Vladimir pov.
— Ez szerintem akkor is baromság. – mondtam és felvettem a sportcipőmet.
– Jaj, ne már! Legalább nézd meg! – mutatta a telóját Frans, mire nagyot sóhajtva megnéztem azt az új appot amiről beszélt nekem. Egy kis kék–fekete szív ikon rajta a felirattal: "Date or Hate"– Ráadásul baromi egyszerű! Feldob egy képet egy esetleges találatról és ha tetszik akkor "Date", ha nem tetszik akkor "Hate". – magyarázta lelkesen.
– Tehát úgy válogatod rajta a pasikat, mintha anyagot választanál a ruhához. – mondtam, mire felmordult.
– Vladi! Három hónapja nem randizol, ideje a tettek mezejére lépned! – mondta komolyan.
– Óh, ahogy te tetted Jeffery–vel? — kérdeztem gúnyosan, mire megforgatta a szemét és eltette a telefonját.
– Fogd be! – morogta és végre elindulhattunk haza.
A nevem Vladimir Mirikov, a dédnagyszüleim orosz bevandorlók voltak, de aztán a családunk letelepedett itt, Amerikában és a nagyszüleim valamint a szüleim már amerikai állampolgárok, ahogy én is. New York–ban lakom és pincérként dolgozok egy tradicionális orosz étteremben, ahol elég nagy figyelmet fordítottak az orosz nyelvtudásomra. Itt ismertem meg Frans–t is. Bár ő csak mosogató fiú, de a legjobb barátom. A legnagyobb közös pont az volt, hogy mind a ketten melegek vagyunk.
Haza értem és ledobva a cipőmet azonnal a fürdőbe vettem az irányt. Lezuhanyoztam és pizsamába bújtam, majd elővettem a gépemet és videózgatni kezdtem. Épp egy ugráló kutyát néztem, amikor a gépem feldobott egy hírdetést. Megint ez a hülye "Date or Hate" volt az. Azonban, most, hogy egyedül voltam, kezdtem kíváncsi lenni. Rá klikkeltem és azonnal feldobta a regisztrációs oldalt. Letöltöttem a telómra az appot és ott néztem tovább. Kitöltöttem, majd megnéztem a profilomat.Őrület, hogy ezt csinálom! A nevet pedig csak úgy röptében találtam ki, mert eszembe jutott az utolsó pasimtól kapott becenevem: Hófehérke. Aztán inkább letettem a telefont, de két perc múlva bizegni kezdett és amikor megnéztem máris 5 lehetséges találatom volt. Az első négyet azonnal "Hate"– eltem. Az utolsó azonban más volt: "Date".
ESTÁS LEYENDO
Date or Hate (Befejezett)
RomanceVladimir baratja unszolására feliratkozik egy vadonatúj randialkalmazásra, mivel az app meleg parokat is összehoz ezért bő a választék, de csak akkor kezdhetnek beszelgetni ha rányomnak a "Date" gombra. Vladimir megteszi és ez álltal egy olyan világ...