ?dlaczego mnie okłamywałaś ?Masz 17 lat !Jesteś nastolatką! O Boże ,byłem z nastolatką?-Chris potarł skronie z niedowierzaniem .
-Słuchaj ,rozumiem,jeśli już nigdy nie chcesz mnie widzieć -powiedziałam ,chwytając moją torebkę i wstając ....i ku mojemu absolutnemu szoku ,Chris złapał mnie za nadgarstek .
-Nigdy nie powiedziałem,ze -powiedział surowo.
-Co?-zapytałam z niedowierzaniem ,drżąc dolną wargą ,gdy jestem blisko całkowitego załamania.
-Alex ,jestem zraniony i rozczarowany , okłamałaś mnie ,wprowadziłaś mnie w błąd .Ale to, co powiedziałem o tobie , było prawdą ,zakochałem się w tobie i te uczucie nie zniknie -powiedział szczerze .
-Więc o czym mówisz Chris ?-pytam nerwowo .
-Mówię ,ze jeśli chcesz dać tej relacji kolejną szansę ,ja też .
-Ale Chris co ludzie powiedzą?Co to...-ponownie odciął mnie swoim miękkim ustami.Chris od moich ,oderwał się pierwszy i powiedział.
-Nie obchodź mnie ,co ludzie myślą, wiek nie ma znaczenia dla mnie .Zakochałem się w tobie ,Alex Sawn i czy to nie wszystko ,co się liczy?-pyta .
Stałam przed tym pięknym ,silnym mężczyzną z nie dowierzałam .Jak mogłam mieć tyle szczęścia?
CZYTASZ
Chris Evans
RomanceOna - młoda 17 letnia dziewczyna która przeprowadziła się do Los Angeles On -26 letni aktor który zakochuje się nie znanej dziewczynie