❤Harminchatodik🖤

1.4K 140 6
                                    

Igor pov.
Ket hét után aztán végre haza engedtek a kórházból, de persze alaposan elmagyarazták Mathilda–nak, hogy mit szabad és mit nem szabad, a drága pótanyám meg persze nagyon komolyan is  vette a dolgokat. A legrosszabb rész az volt, hogy az én kis hercegnőm haza már nem jött velem. Azt mondja, hogy majd beszélhetünk, de nem akar abba a házba még belépni.
Otthon aztán, amikor Mathilda végre nem figyelt, kimentem sétálni és benéztem az üvegházba. Dr. Jang épp a mikroszkóp előtt ült és dolgozott valamin.
– Hello, Dr. Jang! – sóhajtottam fel.
– Mr. Gregorovics! Hála istennek! Hogy érzi magát? – kérdezte mosolyogva.
– Jobban vagyok, köszönöm. Min dolgozik? – vontam fel szemöldökömet.
– Pontosabban, dolgoztam! Jöjjön! – intett mire követtem.
– Tudja, a kis hercegnője kedvessége és a virágok iránti szelíd szeretete megihletett engem. Így hát, létrehoztam egy különleges oltóanyagot, amivel beoltottam a Ludwig rózsák legnemesebbik faját. Íme tehát "az aranyszív"! – vett elő egy nagy cserepet, amiben csodaszép rózsák virágoztak, de a rózsák úgy ragyogtak, mint az arany.

 Íme tehát "az aranyszív"! – vett elő egy nagy cserepet, amiben csodaszép rózsák virágoztak, de a rózsák úgy ragyogtak, mint az arany

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

— Dr. Jang, mint mindíg, nagyot alakított. – mondtam komolyan.
– És a tudományos neve az lesz, hogy Vladimirus Rosa. – húzta magát büszkén.
– Az ő nevét kapja? – kérdeztem meglepődve.
– Az a fiú egy tündér. Még az én fénnyel teli szívemet is megdobogtatta, persze nem úgy, mint a magáét. – mondta nevetve, mire kuncogtam.

***

A sírok közt sétáltam és egy csokor fehér rózsát tartottam a kezemben. Majd végre megtaláltam a fehér követ.

Lewis Szolovjov Gregorovics
Élt: 1998 — 2019

Letettem a fehér virágokat és letérdeltem a sír elé.

– Szervusz, kicsim. Rég nem voltam itt tudom, de gondolom te mindent látsz onnan fentről, így nem érdemes magyarázkodnom. – vontam vállat kuncogva. – Szerelmes vagyok, Lewis. Nem hittem, hogy rajtad kívül lesz más, akit szeretni fogok, de megtörtént. Azonban, amit vele tettem az  megbocsájthatatlan. – sütöttem le tekintetemet. – Szerinted lesz még esélyem visszakapni őt? Lesz még esélyem úgy szeretni? A bátyádat letartóztatták és a börtönben fog megrohadni. Nagyon sajnálom, kicsim. Nem biztos, hogy egy darabig jönni fogok, de sosem foglak elfelejteni téged. Nagyon szeretlek, drágám. – vettem le a gyűrűs láncot a nyakamból és a sír előtt ástam egy kis lyukat, majd abba bele temettem.

Date or Hate (Befejezett)Where stories live. Discover now